Teemu vapaille markkinoille

  • 7 897
  • 63

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Yhtä asiaa syvästi oudoksun: miksi suomalaisen NHL-joukkueen fanin, tai minkä tahansa joukkueen fanin, tulisi puolustella joukkueen toimia?

Eräät fanit tuntuvat tietävän suosikkijoukkueistansa kaiken ja samoin rakastavat jokaista pelaaja joukkueessa, jokaista managerin kauppaa, jokaista jäällä sattunutta törkeyttä. Oi miksi?

Minä kannatan Torontoa. Minun mielestäni joukkueessa on vain 3-4 kunnon pelaajaa, itsevaltainen, putkinäköinen manageri joka saisi tyytä valmennushommiinsa, Kanadan tyhmimmistä ja inhottavimmista ihmisistä koostuva fanijoukko jne. Media on naimissa joukkueen kaikkien edesottamusten kanssa. Toronto on rasittava, ylpeä ja tympeä joukkue, ehkä jopa sellainen kaupunki, en tiedä, en ole käynyt, kuullut toki hyvää. Silti minä kannatan Toronto Maple Leafsia. Suomen Montreal-fanien keskuudessa olen havainnut hengenheimolaisuutta. Kaikki mitä joukkue tekee ei ole heillekään pyhää. Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvää?

Olisi typeryyttä tällaisen suomalaisen maalaispojan loukkaantua siitä, jos Darcy Tuckerin törkeyksiä jossain törkeyksiksi kutsutaan. Jotenkin tuntuu siltä, että faniuden käsite on unohtunut täysin. Sen huoma MTV3:n tekstikanavan sivulla 893. Tutustukaa!
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Viestin lähetti hannes_ko
Yhtä asiaa syvästi oudoksun: miksi suomalaisen NHL-joukkueen fanin, tai minkä tahansa joukkueen fanin, tulisi puolustella joukkueen toimia?

Eräät fanit tuntuvat tietävän suosikkijoukkueistansa kaiken ja samoin rakastavat jokaista pelaaja joukkueessa, jokaista managerin kauppaa, jokaista jäällä sattunutta törkeyttä. Oi miksi?

Minä kannatan Torontoa. Minun mielestäni joukkueessa on vain 3-4 kunnon pelaajaa, itsevaltainen, putkinäköinen manageri joka saisi tyytä valmennushommiinsa, Kanadan tyhmimmistä ja inhottavimmista ihmisistä koostuva fanijoukko jne. Media on naimissa joukkueen kaikkien edesottamusten kanssa. Toronto on rasittava, ylpeä ja tympeä joukkue, ehkä jopa sellainen kaupunki, en tiedä, en ole käynyt, kuullut toki hyvää. Silti minä kannatan Toronto Maple Leafsia. Suomen Montreal-fanien keskuudessa olen havainnut hengenheimolaisuutta. Kaikki mitä joukkue tekee ei ole heillekään pyhää. Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvää?

Olisi typeryyttä tällaisen suomalaisen maalaispojan loukkaantua siitä, jos Darcy Tuckerin törkeyksiä jossain törkeyksiksi kutsutaan. Jotenkin tuntuu siltä, että faniuden käsite on unohtunut täysin. Sen huoma MTV3:n tekstikanavan sivulla 893. Tutustukaa!

Hannes, ehkäpä tässä subjektiivisuudessa on pohjansa yksisilmäisessä oman liigajoukkueen seuraamisessa, ainakin sellainen tuntu Jatkoajan liigapalstaa lukiessa tulee. Kovinkaan paljon ei oman joukkueen tekemisiä haluta arvostella tai ainakaan kuunnella sitä toisilta. Tietenkin poikkeuksia on.

Kyllä se on pakko myöntää että Montrealin rämpiminen tuntuu pahalta. Erona kuitenkin Torontoon, jos hannes sallit vertailun, tulevaisuus näyttää valoisalta. Ainakin lupaavia nuoria on varattu ja muutamat heistä ovat joko tekemässä läpimurtoa tai tehneet sen. Torontossa runko on vahva vielä pari kautta mutta sen jälkeen ei liian vahvalta vaikuta. Nyt meni muuten pahasti off-topiciin.

Selänteestä sen verran että mielestäni oikea paikka hänelle olisi Detroit tai Colorado. Ai miksikö? Joukkue olisi kerrankin todellinen contender ja Selänteestä itkevät fanit saisivat sitten itkeä koko rahan edestä. ;-)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Sparta Magic
Nyt kun Teemukin roikkuu vapaana agenttina , kiinnostaisi tietää mistä löytyy ajantasalla oleva lista näistä vapaista agenteista.

Minnesota, Ottawa, Buffalo, tai Boston on Teemun osoite ensi kaudella.
Listan joukkueista kaksi on vararikossa, joten vitsi oli aika huono.
 

Barry Manilow

Jäsen
Suosikkijoukkue
California Golden Seals
Selänne

Joidenkin tunteenomainen suhtautuminen omaan NHL-joukkueeseen tuntuu oudolta, koska en itse ole koskaan tuntenut mitään vetovoimaa yhteenkään porukkaan. Olen seurannut NHL:ää lähinnä suomalaispelaajien ja joidenkin supertähtien kautta.

Selänteen mollaaminen yksipuoliseksi pelaajaksi kertoo kyllä kirjoittajan omista mieltymyksistä kaikkein eniten. En jaksa innostua kahden suunnan työmiespelaajista, vaikka joku Don Cherry -wannabe niistä kovasti hehkuttaisi. Selänteen kaltaisten pelaajien otteissa on parhaimmillaan sellaista helppoutta ja rentoutta, joka tekee pelistä seuraamisen arvoista. On mieletöntä väitellä siitä, onko Selännen parempi kuin Bure tai joku muu. Kummankin tueksi voi kaivella tilastoja mutta todellisuudessa molemmat liikkuvat luistimilla pehmeästi ja tekevät paljon maaleja ja erityisesti tekevät pelistä hienompaa poikkeuksellisten lahjojensa ansiosta.

Suomalaismediat hehkuttavat suomalaispelaajia. Samalla tavalla ruotsalaismedia hehkuttaa ruotsalaisia. NHL:ää voi olla vaikea myydä mainstream-mediassa ilman suomalaistähtiä tai ainakin se suomalaisten avulla on paljon helpompaa.

Selänteen ärsyttävyys perustuu hänen miellyttävyyteensä ja sujuvaan median käsittelyyn sekä tietysti siihen, että Selänne ei ole koskaan piilotellut peliuran tuomaa varallisuutta. Suomalaismedia on luonnollisesti ilolla julkistanut Selänne-aineistoa, mikä ei voi olla ärsyttämättä työmieskiekkoon ja kahden suunnan pelaamiseen mieltyneitä lajiniiloja.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Selänne

Viestin lähetti Barry Manilow
Selänteen mollaaminen yksipuoliseksi pelaajaksi kertoo kyllä kirjoittajan omista mieltymyksistä kaikkein eniten.
Siis se kertoo mieltymyksestä voittamiseen vai? Tällä tavalla ajattelevia henkilöitä tuntuu olevan kaikkien joukkueiden johtoportaissa. Oletko koskaan huomannut, että kun siirtoajan tuntumassa playoffseissa menestymään pyrkivät joukkueet hankkivat pelaajia, joilla mestaruus voitetaan, niin Buren ja Selänteen kaltaiset huippupelaajat, eivät silloin todellakaan ole mitään halutuimpia pelaajia, mutta Tikkasen, C. Lemieuxin, Gilmourin tyyppiset pelaajat, jotka ovat valmiita tekemään kaikkensa joukkueen menestyksen eteen ovat. Sen takia Burea, Selännettä tai Jagria (Mogilny taidettiin kerran hankkia sellaiseksi) ei ole kertaakaan otettu ns. hired gun pelaajaksi. Syy miksi Selänne ei ole koskaan voittanut Stanley Cupia ei ole siinä, että hän olisi "sattunut" pelaamaan huonoissa joukkueissa, vaan siinä ettei häntä ole koskaan pidetty tarvittavana osatekijänä cupin voittamiseksi.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Toinen syy, miksi joukkueet hankkivat haalarimiehiä siirtotakarajalla enemmän kuin 40 maalin tekijöitä lienee myös se, että harvat joukkueet ovat valmiita päästämään näitä maalipyssyjä pois. Yhtä lailla Mogilny oli tärkeä osa Devilsien edellisessä mestaruudessa kuin joku haalarimies toisessa tapauksessa.

