Mainos

Teemu Selänne – liikemies & some-vaikuttaja

• 891 844
  • 4 635

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia, ei kai kukaan miljoonia itse tienannut noin oikeasti sanoisi.
On se sarkasmia, vaikka tämän Pölhö-Kustaan sanomana ei välttämättä mitenkään itsestään selvää.

Voisiko Teemu mennä kertaamaan peruskoulua. Ihan myötähäpeää saa kokea kirjoitustaidottomuutensa vuoksi.

Sanotaan, että oppia ikä kaikki, mutta ei taida tätä kaveria vanha sanonta koskettavan.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia, ei kai kukaan miljoonia itse tienannut noin oikeasti sanoisi.

Eiköhän tuo sitä ole vaikka Teme ei itse käsitettä ehkä tunnekaan.

Sattumalta katsoin eilen Yle Areenasta Markkasesta kertovan dokkarin. Luoja suojelkoon ettei se mukava, hyväkäytöksinen nuorimies kasva vanhemmiten Selänteen kaltaiseksi setämies-mulkuksi.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Teemu vitsailee 70% verotuksella mutta ei tajua etta sen verran on lähtenyt itseltä.

Muoks. Vassarit kuitenkin kusettaa.

Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemulle olisi voinut tehdä hyvää päästä nopeasti uran päättymisen jälkeen kiinni johonkin kunnon kakkosuraan. Kaverilla on liikaa aikaa käsissään…

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis ei tsiisus minkälainen luuseri pitää olla, jos ei tätä ymmärrä sarkasmiksi. Taidatte moni olla no balls and brains?
Vähän kuin tuo ”Stubbin päätös” olla kutsumatta veteraaneja, niin ihminen automaattisesti tulkitsee kaiken negatiiviseksi, jos ei tykkää kyseisestä ihmisestä. Rasittavaa toimintaa kieltämättä.

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Vaikka Selänteen kommelluksille on kiva naureskella, niin kuinka monta Teemun veroista sniperiä tässä Suomen maajoukkuessa on ollut?
Sirpasta en sano mitään.
Itse arvostan valtavasti Teemua urheilijana ja ihmisenä. Tehnyt todella paljon hyväntekeväisyyttä mm. lasten eteen. En vain ymmärrä miten joku voi suomalainen voi kannattaa ihmistä, joka voi aiheuttaa uuden sodan epäsuorasti euroopassa.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Onko Teemu vähän huono voittaja.
Luultavasti hän ei itse näe sellaisen olevan mahdollista. Suomalaisessa kulttuurissa huonoja voittajia pidetään vielä surullisempina tyyppeinä kuin huonoja häviäjiä. Amerikassa lienee toisin.

Tuoppi

Jäsen
Onko Teemu vähän huono voittaja.

Sanoisin että ihan puhtaasti vaan huono ihminen. Ennen kuin joku ottaa hyväntekeväisyyden esiin niin minun kirjoissa se hyväntekeväisyys on yhtä tyhjän kanssa jos samaan aikaan tuet (rahallisesti tai muuten) poliittisia tahoja jotka pitää niitä samaisia ihmisiä kusessa tai jopa huonontaa heidän olojaan. Toi on perussettiä miljonäärien/biljonäärien keskuudessa jenkeissä.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Sanooko Teemu ettei ole yksi suomalaisista vai mikä homma? "Jos olisin yksi teistä" suomalaisista "tvitter ystävistä". Tai miksi suomalaisten pitää katsoa peiliin Amerikan vaalien jälkeen? Eikö Suomessakin juuri ole muutenkin äänestetty oikeistolaisia ehdokkaita voittoon pareissa vaaleissa? Vai yrittääkö tunnustaa jotain tässä?

Miksi Teemu edes kirjoittaa suomeksi, kun Amerikassa asiat on paremmin ja hänellä on mahdollisuus miljonäärinä asua missä huvittaa? Eikö kannattaisi yrittää osallistua sikäläiseen menoon englanniksi ja tehdä oma osansa communityn eteen? Vielä kun on Suomen toiseksi sorsituin miljonääri Valavuoren jälkeen. Onko kyse vain valta-aseman tarpeesta eli Kaliforniassa ei kauheasti kumarreltaisi entisiä marginaalilajin ulkomaalaispelaajia ja siellä ei puolestaan miljoonatkaan riitä vertailussa tonttinaapureihin?

En edes täysin käsitä miksi haluaa siellä Amerikassa asua juuri Kaliforniassa eli vahvasti sinisessä osavaltiossa kun voisi miljonäärinä asua missä huvittaa eli paikassa missä asiat olisivat paremmin. Ja palata Kaliforniaan vaikka sitten kun paikalliset Sirpat saadaan yliopistojen penkeiltä hellan ääreen. Pysyvä osoitehan lienee kuitenkin siellä jos täällä osuisi esim turvallisuuspoliittinen paska tuulettimeen

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Kipinä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset
Teemu ei ole pelkästään tyhmä, vaan hän on todella ilkeä. Todennäköisti kaikki hyväntekeväisyydet on ollut jotain laskelmoitua oman kuvan kiillotusta, kun katsoo hänen nykyistä käytöstä. Ei kukaan oikeasti hyvä ihminen käyttäydy kuten hän. Pakko se on surullisena todeta, Teemu, minun lapsuuden suuri sankari on paha ihminen.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Todennäköisti kaikki hyväntekeväisyydet on ollut jotain laskelmoitua oman kuvan kiillotusta, kun katsoo hänen nykyistä käytöstä.

Lisäksi noista hyväntekeväisyyslahjoituksista taitaa saada useissa osavaltioissa myös itselleen verohyötyä. Millainen se käytännössä olisi, niin en tiedä.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Harmi kun nuoruuteni sankari ja ihania lätkähetkiä tuonut jääkiekkoilija on seonnut näin. Sotshissakin arvostin kovasti ja kyynelsilmin katsoin jäähyväismatseja. Siitä kymmenen vuotta ja asiat muuttui päälaelleen. Sad but true.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy