Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 498 057
  • 21 766

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Olen sitä mieltä, et tää tulee menemään juurikin niin et vitkuttelevat sinne loppuun asti, ja sitten jälkeenpäin vaan harmitellaan ja kohautellaan olkia et no sori.. vähän meni nyt taas näin mut hei ei se mitään tää nyt on tällästä. Osan rahat taskussa.

Sama homma varmaan sen HTML5:sen kanssa. Pleijareireiden alla yrittävät taas buustata boksimyyntiä, joten eihän siihen yhtälöön mikään HTML5:nen mahdu. Se julkastaan varmaan sitten juuri ennen viimestä finaalipeliä, niin voidaan sanoa että kauden aikana julkastiin...
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muilla ollu viime aikoina ongelmia kuvalaadun kanssa? Itsellä viimeset pari peliä ollut aika hirveän näköstä. Siis todellakin niin hirveän näköistä, ettei kiekkoa voi erottaa, eikä edes pelikelloa. Eilinen JYP-KalPa lähti pätkien käyntiin, mutta sitten kuitenkin eka erä näkyi HD-tasoisesti vähintään. Kuitenkin 2.erä, 3.erä ja jatkoaika oli vuorottain pätkimistä ja pikselimössöä. Cmoren kautta UCL näkynyt kuitenkin ihan normaalisti..
Viime aikoina ei oo ollut mitään ongelmia Telian kanssa ihme kyllä. Tosin se saattaa johtua siitä että kyllästyin jatkuvaan säätöön ja irtisanoin paketin.
 

444

Jäsen
Osaako @Telia ottaa seuraavaan kantaa:
Katsoin yksittäistä maalia eiliseltä kierrokselta (Aaltosen rankkari) Liigan sivuilta puhelimellani (iPhone, Safari). Video lähti kankeaan tyyliinsä pyörimään, eli ”painettuani” kolmesti play-kuvaa. Mainokset näkyivät normaalisti, samoin video lähti pyörimään. Videon puolivälissä ruutu meni täysin pimeäksi, mutta ääni jatkui normaalisti. Käynnistelin selaimen uudestaan ja yritin katsoa videon uudestaan. Tällä kertaa ehdin nähdä maalin, kunnes ruutu pimeni jälleen.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, joskin aiemmin kuva on vain pysähtynyt ja ääni jatkaa kulkuaan. Vika toki voi olla myös videon upotukseen liittyvä. En tiedä, siksi kysyn.

Jatkokysymys: Rankkaria edeltäneen rikkeen jälkeen vietettiin Liigan mainoskatko. Miksi tämä mainoskatko haluttiin sisällyttää kyseisen maalin koosteeseen? Antoiko se videon editoineen ja ladanneen henkilön (bottejahan näissä ei kuulemma käytetä) mielestä jonkinlaista lisäarvoa sisällölle? Tuonhan olisi voinut myös leikata sieltä välistä pois ja jättää koosteeseen ainoastaan rike ja rankkari. Eli se kaikki muu. Olisin asian suhteen ymmärtäväinen, mikäli tämä olisi poikkeuksellinen tilanne, mutta se ei ole. Ottaisitteko kantaa?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tässä taas viimeisten päivitysten jälkeen chromen (win10) laajennoksella katsominen on aika tuskaa. Laatu heikkoa ja pätkii kokoajan. TeliaTV win10 appi taas olisi muuten kiva mutta sitä ei saa oikeaan fullscreen modeen. Muuten peittää ruudun mutta windowsin alapalkkia se ei osaa peittää. Runkosarja kohta ohi ja kasa paskaa vieläkin käsissä. Alkukaudesta luvattu "oikeudenmukainen laskutus" toukokuulle näyttäisi lopulta myös olevan kasa paskaa kuluttajalle. Sentään Soneran omat pomot antoivat kouluarvosanaksi 8. Käyttäjänä antaisin välille harkkamatsien sekoilu ja runkosarjan loppu jotain 5-6 väliltä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jatkokysymys: Rankkaria edeltäneen rikkeen jälkeen vietettiin Liigan mainoskatko. Miksi tämä mainoskatko haluttiin sisällyttää kyseisen maalin koosteeseen? Antoiko se videon editoineen ja ladanneen henkilön (bottejahan näissä ei kuulemma käytetä) mielestä jonkinlaista lisäarvoa sisällölle? Tuonhan olisi voinut myös leikata sieltä välistä pois ja jättää koosteeseen ainoastaan rike ja rankkari. Eli se kaikki muu. Olisin asian suhteen ymmärtäväinen, mikäli tämä olisi poikkeuksellinen tilanne, mutta se ei ole. Ottaisitteko kantaa?