Haalarimiehen hankkiminen tulee myös halvemmaksi kuin tähden. Ja yleensä ne joukkueet, joilla on realistisia mahdollisuuksia tavoitella mestaruutta ovat jo ykkös&kakkosketjuistaan vahvoja, eikä niiden vahvistamiseen koeta tarvetta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Roku
San Jose sai sitten pelaajakaupalla tämän jääkiekkopääkaupunki-tittelin. Teemu vaan ehti pelata siellä niin vähän aikaa, ettei mitään vastaavaa Winnipeg- ja Anaheim-ilmiötä ehtinyt syntymään. Jutut suomalaislehdissä keskittyivät vain käsittelemään sitä kuinka mulkkuja Sutter ja Nolan ovat, Teemun erinomaisuudesta ei vielä ehditty hehkuttamaan. Tosin kerran toisessa iltapäivälehdessä toimittaja jo ehti toteamaan, kuinka "jokainen San Josen lapsi opettelee vastaisuudessa suomen kielen, kun Teemukin sitä puhuu", mutta ei muuta.

Selänne oli kaudella 2001/2002 San Jose Sharksin paras maalintekijä, kaudella 2002/2003 Selänne oli Sharksin paras maalintekijä ja paras pistemies. Omassa joukkueessaan Selänne on siis edelleen pystynyt varsin vakuuttavaan esitykseen ja vaikka maalimäärät on pikku hiljaa tippunut niin niinhän ne on tippuneet koko NHL:ssä. Menneellä kaudella 50 maalia rikkoi vain Avsin Milan Hejduk.

Eli vaikka Selänne ei enää aivan tuossa kauden 1999 vireessä olekaan niin laskisin että erittäin monelle potenttiaaliselle Stanley Cup tavoittelijalle Teme olisi varsin hyvä vahvistus.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
TSN.ca'sta löytyi mielenkiintoinen artikkeli:

Selanne ponders retirement

TSN.ca Staff

4/29/2003

Forward Teemu Selanne says he will likely retire if the impending NHL work stoppage goes beyond one season.
Speaking with reporters at the world championships in Helsinki, Finland, Selanne says he will likely retire sooner rather than later.
"If the NHL has a strike next year, and it lasts a while, I could very well retire," said Selanne. "I'm not going to play until I am 40, that's one thing I know for sure that's in the future."
Selanne, who turns 33 in July, will become a free agent this summer after failing to exercise a $6.5-million contract option. While its possible he could re-sign with the San Jose Sharks, there has been talk of reuniting with friend and former teammate Paul Kariya in Anaheim.

"When they played Detroit, I spoke with Paul every day, we're still good friends. I'm proud of the team, and on the other hand it's too bad that I am not still with them," said Selanne.

Tuon jutun perusteella seuraava kausi (2003-2004) olisi Selänteen uran viimeinen - ainakin NHL:ssa...
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti hannes_ko
Yhtä asiaa syvästi oudoksun: miksi suomalaisen NHL-joukkueen fanin, tai minkä tahansa joukkueen fanin, tulisi puolustella joukkueen toimia?

Eräät fanit tuntuvat tietävän suosikkijoukkueistansa kaiken ja samoin rakastavat jokaista pelaaja joukkueessa, jokaista managerin kauppaa, jokaista jäällä sattunutta törkeyttä. Oi miksi?

Minä kannatan Torontoa. Minun mielestäni joukkueessa on vain 3-4 kunnon pelaajaa, itsevaltainen, putkinäköinen manageri joka saisi tyytä valmennushommiinsa, Kanadan tyhmimmistä ja inhottavimmista ihmisistä koostuva fanijoukko jne. Media on naimissa joukkueen kaikkien edesottamusten kanssa. Toronto on rasittava, ylpeä ja tympeä joukkue, ehkä jopa sellainen kaupunki, en tiedä, en ole käynyt, kuullut toki hyvää. Silti minä kannatan Toronto Maple Leafsia. Suomen Montreal-fanien keskuudessa olen havainnut hengenheimolaisuutta. Kaikki mitä joukkue tekee ei ole heillekään pyhää. Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvää?

Olisi typeryyttä tällaisen suomalaisen maalaispojan loukkaantua siitä, jos Darcy Tuckerin törkeyksiä jossain törkeyksiksi kutsutaan. Jotenkin tuntuu siltä, että faniuden käsite on unohtunut täysin. Sen huoma MTV3:n tekstikanavan sivulla 893. Tutustukaa!

Oletko muuten hannes_ko, koskaan lukenut Toronton keskustelupalstaa? Jos sanot, että täällä jatkoajassa fanit kirjoittavat omasta suosikkijoukkueesta "laput silmillä" liian positiivisesti, mitähän esim. Toronto tai Vancouver fanit tekevät omillaan? Tätä Kanadalaisten hehkutusta ei voi verratakaan tähän suomessa vellovaan kirjoitustyyliin.

Itse syyllistyn tällä hetkellä usein tähän laput silmillä kirjoittamiseen. Tämä johtuu siitä, että Canucks on minulle joukkue, josta en tarpeettomia pelaajia tällä hetkellä montaa löydä. Jo muutaman kauden ajan olen kehunut joukkueen managerin kauppoja, joukkueen pelaajia, valmentajaa, kaupunkia ja pelityyliä. Mutta mielestäni joukkue on ansainnut tämän pelaamalla yleisöystävällistä kiekkoa menestyksekkäästi ja tekemällä hyviä kauppoja.

Silloin kun joukkue ansaitsee kehuja, niitä pitää jakaa ja silloin kun menee huonosti, faneilla on oikeus kritisoida omiaan. Jos joku haluaa kritisoida suosikkijoukkuettani, kritisoikoon, mutta perustellusti. Tähän minulla tai kenellä tahansa muulla on oikeus vastata myöskin perustellusti.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
nuckheadille

Mainitsen tuossa aiemmassa viestissäni, että Toronton fanit tuntuvat koostuvan Kanadan rasittavimmista ihmisistä. Oikeastihan kyse on siitä, että Toronto on niin suosittu joukkue, että sen ympärillä on paljon erilaisia ihmisiä. Usein ne joilla on vähiten asiaa, puhuvat eniten. Niin on esimerkiksi Toronton fanien keskuudessa. Oikeastaan pyrin välttelemään nimenomaan Toronto Maple Leafs-foorumeita, sillä järkevä keskustelu on yleensä mahdotonta kaiken provosoinnin ja roskan keskellä.

Selvennän nyt hiukan omaa ajatteluani: haluan että Toronto Maple Leafs voittaa Stanley Cupin. Jos joukkue sen voittaa, olen hyvilläni joukkueen puolesta. En edes yritä hankkia kunniaa itselleni liikkumalla kaupungilla sinivalkoisissa ja julistamalla auvoani. Jos pytyn vie Vancouver tänä keväänä, olen suunnattoman iloinen. Jäljellä olevista joukkueista en tahdo mestaruutta New Jerseylle, koska seuralla niitä jo on, eikä suomalaisia ole joukkueessa. SM-liigan kohdalla tilanne on hiukan erilainen, ja esim. Tapparan fanien ilon ymmärtää hiukan paremmin, sillä osaltaan heillä on osuutta mestaruuteen: ainakin ovat taloudellisesti tukeneet seuraa. Mutta silloinkin tulee muistaa, että muillakin joukkueilla on hyviä faneja. Minä en etsi jääkiekosta väkisin tunnekuohuja, enkä aina ymmärrä jotka niitä etsivät.

Sinun loistaviin teksteihisi nuckehead minulla ei ole koskaan ollut juuri sanomista. Monesti olen ollut eri mieltä kanssasi, joskus syystä, mutta hyvin usein olen huomannut jonkin ajan kuluttua että olet puhunut asiaa.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Elämää joukkueen kanssa

Viestin lähetti hannes_ko
nuckheadille

Mainitsen tuossa aiemmassa viestissäni, että Toronton fanit tuntuvat koostuvan Kanadan rasittavimmista ihmisistä. Oikeastihan kyse on siitä, että Toronto on niin suosittu joukkue, että sen ympärillä on paljon erilaisia ihmisiä. Usein ne joilla on vähiten asiaa, puhuvat eniten. Niin on esimerkiksi Toronton fanien keskuudessa. Oikeastaan pyrin välttelemään nimenomaan Toronto Maple Leafs-foorumeita, sillä järkevä keskustelu on yleensä mahdotonta kaiken provosoinnin ja roskan keskellä.

Selvennän nyt hiukan omaa ajatteluani: haluan että Toronto Maple Leafs voittaa Stanley Cupin. Jos joukkue sen voittaa, olen hyvilläni joukkueen puolesta. En edes yritä hankkia kunniaa itselleni liikkumalla kaupungilla sinivalkoisissa ja julistamalla auvoani. Jos pytyn vie Vancouver tänä keväänä, olen suunnattoman iloinen. Jäljellä olevista joukkueista en tahdo mestaruutta New Jerseylle, koska seuralla niitä jo on, eikä suomalaisia ole joukkueessa. SM-liigan kohdalla tilanne on hiukan erilainen, ja esim. Tapparan fanien ilon ymmärtää hiukan paremmin, sillä osaltaan heillä on osuutta mestaruuteen: ainakin ovat taloudellisesti tukeneet seuraa. Mutta silloinkin tulee muistaa, että muillakin joukkueilla on hyviä faneja. Minä en etsi jääkiekosta väkisin tunnekuohuja, enkä aina ymmärrä jotka niitä etsivät.

Sinun loistaviin teksteihisi nuckehead minulla ei ole koskaan ollut juuri sanomista. Monesti olen ollut eri mieltä kanssasi, joskus syystä, mutta hyvin usein olen huomannut jonkin ajan kuluttua että olet puhunut asiaa.

hannes_ko

Ensinnäkin kiitokset positiivisesta palautteesta koskien tekstejäni. Arvostan kirjoituksiasi myös korkealle ja voin sanoa, että useimmissa asioissa olen samaa mieltä kanssasi - johtuneeko tämä siitä, että et ylistä Torontoa liikaa. Canucks fanille - ainakin minulle - Toronto on yksi perivihollisista. Vähän
samanlainen isoveli - pikkuveli asetelma kuin Suomella ja Ruotsilla. Toronto on Kanadan suosituin joukkue ja usein tuntuu, että se saa liikaa mediatilaa televisiossa.

Mielenkiintoista kuulla ajatuksiasi mitä tulee Toronton kannattamiseen. Huomaan, että me fanit ajattelemme suosikkijoukkueemme otteista hyvin eri lailla. Kerron nyt tarinan minun suosikkijoukkueestani ja suhteesta tähän, vaikka otsikon
aiheen ohi mennäänkin että rytisee. Minulle Canucks on ollut jo pitkään selkeä suosikkijoukkueeni koko maailmassa. Joukkue eteni Stanley Cupin finaaliin vuonna 1982, mutta silloin en vielä tuntenut sen joukkueen pelaajia kovinkaan hyvin. Kannatin Canucksia silloin ylivoimaista Islandersia vastaan ja toivoin
voittoa kun altavastaajia oltiin, mutta huonostihan siinä kävi.

Tuohon aikaan Suomessa ei saanut NHL:stä vielä kunnon tietoa ja seuraaminen oli enemmän yleisluontoista. Tiesin toki, että suosikkijoukkueeni Ilveksen Lasse Oksanen oli käynyt Vancouverin leirillä 1970-luvun alussa ja muutaman joukkueen
pelaajan tiesin nimeltä. Edmonton oli 1980-luvulla minulle toinen
suosikkijoukkueeni, mutta jotenkin olen aina pitänyt enemmän altavastaajista ja siksi valintani oli Canucks.

Tähän aikaan Ilves oli ehdoton suosikkijoukkueeni Suomessa ja Vancouver vain jokin kaukainen joukkue, jolle toivoin voittoa - hirveistä pelipaidoista huolimatta. Tähän aikaan Suomessa näytettiin vain muutama ottelu kaapelikanavilta ( olisikohan ollut Sky Channel ), joten joukkueen pelistä en sen tarkempaa tietoa saanut. Kaiken mahdollisen ongin kirjoista ja hankin mm.
Vancouverin kaupungista kertovan oppaan, josta selvisi joukkueen kaupungista tietoa.

Tästä ensimmäisestä finaalikäynnistä 12 vuotta myöhemmin Canucks eteni seuraavan kerran finaaliin New York Rangersia vastaan. Silloin olin "kasvanut" jo niin kovaksi faniksi, että nousin joka aamuyö seuraamaan Lindegren - Leinonen kaksikon selostuksia ja tällä kaudella pystyi jo seuraamaan runkosarjaakin paljon paremmin. Seitsemännen ottelun ja Nathan Lafayetten tolppakudin jälkeen sulkeuduin mökillemme kahdeksi viikoksi miettimään elämän tylyyttä. Huomasin eläväni joukkueen mukana täysillä, vaikka en sen otteisiin voinutkaan vaikuttaa. ( tässä kohtaa pitää sanoa, että kun rakas vaimoni kuuli tästä ensimmäisen kerran, hän pyöritteli päätään, oli puoli minuuttia hiljaa ja sanoi matalalla äänellä, kuin olisi puhunut itselleen; No, sen oikeestaan jo tiesinkin... - varmaan ajatteli, että tulipa tehtyä oikein kunnon vikatikki kun miestään valitsi )

No, kokosin itseni tämän finaalitappion jälkeen ja aloin uskomaan parempaan tulevaisuuteen. Canucksilla meni tämän finaalireissun jälkeen kuitenkin huonommin. Aika mielenkiintoista muuten, että vaikka joukkueella meni huonosti, suhteeni siihen kasvoi koko ajan vain tiiviimmäksi. Pääsin seuraamaan joukkueen prospecteja kuten Mattias Öhlundia monesti paikanpäältä ja myös Suomessa
näytettiin jo tässä vaiheessa NHL:ää hyvin Super Sportilta ja lehdissä oli laajempia kirjoituksia NHL:stä.

Canucks paransi peliään aivan 1990-lopussa ja joukkueen rakentajaksi hankitun Brian Burken työ alkoi pikku hiljaa kantaa hedelmää. Joukkue sai huonon menestyksen takia alhaisia varausvuoroja, se teki hyviä treidejä ja joukkueen manageri- ja valmennustyöstä vastasivat oikeat ihmiset. Joukkue alkoi laihojen
vuosien jälkeen jälleen menestyä ja uskoni sen tekemiseen kasvoi. Mutta vaikka usko kasvoi, faniuteni joukkueeseen ei muuttunut. Tällä kaudella joukkueella on mahdollisuuksia jälleen aina finaaliin saakka. Se, vietänkö ensi kesänä pari viikkoa mökillä yksin apeissa tunnelmissa miettien jälleen laiturin päässä elämän nurjaa puolta vai juhlinko mestaruutta Vancouverissa, ratkeaa pian.

Tällä hetkellä voin rehellisesti sanoa itselleni peilin edessä; en pääse eroon Canucksista, enkä toisaalta sitä halua. Vaikka elän omaa elämääni vaimoni, lapseni ja koirani kanssa, käyn normaalisti ja säännöllisesti valtion kapean mutta pitkän leivän töissä ja harrastan itse aktiivisesti urheilua, Canucksin menestys tai menestymättömyys antavat minulle ( lähes ) suurimpia elämyksiä. Onnekseni vaimoni ymmärtää, kuinka tärkeä asia
minulle tämä Brittiläisen Kolumbian joukkue on. Jos Canucks Cupin voittaa, en tuo niitä myöskään Suomessa julkisesti esiin - täällä ei ymmärretä jonkun Canucks fanin sekoiluja. Mutta ystäväni ja perheeni kyllä tulevat tietämään, onko Canucks voittanut vai hävinnyt.

Joku voi sanoa minua hulluksi tämän asian vuoksi. "Normaalimpaa" olisi olla vähemmän näin fanaattinen kannattaja, mutta minkäs teen. En voi sanoa itselleni rehellisesti, että Canucksin menestys ei kosketa minua mitenkään. Tottakai se
koskettaa. Se koskettaa ja paljon. En käy säännöllisesti seuraamassa pelejä paikanpäältä, en tunne joukkueen johtoporrasta henkilökohtaisesti, enkä saa ilmaislippuja peleihin. Jos faniudeksi lasketaan se, kuinka paljon rahaa joukkueen kassaan on kantanut, niin en ole siis kovin vahvoilla. Voin vain sanoa, että olen kantanut korteni kekoon ostamalla fanitavaroista mm. joukkueen lippiksen, fanipaitoja, mukin, takin, viirin, minimailan, avaimenperän, t-paidan minulle ja lapselleni, college paidan sekä nallen. Jos faniudeksi taas lasketaan se, kuinka paljon joukkueestaan välittää, olen vahvemmilla.
 

Steelers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins,
Luettuani juttusi tunnen vahvaa sielunjen sympatiaa. =) Itse olen niin kauan kun muistan ollut armoitettu Pittsburgh fani henkeen ja vereen. Vielä nykyisinkään ei ole mikään ihme jos alkaa aamulla 5.20 hirveä kiroilu ja murot lentelemään kun avaan sivut 235 teksti - tvstä ja näen Pen'sien hävinneen. Tosin tyttöystäväni ei faniutta ymmärtänyt kun sattui joskus kysymään kumpi merkitsee enemmän ( kysymys jotai ei millonkaan pidä kysyä kun kyseessä on autot, urheilu tai kaverit) vastasin totuuden mukaisesti että Penguins =) perheeni ja kaverini kyllä ymmärtävät tai oppivat ymmärtämään kun koko maailma romahti Marion syövän ja kentiltä vetäytymysen takia.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Steelers
Vielä nykyisinkään ei ole mikään ihme jos alkaa aamulla 5.20 hirveä kiroilu ja murot lentelemään kun avaan sivut 235 teksti - tvstä ja näen Pen'sien hävinneen.
Tämän takia kannattaakin kannattaa lännen joukkueita. Pelit loppuvat vasta kahdekan-yhdeksän aikaan ja saa nukkua aamut vitutuksesta vapaana.
 

Steelers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins,
Taitaa olla parasta kannattaa sitä joukkuetta joka voittaa. Yllättävän paljon ilmestynyt katukuvaan Detroit Dead Thingsien ja Coloradon fani tavaraa =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös