FatalAnoxia
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
nyt siellä on mennyt vati nurin kun Markkanen tienaa enemmän kuin Selänne ikinä.
Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia, ei kai kukaan miljoonia itse tienannut noin oikeasti sanoisi.nyt siellä on mennyt vati nurin kun Markkanen tienaa enemmän kuin Selänne ikinä.
Onko Teemu kykeneväinen sarkasmiin? Välitän että ei. Näin sanoi naapurini Nelli. Sukunimi Kuukeri.Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia
On se sarkasmia, vaikka tämän Pölhö-Kustaan sanomana ei välttämättä mitenkään itsestään selvää.Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia, ei kai kukaan miljoonia itse tienannut noin oikeasti sanoisi.
Selänteen kommentti on pakko olla sarkasmia, ei kai kukaan miljoonia itse tienannut noin oikeasti sanoisi.
nyt siellä on mennyt vati nurin kun Markkanen tienaa enemmän kuin Selänne ikinä.
Vähän kuin tuo ”Stubbin päätös” olla kutsumatta veteraaneja, niin ihminen automaattisesti tulkitsee kaiken negatiiviseksi, jos ei tykkää kyseisestä ihmisestä. Rasittavaa toimintaa kieltämättä.Siis ei tsiisus minkälainen luuseri pitää olla, jos ei tätä ymmärrä sarkasmiksi. Taidatte moni olla no balls and brains?
Itse arvostan valtavasti Teemua urheilijana ja ihmisenä. Tehnyt todella paljon hyväntekeväisyyttä mm. lasten eteen. En vain ymmärrä miten joku voi suomalainen voi kannattaa ihmistä, joka voi aiheuttaa uuden sodan epäsuorasti euroopassa.Vaikka Selänteen kommelluksille on kiva naureskella, niin kuinka monta Teemun veroista sniperiä tässä Suomen maajoukkuessa on ollut?
Sirpasta en sano mitään.
Teemu iskee. Siellä mahtaa olla maistettu vaalivalvojaisissa vähän vettä väkevämpää.
Luultavasti hän ei itse näe sellaisen olevan mahdollista. Suomalaisessa kulttuurissa huonoja voittajia pidetään vielä surullisempina tyyppeinä kuin huonoja häviäjiä. Amerikassa lienee toisin.Onko Teemu vähän huono voittaja.
Onko Teemu vähän huono voittaja.
Teemu iskee. Siellä mahtaa olla maistettu vaalivalvojaisissa vähän vettä väkevämpää.
Teemu ruokkii tälläisellä käytöksellä sitä, että saa jatkossakin tottua ottaamaan vittuilua vastaan. ”NelliKuukerit” odottaa, että koska Teemu antaa taas syyn hyökätä ja sitten ihmetellään, että miksi ihmiset on ilkeitä.Onko Teemu vähän huono voittaja.
Ei. Teemu on yksinkertaisesti vitun huono ihminen.Onko Teemu vähän huono voittaja.
Katso peiliin niinkuin Teemu käski. Kysy peililtä.Teemu kyllä unohti kertoa "tvitter viestissään", missä asiassa meitä suomalaisia on huijattu.
Kysyin. Ei se kertonut. Mulla on vissiin paska peili. Odotan, että Teemu kertoo.Katso peiliin niinkuin Teemu käski. Kysy peililtä.
Todennäköisti kaikki hyväntekeväisyydet on ollut jotain laskelmoitua oman kuvan kiillotusta, kun katsoo hänen nykyistä käytöstä.