Tämä on kyllä ns. "eeppistä shittiä" :-)

Varmasti joku sen katsoi läpi, mutta ei huomannut mitään toimenpiteitä vaativaa. Pro-jengiä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
TeliaTV win10 appi taas olisi muuten kiva mutta sitä ei saa oikeaan fullscreen modeen. Muuten peittää ruudun mutta windowsin alapalkkia se ei osaa peittää.
Nyt on pakko kysyä että mitä ihmettä? Kyllä se minulla ainakin menee ihan täyteen full screeniin kun äskenkin testasin. Toki en ole varmaan yhtään kokonaista peliä tuon kautta katsonut, mutta aina kun on tarvinnut niin olen saanut ihan kunnon full screenin tuon kanssa.

Runkosarja kohta ohi ja kasa paskaa vieläkin käsissä. Alkukaudesta luvattu "oikeudenmukainen laskutus" toukokuulle näyttäisi lopulta myös olevan kasa paskaa kuluttajalle. Sentään Soneran omat pomot antoivat kouluarvosanaksi 8. Käyttäjänä antaisin välille harkkamatsien sekoilu ja runkosarjan loppu jotain välille 5-6.
Tästä nyt jokseenkin samaa mieltä. Eniten rassaa toki se viive ja siinä etenkin se että ei tunnu mitään tasaisuutta olevan siinä. Välillä on 30 sekuntia ja välillä kolme minuuttia.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Nyt on pakko kysyä että mitä ihmettä? Kyllä se minulla ainakin menee ihan täyteen full screeniin kun äskenkin testasin. Toki en ole varmaan yhtään kokonaista peliä tuon kautta katsonut, mutta aina kun on tarvinnut niin olen saanut ihan kunnon full screenin tuon kanssa.
Tuo toimi ihan hyvin näihin viime viikkoihin asti, mutta kun se selaimella katsominen meni mahdottomaksi niin vaihdoin takaisin kokonaan siihen appiin. Kolme edellistä Tapparan peliä katsonut sillä eikä ole enää saanut sitä alapalkkia piiloon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuo toimi ihan hyvin näihin viime viikkoihin asti, mutta kun se selaimella katsominen meni mahdottomaksi niin vaihdoin takaisin kokonaan siihen appiin. Kolme edellistä Tapparan peliä katsonut sillä eikä ole enää saanut sitä alapalkkia piiloon.
Onpa outoa. Tyhmä kysymys. mutta olethan siis varmasti painanut sieltä ylälaidasta sitä että se menee siihen fullscreen moodiin? Jos sieltä ei paina niin se alapalkki jää tosiaan näkyviin, toki siellä on myös ne mustat reunat.

Mutta outoa kyllä koska itsellä tosiaan tuo toimii hyvin. Itse sovellus kyllä on muuten sitten ihan perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osaako @Telia ottaa seuraavaan kantaa:
Katsoin yksittäistä maalia eiliseltä kierrokselta (Aaltosen rankkari) Liigan sivuilta puhelimellani (iPhone, Safari). Video lähti kankeaan tyyliinsä pyörimään, eli ”painettuani” kolmesti play-kuvaa. Mainokset näkyivät normaalisti, samoin video lähti pyörimään. Videon puolivälissä ruutu meni täysin pimeäksi, mutta ääni jatkui normaalisti. Käynnistelin selaimen uudestaan ja yritin katsoa videon uudestaan. Tällä kertaa ehdin nähdä maalin, kunnes ruutu pimeni jälleen.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta, joskin aiemmin kuva on vain pysähtynyt ja ääni jatkaa kulkuaan. Vika toki voi olla myös videon upotukseen liittyvä. En tiedä, siksi kysyn.

Jatkokysymys: Rankkaria edeltäneen rikkeen jälkeen vietettiin Liigan mainoskatko. Miksi tämä mainoskatko haluttiin sisällyttää kyseisen maalin koosteeseen? Antoiko se videon editoineen ja ladanneen henkilön (bottejahan näissä ei kuulemma käytetä) mielestä jonkinlaista lisäarvoa sisällölle? Tuonhan olisi voinut myös leikata sieltä välistä pois ja jättää koosteeseen ainoastaan rike ja rankkari. Eli se kaikki muu. Olisin asian suhteen ymmärtäväinen, mikäli tämä olisi poikkeuksellinen tilanne, mutta se ei ole. Ottaisitteko kantaa?
Turha odottaa Telian kommenttia klippeihin. Mä voin laittaa sen heidän puolesta:

Valitettavasti käsittelyssä on tapahtunut inhimillinen virhe (=paska suunnittelu ja toteutus) ja on läpäissyt tiukan laaduntarkkailumme(=ei minkäänlaista tarkistusta, koska robo tekee klipit ihmisten tägäämistä kohdista). Viemme palautteen eteenpäin asianosaisille (=lol, emme tod. vie.) ja pyrimme kehittämään jatkuvasti palveluamme(=kattellaan ens kaudella sit, nyt on rahat jo saatu).
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Onpa outoa. Tyhmä kysymys. mutta olethan siis varmasti painanut sieltä ylälaidasta sitä että se menee siihen fullscreen moodiin? Jos sieltä ei paina niin se alapalkki jää tosiaan näkyviin, toki siellä on myös ne mustat reunat.

Mutta outoa kyllä koska itsellä tosiaan tuo toimii hyvin. Itse sovellus kyllä on muuten sitten ihan perseestä.
Juu sillä napilla sen tosiaan sai aikaisemmin piiloon mutta nyt ei vain enää sitä tee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tähän sama.

Eniten ärsyttää, kun sovelluksen heittää tehtäväpalkkiin, niin lähetys katkeaa siihen paikkaan.
Joo tämän huomasin kanssa. Jos haluaa nopeasti vilkaista netistä jotain muuta kun lähetys on käynnissä niin ei passaa pienentää ikkunaa tehtäväpalkkiin, vaan nettiselain pitää ikään kuin avata tuohon päälle. Ei se nyt iso homma ole, mutta helposti unohtuu ja vaistomaisesti tekee tuon ikkunan pienentämisen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tähän sama.

Eniten ärsyttää, kun sovelluksen heittää tehtäväpalkkiin, niin lähetys katkeaa siihen paikkaan.
Tuo on todellakin ärsyttävä ominaisuus, mutta aika nopeasti opin jättämään sen aina auki, eli aukaisee vaan muita haluamiaan ikkunoita sen päälle, niin se pyörii kyllä siellä taustalla. Ehdottomasti se ei saisi toimia niin kuin toimii, mutta onneksi tuon ongelman voi aika hyvin kiertää.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Tuo on todellakin ärsyttävä ominaisuus, mutta aika nopeasti opin jättämään sen aina auki, eli aukaisee vaan muita haluamiaan ikkunoita sen päälle, niin se pyörii kyllä siellä taustalla. Ehdottomasti se ei saisi toimia niin kuin toimii, mutta onneksi tuon ongelman voi aika hyvin kiertää.

Omalla koneella tuo sovellus pysyy valitettavasti koko ajan päällimmäisenä. No, olen jättänyt sen pikkuruutuun yläkulmaan pyörimään, silloin kun yritän tehdä jotain muuta ja haluan kuunnella peliä. Ärsyttävää vaan, kun joutuu sitä pikkuruutua koko ajan siirtelemään, että pystyy jotain tekemään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omalla koneella tuo sovellus pysyy valitettavasti koko ajan päällimmäisenä. No, olen jättänyt sen pikkuruutuun yläkulmaan pyörimään, silloin kun yritän tehdä jotain muuta ja haluan kuunnella peliä. Ärsyttävää vaan, kun joutuu sitä pikkuruutua koko ajan siirtelemään, että pystyy jotain tekemään.
Sen pikkuruudun ideanakin on pysyä koko ajan päällimmäisenä, mutta jos et ruutua pienennä, niin sen pitäisi kyllä aina mennä alle, mikäli muita ikkunoita aktivoi. En ole törmännyt vielä yhteenkään koneeseen, jossa se ei menisi alle.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Sen pikkuruudun ideanakin on pysyä koko ajan päällimmäisenä, mutta jos et ruutua pienennä, niin sen pitäisi kyllä aina mennä alle, mikäli muita ikkunoita aktivoi. En ole törmännyt vielä yhteenkään koneeseen, jossa se ei menisi alle.

Kiitos vinkistä! Täytyypä kokeilla.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Juu sillä napilla sen tosiaan sai aikaisemmin piiloon mutta nyt ei vain enää sitä tee.

Tuo saattaa olla Windowsin ongelma, eli joku bitti vinossa. Itselläni nimittäin Netflix-appi teki samaa yhtäkkiä - korjaantui menemällä task manageriin (tehtävienhallinta kaiketi suomeksi? eli siis ctrl+alt+del) ja restarttaamalla explorer.exe. Tämän jälkeen ongelmaa ei esiintynyt. Kannattaa kokeilla, kun ei siinä mitään häviä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
On toi telian myyjien sekoilu kyllä melkoista seurattavaa. Kauppaa tehdään keinolla millä hyvänsä, aivan sama pitääkö mikään myydessä paikkaansa vai ei. Vaatii melkoista rohkeutta ja toki tyhmyyttäkin tilata noilta yhtään mitään kun ei puhettakaan, että voisi luottaa myyjän väitteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Nyt ihan oikeasti alkaa olla jo aika, että kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Suoranaista puhdasta valehtelua ja petosta - myyntitarkoituksessa. Raja on oltava jossain kohtaa, sekoilkoon omien toimintojensa kanssa vaikka hamaan tappiin kusevat vaan omiin muroihinsa idiootit, mutta että aletaan ihan täyttä paskaa lupailla et saadaan myytyä omaa roinaa, se ei vaan enää ole oikein lain mukaista.

Ihan oikeasti, ottakaa joku yhteyttä jo eteenpäin. Tästä sivullisena ei oikein voi, mutta alkaa kyllä hetki hetkeltä tehdä mieli tilata jotain, jotta pääsis sen tekemään sitten asianomistajana.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Onko @Telia saanut palstakakkua kun niin hiljaista on ollut pari päivää?
Siellä mietiskellään kuumeisesti millaisen bottivastauksen @Puhuvat päät voivat antaa. Vähän ovat ryvettyneet taas asiakaspalvelijat (eli käytännössä helppoheikit) viime aikoina. Dirikat vois niitä hiukan pelastaa ja tehdä jo oikeasti reilun päätöksen toukokuuta koskien, jota pääsisivät hehkuttamaan. Valitettavasti toteudu, vaan heille jo käsikirjoitetaan ensi kauden hehkutusta ja myymistä. Kesän myynteihin suunnitellaan vetonaulaksi maksutonta harjoituskautta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuolla on myös joku lukenut tätä palstaa ja Telian puolelta on tuo tieto kiistetty. Eli UHD:lle vaatimuksena ovat Telian kaista+ Telian boksi tai Telian kaapeli-TV.
On toi telian myyjien sekoilu kyllä melkoista seurattavaa. Kauppaa tehdään keinolla millä hyvänsä, aivan sama pitääkö mikään myydessä paikkaansa vai ei. Vaatii melkoista rohkeutta ja toki tyhmyyttäkin tilata noilta yhtään mitään kun ei puhettakaan, että voisi luottaa myyjän väitteisiin.
On kyllä vähintään mielenkiintoista sekoilua. Olisi mielenkiinoista tietää miten myyjät on koulutettu, eli toisin sanottuna valehteleeko joku myyjä härskisti ainoastaan sen vuoksi että maksimoi omat provikkansa, vai onko näiden myyjien esimiehet itsekin sen verran ulapalla että eivät oikeasti tiedä toimiiko se ilman Telian nettiä vai ei.

Käsittämätön vastaus tuo "halutaan varmistaa toimivuus" ja tuputetaan Telian omaa kaistaa. Kai te @Telia :n päässä tajuatte että teidän kautta ei ole mahdollista joka paikkaan saada tarpeeksi hyvää laajakaistaa tuohon? Tilaan kyllä heti teiltä kaistan jos pystytte toimittamaan vastaavan kuin DNA minulle nyt, eli 200 megan kiinteän kaapelikaistan hintaan 15 euroa kuukaudessa. Ai mitä, ettekö? Entäs kaapeli-tv:n? Ette sitäkään. Sitähän minäkin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Offtopicina oma puoliso on tällä hetkellä aivan hiilenä väkisin kytketyn vastaajapalvelun kanssa puhelinliittymän osalta. Selvittelin netistä kuinka poiskytkeminen onnistuu ja täytyy sanoa, että ihan käsittämättömän vaikeaksi sekin on tehty. Eli palvelu on otettu kysymättä käyttöön ja palvelun poiskytkemiseksi pitää tietysti kirjautua hallintasivuille (salasana tekstiviestillä ym.). Sitten selviää ettei voi kytkeä palvelua pois, koska et ole itse ottanut palvelua käyttöön, eli eka pitää ottaa palvelu käyttöön, että voit lopettaa sen. Heh.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
On kyllä vähintään mielenkiintoista sekoilua. Olisi mielenkiinoista tietää miten myyjät on koulutettu, eli toisin sanottuna valehteleeko joku myyjä härskisti ainoastaan sen vuoksi että maksimoi omat provikkansa, vai onko näiden myyjien esimiehet itsekin sen verran ulapalla että eivät oikeasti tiedä toimiiko se ilman Telian nettiä vai ei.
Haiskahtaa vähän siltä, että saavat provikat tilatuista tuotteista vaikka ne peruttaisiin. Tai sitten luottavat, ettei peruta vaan saadaan asiakas pitämään tuote tai palvelu vaikka se ei myyntikuvausta täysin vastaakaan. Kiltistihän väki maksoi syyskuustakin täyden hinnan vaikka myyntimiehet lupailivat alkukesästä ilmaista harjoituskautta.

Käsittämätön vastaus tuo "halutaan varmistaa toimivuus" ja tuputetaan Telian omaa kaistaa. Kai te @Telia :n päässä tajuatte että teidän kautta ei ole mahdollista joka paikkaan saada tarpeeksi hyvää laajakaistaa tuohon? Tilaan kyllä heti teiltä kaistan jos pystytte toimittamaan vastaavan kuin DNA minulle nyt, eli 200 megan kiinteän kaapelikaistan hintaan 15 euroa kuukaudessa. Ai mitä, ettekö? Entäs kaapeli-tv:n? Ette sitäkään. Sitähän minäkin.
Liittymät tuntuvat olevan niin tärkeitä myydä, että niitä pakkomyydään keinolla millä hyvänsä. Tässä tapauksessa noiden boksien myynnin kustannuksella. Jokunen boksi jää myymättä, mutta vastaavasti saadaan pakkomyytyä liittymiä niille joille se teknisesti on vaan mahdollista. Tavoitteena on luonnollisesti, että sen nettiliittymän ohessa asiakas päivittää kaikki perheen liittymät Telialle. Aika isosta pompsista puhutaan kun saadaan myytyä nettiliittymä, muutama puhelinliittymä ja mobiilidatoja perheen tabletteihin. Menee helposti pitkälle toiselle sadalle kuussa mokomat pompsit ja siihen saisi kaupata melkoisen määrän bokseja, jotka toimisivat kaikkien operaattoreiden liittymillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös