Kommentti: Teemu Selänteen oudot viestit hämmentävät – onko hän oikea ihminen Jokerien keulakuvaksi?
Teemu Selänne voi olla pr-riski Jokereille, kirjoittaa toimittaja Sasha Huttunen.
www.is.fi
Aletaan siirtymään kohti syvää päätyä, ehkä Teemu halutaan ehdokkaaksi.
Edit: Toisessa ketjussa Jani Mäkelä puolusti Teemua ja haukkui toimittajan/ IS:n. Kovaa taustatukea!
Mäkelän yritys ujuttautua tähän samaan keissiin on kyllä naurettavuuden huippu. Hävytön kaveri.Edit: Toisessa ketjussa Jani Mäkelä puolusti Teemua ja haukkui toimittajan/ IS:n. Kovaa taustatukea!
Ja kansan syvät rivit vaahtoavat kommenttiosiossa, että Teemu vain kertoi totuuden. Niin, pakkohan Teemun kaikkien sanomisten on oltava totta, koska hän on pelannut NHL:ssä. Sitä paitsi mitä väliä jostain normaalista käytöksestä, kun suomalainen sanoo asiat niin kuin ne ovat. Pelatkaa itte 3000 matsia NHL:ssä.Sasha Huttunen pohdiskelee Ilta-Sanomissa Teemun kelpoisuutta Jokerien keulakuvaksi.Kommentti: Teemu Selänteen oudot viestit hämmentävät – onko hän oikea ihminen Jokerien keulakuvaksi?
Teemu Selänne voi olla pr-riski Jokereille, kirjoittaa toimittaja Sasha Huttunen.www.is.fi
Tästä on tulossa hieno viikko.
Tämä on muuten mielenkiintoista, selvästi enemmän uskalletaan suoltaa pro-Venäjä paskaakin kun jutussa on Teemu ja Jari (Suomen historian paras kiekkoilija ja ihan pakotettuna oli mukana ja ei sitä paitsi ollut mitään sotaa kun meni ja mikä tahansa perämetsäjoukkuekin olisi mennyt koheloon jos vaan ois päässy!!!11!11!).Ja kansan syvät rivit vaahtoavat kommenttiosiossa, että Teemu vain kertoi totuuden. Niin, pakkohan Teemun kaikkien sanomisten on oltava totta, koska hän on pelannut NHL:ssä. Sitä paitsi mitä väliä jostain normaalista käytöksestä, kun suomalainen sanoo asiat niin kuin ne ovat. Pelatkaa itte 3000 matsia NHL:ssä.
Ja tälläisenkin täysin poikkeuksellisen edun tuhomiseen tarvittiin Valavuoren apua, on se kyllä seppä.
Onneksi olen vielä kolme viikkoa lomalla. Nyt on aikaa seurata.Tästä on tulossa hieno viikko.
Valevuori ei käsittääkseni juo viinaa ollenkaan, joten tuskin kapakoissakaan käy. Toki voihan tuo olla laulumiehiä ihan selvinpäinkin, tiedä häntä.
Mä vähän veikkaan, että Suomesta ei montaa kolkkaa löydy jossa Jaffalan kirjaimellista maantasalle palamista ei juhlittaisi (as things stand). Heh.Mutta näin Nordiksen suunnalta on mukava ottaa rento asento ja katsoa kun Jaffala on tulessa.
Tuolta se näyttää kun älyä ei ole nimeksikään, mutta mielipiteitä on joka sormelle ja varpaalle. Päälle vielä laantumaton himo olla koko ajan näkyvillä, niin avot. Voi luoja miten noloa.
Näin käy kun vanhan tähden brändiarvo on syöty, eikä miehestä ole hyötyä medialle. Ei tarvitse enää käsitellä silkkihansikkain. Uusi tilanne Selänteelle ja saattaa olla vähän hakemista.Veikkaan että twitterissä heilahtaa ja lujaa. Teemu on äimän käkenä kun iltapulut ja seiskakin jo nokkivat ja diplomaattinen koskemattomuus on lakkautettu.
Ja tälläisenkin täysin poikkeuksellisen edun tuhomiseen tarvittiin Valavuoren apua, on se kyllä seppä.
Eikai tässä muuta kuin takaisin Kaliforniaan ja vähän vitun äkkiä ja siellä poissa suomimediasta. Ducksin remmiin sitten johonkin seuramiehen rooliin, olisi varmasti Teukalle ihan sopivaa puuhaa.Toivottavasti saa pakettinsa kasaan ja asiansa kuntoon.
Teknisesti ottaen ilmeisesti mitään varsinasta petkulla käyntiä ei ole tapahtunut, itse olen ainakin ollut sellaisessa käsityksessä että Sipe ja Teukka on sopineet keskenään että vähän voi käydä muuallakin jos se yhteiselo muuten vaan sujuu.luulin että se on vain vaimoaan pettävä pösilö.
Hehe. Nehän julisti silloin joskus, kun Selänteellä oli niitä maahanmuutto-valehteluja, että tervetuloa Teemu mukaan ja Teemu presidentiksi.Mä olen tainnut vähän turhan paljon viime aikoina seurata erinäisten hörhöjen edesottamuksia Punk in Finland -sivuston syvä pääty -osion kautta. (Jos joku ei tiedä, niin tuolla ei ole hörhöä, ainoastaan nauretaan niille.)
No, joka tapauksessa väkisinkin tulee mieleen, että olisiko katuaktivisti-päätoimittaja-antimidas Panu Huuhtasesta yhteistyöhön? Tai siis varmasti olisi, mutta millä saisimme Teukan, Velaksin ja Panun yhytettyä? Tai ehkä se tapahtuu itsestään Twitterissä.