Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 383
  • 3 544

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Artistit ja perheen terveiset ynnä muut saisi kyllä heittää roskiin. Fokus pitäisi olla lähes täysin urheilijoiden keskustelussa, se tuossa on kuitenkin se kiinnostavin elementti, tai ainakin sellainen mitä nyt ei muutenkin ole jossain jo esitetty. Kiira Korpi oli hyvä, heitteli hyviä kysymyksiä, harmillista vain että on ainoa nainen, olisihan nyt muitakin naisia saanut olla mukana.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kyllä. Myös mulle tärkeä nuoruuden seurattava (kun formulat vielä kiinnosti...). Mikahan on todellinen supertähti edelleen, etenkin tuolla Euroopassa. Kaikki tunnistavat.

Jep kyllähän Mika "rallienglanti" Häkkinen on aika kova sana tuolla muualla Euroopassa ja monien huulilla, siinä missä jos menet kysymään italialaiselta kuka on Teemu Selänne ei varmaankaan tiedä. Mutta tosiaan Jaken päivää odotetaan täälläkin aika paljon, hienoa saada tarinaa vähän uran varrelta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Paljon paremmin toteutettu ohjelmahan tuo nyt on, ei kahta sanaa. Toimii hyvin kun on vain urheilijoita eihän tuo edes mitään ylimääräistä juontajaa kaipaa.

Palander on kyllä melekonen trolli. Taisi Teukka välillä miettiä että kiva nähdä. :D
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kallen lapsuudenystävä on kuin suoraan elokuvasta Napapiirin sankarit.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Itsekin olisin halunnut enemmän juttua niistä Selänteen uran tärkeistä hetkistä. Nyt jäi aika valju fiilis, kun pääpaino olikin Liisa ja Ilmari Selänteen reaktioissa itse tapahtuman sijaan. @benicio :n ehdottama "urheilijan esittely" olisi ollut hyvä ratkaisu eli K8si olisi itse kertonut niistä hyvistä ja ei niin hyvistä hetkistä, mitä muut olisivat sitten ruokapöydän ääressä ruotineet.

Siinä taas lienen vähän kerettiläinen, että minä odottelen eniten Grönholmin päivää. Bossen tie rallin maailmanmestariksi oli tosi kivinen, mistä löytyy ihan varmasti kerrottavaa ja Grönholm on henkilönä todella aidonoloinen.

Kun jo toisellakin tuotantokaudella on ehditty spekuloimaan, niin toivoisin Nelosen pitävän riman korkealla urheilijoita valittaessa ettei käy kuten Mertarannan ohjelmalle kävi eli mukana olivat Isometsä, Evilä ja Juti. Supertähdissä noita voisivat vastata vaikkapa Pirkko Määttä, Olli-Pekka Karjalainen ja Marko Kiprusoff. Ei kiitos tuollaiselle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä taas lienen vähän kerettiläinen, että minä odottelen eniten Grönholmin päivää. Bossen tie rallin maailmanmestariksi oli tosi kivinen, mistä löytyy ihan varmasti kerrottavaa ja Grönholm on henkilönä todella aidonoloinen.
Sen enempää spoilaamatta, voi että kun olisi kuvamateriaalia vuoden 1997 Jyväskylän MM-rallista. Jotenkin se on jäänyt ikuisesti mieleen, vaikka en muista klippiä missään youtubessa tms nähneeni. Ja oli Grönholmin urallakin varmaan aika merkittävä ralli.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan ok oli eka jakso. Voisi jättää nää musiikkivieraat pois. Onneks otin nauhalle niin sai kelattua tän yhden köhisijän laulun yli, mutta se olikin jakson loppu. Jatkoa ajatellen kun ohjelman nimi on Supertähdet niin toisella kaudella pitää olla nimenomaan supertähtiä. Kimi Räikkönen olisi kiva nähdä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ihan kiva muuten että Nelonen tuottaa tälläistä kohtuu mielenkiintoista laatuviihdettä tyyliin Vain Elämää ja tämä Supertähdet, siinä missä Maikkari näitä HMV ja näkemättä paskaa Putouksia ja SNL- tyylisiä skeida ohjelmia mitä ainakaan minä en jaksa viittä minuuttia kauempaa katsoa. Puhumattakaan kaiken maailman Roope Salmis- showsta.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kimi Räikkönen olisi kiva nähdä.

Räikkönen ehdottomasti ja mielestäni todennäköinen vieras. Hänen lisäksi haluaisin nähdä myös Keijo Rosbergin, joka saapuu Häkkismäisesti paikalle kauden viimeisessä jaksossa kertomaan omasta urastaan. Enpä mä nyt muita supertähtiä suomesta keksi.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Räikkönen ehdottomasti ja mielestäni todennäköinen vieras. Hänen lisäksi haluaisin nähdä myös Keijo Rosbergin, joka saapuu Häkkismäisesti paikalle kauden viimeisessä jaksossa kertomaan omasta urastaan. Enpä mä nyt muita supertähtiä suomesta keksi.
Litmanen? Hyypiä?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Litmanen? Hyypiä?
Litti, Räikkönen, Poutiainen, Kurri, Tommi Mäkinen, Hyypiä. Tästä porukasta mielestäni kaikkien kohdalla voidaan perustella Supertähti-status, tai ainakin niin lähellä sitä kun se Suomessa on mahdollista. Jos Mäkäräinen lopettaa uransa, niin hänet voi lyödä vaikka Hyypiän tilalle.

E. Niin, ja tietysti tässä oletetaan myös että Räikkösen ura loppuu tähän kauteen.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Noita edellä mainittuja henkilöitä on jo niin moneen kertaan eri yhteyksissä nähty ja kuultu, ettei minua tuollainen ohjelma voisi vähempää kiinnostaa. Eikä se siitä muuksi muutu, jos Selänne heidän kanssaan jutustelee.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Räikkönen ehdottomasti ja mielestäni todennäköinen vieras. Hänen lisäksi haluaisin nähdä myös Keijo Rosbergin, joka saapuu Häkkismäisesti paikalle kauden viimeisessä jaksossa kertomaan omasta urastaan. Enpä mä nyt muita supertähtiä suomesta keksi.

Onpas naurettavaa että olympiavoittajien maassa hehkutetaan pienen piirin rinkipörrääjiä.
Saisivat hävetä vaikkapa kolminkertaisen olympiamestarin Pertti Karppisen seurassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Enpä mä nyt muita supertähtiä suomesta keksi.
Minä keksin. Edellä onkin jo hyvin tuotu nimiä esille, joten jätän ne pois laskuista:

Ari Vatanen, Janne Ahonen(toki ura vielä jatkuu), Lasse Viren, Saku Koivu, Virpi Sarasvuo, Juha Kankkunen, Matti Nykänen, Laura Lepistö(jos kerran Kiira kelpaa) ja pistetään vaikka Miikka Kiprusoff Vezina-voittajana tiskiin.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
pistetään vaikka Miikka Kiprusoff Vezina-voittajana tiskiin.

Olisi yksi kaikkien aikojen kovimmista kaappauksista median saralla. Olisi kyllä mielenkiintoinen vieras. Toisaalta jos lupautuisi mukaan, niin "unohtaisi" tulla paikalle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Supertähdet ja Kiira

No, se täytyy todeta että ei Suomessa kyllä mielenkiintoisia naispuolisia urheilun supertähtiä jonoksi asti ole, joten ei ole ollut varmasti helppo rasti löytää ketään Poutiaisen tilalle (joka olisi kyllä käynyt hyvin tuohon mukaan). Onhan Kiirakin tavallaan supertähti mutta ei ehkä niinkään urheilullisten ansioidensa takia vaan ihan muista syistä. Tulee vaan silti mieleen että olisiko tässä Poutiaisen peruttua osallistumisensa pitänyt tehdä ihan tyly päätös että unohdetaan tämä pakollinen kiintiönainen ja mennään ihan jätkäporukalla. Nyt tuosta tulee vaan sellainen kuva että on otettu sinne yksi nainen vähän niin kuin koristeeksi kun eihän nykyisin enää pysty tekemään mitään ohjelmaa sillä tavalla että mukana olisi pelkästään miehiä. Siitähän saattaa joku loukkaantua. Tai ei saata vaan loukkaantuu. Saatanan sovinistit!

En ole kyllä katsonut ohjelmaa, on jotenkin niin alkanut pursuamaan korvista tämä T88mu-palvonta ja hehkutus, varsinkin vielä kun kaveri itse on tehnyt näiden "doereiden" kanssa itsestään aika pellen. Sinänsä kyllä ainakin Häkkisen ja Bosse Grönholmin tarinat kiinnostaa jonkin verran että ehkä tämäkin pitää vielä katsastaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä minua kiinnostaisi nähdä myös Aki Parviainen, Virpi Sarasvuo, Kaisa Mäkäräinen, Tero Pitkämäki, Janne Ahonen jne tässä ohjelmassa. Lätkäpelaajista Teemun sijaan Saku tilalle.Formaatti on ihan ok, miljoona kertaa parempi kuin Mertaranta ja Legendat.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Jos ajatellaan oikeasti "supertähti" statusta, niin Suomessa näitä on aika vähän. Mielestäni supertähdellä tarkoitetaan henkilöä, joka tunnetaan myös oman lajin ulkopuolella, maailmanlaajuisesti ja jonkin verran myös urheilua seuraavien ulkopuolella. Supertähteydellä ei tarkoiteta suoraan urheilullista menestystä vaan enemmänkin tunnettavuutta. Siksi mitään kolminkertaisia hiihdon olympiavoittajia vuoden 48 olympialaisista on turha tähän nostaa.

Suomessa supertähtikategoriaan mahtuvat ainakin seuraavat: Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen, Jari Litmanen ja Sami Hyypiä. Sitten onkin tiukempaa. Ottaen huomioon alppihiihdon suosion keskieuroopassa niitä tähän varmasti voinee nostaa Kalle Palanderin ja Tanja Poutiaisen, vaikka status on ehkä hieman himmeämpi kuin edellisillä. Jääkiekko on pieni laji ja suppeamman piirin seuraama mutta jos halutaan niin sieltä voi toki nostaa esille Teemun ja Jari Kurrin. Seuraavassa himmeämmässä kategoriassa varmaan tulisivat Matti Nykänen, Kaisa Mäkäräinen ja Janne Ahonen. Seuraavassa Virpi Kuitunen ja Myllylä vainaa. (Toki jos vainaita aletaan laskemaan niin sitten Paavo Nurmen saa nostaa aika korkealle)

Rallitähdet on hieman vaikea sijoittaa. Kyse on omalla tavallaan kovista staroista, mutta rallin mm-sarja taitaa olla kokenut jonkinlaisen inflaation. Mutta ehkä Grönholm ja Mäkinen voitaisiin laittaa jonnekin alppihiihtäjien ja kiekkoilijoiden väliin? Ennen mäkihyppääjiä? Kekenkin voi varmaan laittaa supertähti kategoriaan, vaikka nykysukupolvi ei häntä tunnekaan. Entäs Lasse Viren.

Joku saattoi unohtua, mutta joka tapauksessa, ei näitä liikaa ole...
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Lasse Viren? Veettu joku nelinkertainen olympiavoittaja jostain 40 vuoden takaa? Ketä kiinnostaa?? ;)
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielenkiintoinen formaatti. Nelonen vie kyllä maikkaria 6-0 näissä viihdeohjelmissa.

Teemusta on viime aikoina välittynyt aika tyhmä kuva, mutta mielestäni pisteet hieman nousivat miehen isännöidessä avausjaksoa. Jotenkin todella luonteva tuossa roolissa ja vaikuttaa muutenkin leppoisalta tyypiltä.

Muiden tavoin odotan Häkkisen päivää kuin kuuta nousevaa. Mika on ollut aika harvakseltaan otsikoissa ja on muutenkin saavutuksiinsa nähden yllättävän tuntematon henkilö. Itse olin joskus pienenä kova häkkis-fani ja tuli muistaakseni Mikan ja Erjan häissäkin oltua.

Bosse on muuten mainio hahmo. Vaikuttaa juuri niin stereotyyppiseltä suomalaiselta kuin vain voi olla.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Supertähteydellä ei tarkoiteta suoraan urheilullista menestystä vaan enemmänkin tunnettavuutta.

Jooh, no minkäs takia tässä ohjelmassa Suomessa ja tällä palstalla supertähti = urheilija?!

Laitetaan sitten Martti Ahtisaari, takuulla supertähti-osastoa.
Yksi vaihtoehto olisi myös se huippumalli-tyttö, Suvi-jotain? Entä Renny?

Taidetaan kotimaankin ohjelmissa ajatella "hei mitä kun joku ulkomaalainen katsoo tätä..."
Tälläkin palstalla höpistään yleissivistyksestä eikä edes tiedetä Pertti Karppista. LOL.

Teille sopiva voisi olla tämä Kielinainen, sehän se on menestynein suomalainen tubessa.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Muiden tavoin odotan Häkkisen päivää kuin kuuta nousevaa. Mika on ollut aika harvakseltaan otsikoissa ja on muutenkin saavutuksiinsa nähden yllättävän tuntematon henkilö. Itse olin joskus pienenä kova häkkis-fani ja tuli muistaakseni Mikan ja Erjan häissäkin oltua.
..

Minäkin odotan tätä, mutta ikävä kyllä Palander oli jo jossain haastiksessa kertonut, että Mika rajoitti jo ennakkoon omasta elämästään puhumista ja siten jäivät jutut vähän pinnallisiksi. Taisi olla Kallen mukaan mm. niin, että Erjasta ja nykyisestä vaimosta ei saanut puhua/kysyä sanaakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös