Mulla on joukkuepassi, ei Liigapassia. Liigapassin jätin tilaamatta Telian sekoilujen ja epäselvän laskutuksen vuoksi. Näkyyköhän nuo elokuun matsit siis ilmatteeks joukkuepassillakin?Veloituksettomuus on toki suhteellista, koska jos irtisanot tänään pelin jälkeen, säästät toukokuusta 12€ (olettaen että sulla on tilaus ollut voimassa vähintään kuukauden). Eli käytännössä tuo on se hinta jonka elokuun peleistä maksat, vaikka elokuun varsinainen hinta onkin 0€ jos jätät nyt irtisanomatta. Tähän vielä päälle se, että kukaan ei vielä tiedä mitä pelejä elokuussa näytetään, niin itse aion paketin irtisanoa ja aktivointi sitten syksyllä siinä vaiheessa kun aloin oikeasti katsoa jonkun matsin.
Jaa-a, paha sanoa. Luulisi, että oman joukkueen elokuun harjoituspelit näkyisivät veloituksetta, mutta mistä näitä tietää.Mulla on joukkuepassi, ei Liigapassia. Liigapassin jätin tilaamatta Telian sekoilujen ja epäselvän laskutuksen vuoksi. Näkyyköhän nuo elokuun matsit siis ilmatteeks joukkuepassillakin?
Viime vuonna näkyi joukkuepassilla kaikki harjoitusottelut.Jaa-a, paha sanoa. Luulisi, että oman joukkueen elokuun harjoituspelit näkyisivät veloituksetta, mutta mistä näitä tietää.
@Telia miksi Hämeenlinnan fanit haastateltiin, mutta Oulusta ei fanien mielipiteitä kysellä?
Kyllä itsekin näin sen mitä halusin nähdä, että en nyt kokonaissuorituksesta pysty manaamaan Teliaa alimpaan maanrakoon. Tiettyjä ongelmia oli, mutta kyllä pääosin niin runkosarjassa kuin pleikoissa urheiluviihde välittyi pöytäkoneelle, läppäriin kuin myös kännykkään. Ei toki voi sanoa niinkään, etteikö ensi kaudeksi skarppaamistakin olisi.Hieno kausi, Telian boxi on ollut hintansa väärtti, hyvää kuvaa koko kauden. Nyt jatketaan kesäkuuhun NHL:n kanssa.