Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

  • 702 383
  • 3 544

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sinänsä itse asiaan mitenkään kantaa ottamatta, ei ehkä kuitenkaan tässäkään olisi tarvetta tahalliselle väärinymmärtämiselle. Kyseinen kuva lienee Haaviston ja Floresin ensitapaamisen ajoilta, jolloin heistä toinen oli pyöreästi 40 ja toinen 19v. Mainitsemasi nykyinen presidentti on alkanut seurustella puolisonsa kanssa, kun tämä on ollut noin 30v. Olkoonkin että Sauli itse oli tuolloin jo kuusikymppinen, mutta 30v nainen on joka tapauksessa jo kiistatta aikuinen. Samaa ei välttämättä voi sanoa jokaisesta 19-vuotiaasta, varsinkaan miehestä.
Ai nyt täysi-ikäisen sijaan pitää olla "kiistatta aikuinen". Varsinkin miehen.

"Sinänsä kantaa ottamatta"
 
Samat henkilöt jotka olivat puolustelemassa Rydmania (koska suojaikäraja 16v eikä tehnyt mitään laitonta), ovat nyt pöyristyneitä ja moralisoi Haaviston toimia.
Jep tossa ei ole mitään järkeä :D 19 on kumminkin ihan eri asia kuin 16. Danny on yli 80-vuotias ja iskee parikymppisiä naisia. Sitä vaan pidetään kunnon sonnina, eikä mitenkään pahana asiana.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jos ne jutut Teemusta ja nuorista naisista meripäivillä pitää paikkansa, niin pata kattilaa soimaa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mahtaa olla rankkaa Californiassa tuollaiselle tyypille. Eikös siellä kumminkin ole reilu enemmistö demokraatteja. Varsinkin julkkiksista lähes kaikki merkittävimmät.
Siellä kun on niitä kaiken maailman laulajaa ja taiteilijaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Sinänsä itse asiaan mitenkään kantaa ottamatta, ei ehkä kuitenkaan tässäkään olisi tarvetta tahalliselle väärinymmärtämiselle. Kyseinen kuva lienee Haaviston ja Floresin ensitapaamisen ajoilta, jolloin heistä toinen oli pyöreästi 40 ja toinen 19v. Mainitsemasi nykyinen presidentti on alkanut seurustella puolisonsa kanssa, kun tämä on ollut noin 30v. Olkoonkin että Sauli itse oli tuolloin jo kuusikymppinen, mutta 30v nainen on joka tapauksessa jo kiistatta aikuinen. Samaa ei välttämättä voi sanoa jokaisesta 19-vuotiaasta, varsinkaan miehestä.
No eihän tässä pitäisi olla sitten mitään ongelmaa? 19-vuotias ei taida olla mikään alaikäinen enää vaan nuori aikuinen, eli lain puitteissa ei mitään väärää. Jos sitten taas vihjaillaan jostain limaisen setämiehen hyväksikäyttöyrityksestä avutonta uhria kohtaan, niin tämä pariskuntahan on pitänyt yhtä jo yli 25 vuotta ja ollut rekisteröidyssä parisuhteessakin yli 20 vuotta. Eli ei tuo paheksunta toimi oikein moraalisestakaan vinkkelistä.

Teemulta puhdas ja ajattelematon hutilaukaus, mutta näissähän tämä on valitettavasti erikoistunut jo pitkään. Surullista seurattavaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sinänsä itse asiaan mitenkään kantaa ottamatta, ei ehkä kuitenkaan tässäkään olisi tarvetta tahalliselle väärinymmärtämiselle. Kyseinen kuva lienee Haaviston ja Floresin ensitapaamisen ajoilta, jolloin heistä toinen oli pyöreästi 40 ja toinen 19v. Mainitsemasi nykyinen presidentti on alkanut seurustella puolisonsa kanssa, kun tämä on ollut noin 30v. Olkoonkin että Sauli itse oli tuolloin jo kuusikymppinen, mutta 30v nainen on joka tapauksessa jo kiistatta aikuinen. Samaa ei välttämättä voi sanoa jokaisesta 19-vuotiaasta, varsinkaan miehestä.

Kyseinen kuva on AI:n tekosia, eikä ole aito.

edit: Jahas, tätä olikin jo kommentoitu ketjussa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kun Selänne puhui arvoistaan näin:

Oho ei sovi arvoihini, mutta aika monelle laulajalle ja taiteilijalle se näköjään sopii…no kukin tyylillään.

Niin rivien välistä voi lukea, että hän ei viittannut ikäeroon ;)
 
Viimeksi muokattu:

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai nyt täysi-ikäisen sijaan pitää olla "kiistatta aikuinen". Varsinkin miehen.

"Sinänsä kantaa ottamatta"
Varsinkin mies oli ainoastaan viittaus siihen faktaan, että nainen on biologiselta iältään tuossa vaiheessa keskimäärin miestä vanhempi tai sanoisinko valmiimpi. Osa miehistä voi kasvaa vielä pituuttakin tuon ikäisenä. Jos itseäni mietin 19-vuotiaana, ennen inttiin menoa, niin olinhan minä vielä poika. Toki olemme erilaisia.

Minun kantaa ottavuus ei koskenut mitään muuta kuin sitä, että on eroa jos vertaa seurustelusuhteen aloittamista 19-vuotiaan vs. 30-vuotiaan kanssa, mihin siinä edellisessä viestissäni lainaamani kirjoittaja viittasi. Lain silmien edessä ei mitään eroa ole, eikä tietenkään tule ollakaan. Mitään sellaistakaan en alun perinkään sanonut, vaikka senkin nyt tietenkin osa sieltä rivien välistä haluaa yrittää lukea. Otin perustellen kantaa ainoastaan @NakkiFakiiri viestiin, eli en itse kyseiseen asiaan.

Jos nyt mr. Selänteen kommenttia pitää lähteä kommentoimaan, niin sehän nyt oli juuri sitä mitä siltä mieheltä sopi odottaakin. Yllättyneiden jono ei liene pitkä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mahtaa olla rankkaa Californiassa tuollaiselle tyypille. Eikös siellä kumminkin ole reilu enemmistö demokraatteja. Varsinkin julkkiksista lähes kaikki merkittävimmät.
Sieltä on ns pahimmat republikaanit (mm James Hetfield) muuttaneet jo sisämaan tiukempiin osavaltioihin. Hassua miten Metallicaa ei ole vielä canceloitu vaikka James on muutaman kerran laukonut kaikenlaista liberaaleista hipeistä ja sekopäisestä San Franciscosta.

Ja mitä Teemuun tulee niin kyllähän herralla on oikeus mielipiteisiinsä ilman mitään arvostelua. Hän uskaltaa sanoa mitä ajattelee kun tietää ettei tartte pelätä canceloimista niinkuin moni edelleen uralla toimiva. Kyllä mä tiedän muusikoitakin jotka ajattelee ihan samalla tavalla mutta eivät niistä uskalla tai voi hiiskua.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Teemu Selänne - klassinen never meet your heroes tapaus.
Tämä on vähän kaksipiippuinen juttu, koska Teemuhan on ihan mieletön seuramies ja todella hyvä sellaisessa ympäristössä, jossa saa olla ihmisten kanssa tekemisissä. En ole varmasti ainoa, jolla on hänestä erittäin hyvä kuva lyhyen tapaamisen muodossa.

Kun siltä loppui pelihommat ja niistä automaationa tuleva huomio ja ylistys, niin ilmeisesti somella sitten pitää tyhjiötä täyttää. En edelleenkään pidä Teemua mitenkään pahana ihmisenä, mutta onhan nuo lausunnot todella urpoja ja ajattelemattomia ihan järjestäen. Joko hän ei ymmärrä ettei hänen oma superrikkaiden keski-ikäisten kalifornialaisten kuplansa oikein vastaa Suomen asenneilmapiiriä, tai sitten hän ei vain välitä siitä.

Hiljaa se voisi puolestani olla joka tapauksessa ja keskittää julkisuuskuvansa hyväntekeväisyyteen ja miksei vaikka asiantuntijatöihin kiekkostudioissa.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teme hermostui Pekan noususta gallupeissa ja ryhtyi auttamaan HIFK kaveriaan Stubberia
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ja mitä Teemuun tulee niin kyllähän herralla on oikeus mielipiteisiinsä ilman mitään arvostelua.
No nyt ammutaan jo aika kovilla.

Kohtuu sinisilmäinen ajatus että Selänteen kaltainen erittäin tunnettu ja seurattu mediahahmo voisi suoltaa ihan mitä vaan aivopieruja ja ajattelemattomia sekä (tässä tapauksessa todennäköisesti tahattomankin) provosoivia purkauksia sosiaaliseen mediaan ilman että niihin kukaan tarttuisi ja kritisoisi aika raskaallakin kädellä silloin kun siihen on syytä. Ei homma toimi noin sen koommin tavan tallaajien kuin muiden julkimoidenkaan suhteen, joten miksi Selänteen pitäisi olla joku poikkeus?

Mielipiteitä saa toki olla ja niihin on jokaisella oikeus, mutta jos lähdet jakamaan niitä kärkkäästi ja julkisesti ja vielä Selänteen tyyliin aika heikon ulosannin myötä, pitää olla valmis siihen että joku tarttuu niihin aika pikaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös