Olen katsonut jälkikäteen tuolta kymmeniä tilanteita, mutta nyt palvelu ei toimi oikein syystä tai toisesta.liigabotti.net koostaa Liigavahdin klipit, ja niitä voi katsoa ilman mainoksia. Kerrassaan loistava palvelu.
Olen katsonut jälkikäteen tuolta kymmeniä tilanteita, mutta nyt palvelu ei toimi oikein syystä tai toisesta.liigabotti.net koostaa Liigavahdin klipit, ja niitä voi katsoa ilman mainoksia. Kerrassaan loistava palvelu.
Olen katsonut jälkikäteen tuolta kymmeniä tilanteita, mutta nyt palvelu ei toimi oikein syystä tai toisesta.
Tuo edellinen kommenttini oli oikeastaan kysymys, koska saan tällä hetkellä tämän virheilmoituksen jokaisen videon käynnistämisen kohdalla:Jaa, minä olen huomannut että tilanteet saattavat tulla tuonne palveluun hieman hitaammin, mutta kyllä minä ainakin olen Kärppien tilanteet tuolta bongannut.
Tuo edellinen kommenttini oli oikeastaan kysymys, koska saan tällä hetkellä tämän virheilmoituksen jokaisen videon käynnistämisen kohdalla:
"Videon lataaminen epäonnistui: Palvelussa on havaittu virhe ja hakemaasi videota ei voi nyt näyttää. Kokeile myöhemmin uudestaan. Pahoittelemme häiriötä."
Olisin siis tiedustellut olenko ainoa kenellä linkkibotin videot eivät juuri nyt näy?
Nyt se "vikakin" sitten selvisi. Saan tuon virheilmoituksen Firefoxilla, mutta Chromella tuo toimii, kun vain hyväksyin uudet evästeet. Tuonne liigabottiin on tullut näköjään mainoksia ja adblockin tai ublockin kanssa videot eivät lähde käyntiin blokkerin perusasetuksilla. Selvisi nyt ainakin mistä tuo johtuu.
Ei tullut mitään hyvitystä, vaikka täytin lomakkeen silloin, kun hyvitystä sai hakea.En jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta tulipa tässä mieleen, että mitenkä muilla on sujunut hyvitykset tosta 12.1 pelatusta kierroksesta? Mulla ei näkynyt helmikuun laskussa mitään ja kun kyselin perään, niin lupasivat sen seuraavaan laskuun. Oon siis jo aiemmin katkaissut liigapassin, mutta oon ostanut satunnaisia joukkuepasseja alkuvuodesta. Yllättäen ei oo mitään kuulunut ja chattailin eilen uudemman kerran asiasta. Mulla oli avoimena tän kuun nettilasku Telialle 9,90e ja luvattu hyvitys pelipassista on saman verran. Pahoittelivat asiaa (taas) ja sanoivat, että voin jättää ton netin maksamatta, niin ollaan sujut. Lasku näyttää edelleen tosin avointa Telian sivuilla. Summahan on pieni, mutta ihan periaatteen vuoksi tästä väännän.
31 päivää on minimi mutta sen jälkeen voi irtisanoa millointahansaMitkä on liigapassin ehdot? Voiko katsoa vain kauden loppuun ja irtisanoa heti tuolloin sopimuksen vai onko jotain irtisanomisaikaa?
Kuukauden tuosta voisi nyt voisi maksaa ja sillä ehtisi kauden lopun katsoa, mutta ylimääräisten päivien maksaminen ei kiinnosta.
Mitkä on liigapassin ehdot? Voiko katsoa vain kauden loppuun ja irtisanoa heti tuolloin sopimuksen vai onko jotain irtisanomisaikaa?
Kuukauden tuosta voisi nyt voisi maksaa ja sillä ehtisi kauden lopun katsoa, mutta ylimääräisten päivien maksaminen ei kiinnosta.
Tämä HIFK-Kärpät -ottelun selostaja taitaa pitää erästä punaista pelipaitaa yllään. Miksi näitä fanipoikia päästetään ääneen? Melko helvetin rasittavaa kuultavaa.
Lupaatko nyt kaikille niille, joilla on toukokuussa ollut edes päivän tilaus voimassa niin nuo elokuun ilmaiset preseason pelit? Aiemmin tilanne oli se, että tilauksen piti olla voimassa toukokuu (kokonaan), että oikeus ilmaiseen elokuuhun oli.Mikäli finaalit päättyy huhtikuussa, laskutus rullaa huhtikuun loppuun. Jos taas viimeiset pelit pelataan toukokuussa, laskutamme toukokuulta yhden pelipassin hinnan, eli 13,90e. Irtisanomisaikaa ei ole, mikäli passi on ollut voimassa minimissään yhden kuukauden. Elokuun preseasons-pelit näkyvät veloituksetta kaikille niille, joilla on toukokuussa passi ollut voimassa! :) // Katja
Lupaatko nyt kaikille niille, joilla on toukokuussa ollut edes päivän tilaus voimassa niin nuo elokuun ilmaiset preseason pelit? Aiemmin tilanne oli se, että tilauksen piti olla voimassa toukokuu (kokonaan), että oikeus ilmaiseen elokuuhun oli.
Boldaus oma.
Palautetta Telialle, kun täällä kerran edustatte.
Ennen kauden alkua oli puhetta joistain surkeista julkkikset kommentoi pelejä -osioista ja mietin, että mitä mahtaa tulla. Palautteeseen ilmeisesti reagoitiin ja sellaista ei nähty, ja nykyinen studio on asiallisuudessaan erinomainen. Ensimmäistä kertaa noita analyysejä ja näkemyksiä suomalaisessa lätkätelevisioinneissa jaksaa (ja jopa haluaa) katsoa. Plus puvustus kerrankin ns. tonteilla.
Mutta se kuvaus ja ohjaus - liian usein ulkona siitä mitä tapahtuu kiekollisena, ja kun tapahtuu kiekottomana, pistekamera ei ole oikeassa paikassa. Äänitykseen on mikityksellä yritetty hakea uutta kulmaa, hyvä, mutta kyllähän koko vaihtopenkin voisi kauempaa äänittää myös (vrt. mm. NFL) ottelun jälkeiseen käyttöön - lisää dramaturgiaa ja samalla draamaa lähetykseen.
Selostus - pääosin ok, mutta se klisekone irokeesimies voisi yrittää irrottautua tautologiastaan, vaikka kuinka yrittää rakentaa henkilökohtaista brändiään niiden jatkuvasti toistuvien nokkelien sanontojensa ympärille.
Eli - kokonaisuudessaan ihan hyvä debyytti!
Selostus - pääosin ok, mutta se klisekone irokeesimies voisi yrittää irrottautua tautologiastaan, vaikka kuinka yrittää rakentaa henkilökohtaista brändiään niiden jatkuvasti toistuvien nokkelien sanontojensa ympärille.
Siis sitä Olli Erosta, joka selosti eilisen pelin? Ei hyvä luoja sentään... ”Ikonen täräytti sellaisen täräyksen” jne. Ihmetystä aiheuttivat hänelle myös esim. kuinka joku pystyy kuljettamaan kiekkoa vain toinen käsi kiinni mailassa yms.Kas, täällä on toinenkin IFK-kannattaja, joka on kyllästynyt juuri tuohon. Periaatteessa ihan hyvä selostaja, mutta nuo maneerit on alkaneet vituttaa niin paljon, että vievät jo pohjan siltä kelvolliselta selostussuoritukselta. Nykyään kuuntelen jo mieluummin vaikka Olli Erosta, joka vielä pari vuotta sitten oli mielestäni surkea. Waheeb taas on ykkönen.
Lisättäköön nyt vielä, että ihan OK on ollut Telian ensimmäinen kausi. Jos sitä peilaa markkinointipuheisiin ennen kauden alkua, laskee arvosana rutkasti, mutta sitä en nyt tee. Eniten annan painoarvoa sille, että ottelut näkyvät pääosin hyvällä laadulla ja pätkimättä. Toki jotta tuohon pääsi, piti rukata WLAN-reitittimen asetuksia, mikä on sikäli erikoista kun mikään muu palvelu ei sellaista ole edellyttänyt.