Ramun luistin kulkee ja kiekko liikkuu. On tosi hyvässä tikissä, which is nice!
Veti kesällä pyöräilyfanina ihan mielipuolisia fillarilenkkejä Tour de France-hengessä ;)
Vastaus otsikkoon: riittää.
Nyt kulkee luistin hyvin ja taidot ovat entisellään. Eilen oli vastassa pubijoukkue, mutta kyllä sen verran lupaavilta näyttivät otteet että hyvä kausi on edessä. Esim. Elkins oli vielä aika pahasti jäässä, vaikka vastustaja ei kummoinen ollutkaan. Ramstedt on jo omalla tasollaan.
Minä katson liigaa, ennen kuin teen isommat johtopäätökset. Nuo CHL- pelit ovat olleet sellaisia, joissa Ramstedtin vahvuudet pääsevät juuri parhaiten esiin, tilaa ja aikaa on ollut hieman enemmän. Mutta turha negailla, hienosti mies on kauden aloittanut, ja ollut toistaiseksi selkeä ykkössentteri jengissä.
näyttää siltä että Teemu on tällä kaudella selvästi paremmassa kunnossa kuin viime kaudella.
Mutta tosiaan katsotaan liigan oikeita pelejä ensin kuin vedetään johtopäätöksiä sen tarkemmin, mutta näyttää oikeasti hyvältä ja sen pohjalta väitän että taso riittää.
..........Mutta tosiaan katsotaan liigan oikeita pelejä ensin kuin vedetään johtopäätöksiä sen tarkemmin, mutta näyttää oikeasti hyvältä ja sen pohjalta väitän että taso riittää.
Ramulla oli viime kaudella jotain vähän vakavempaa häikkää käsittääkseni vatsan kanssa, en tosin tiedä tarkkaan, että mikä vaiva siellä on ollut. Sanoi kuitenkin, että ei jaksanut vetää pitkiä vaihtoja ollenkaan ja oli matsien jälkeen aivan poikki
.
Laphroaigit näppikselle!Ylipaino?
Ylimielistä kynäilyä nyt kolmatta peliä. Ei hyvä
Huomasiko kukaan kolmannessa erässä? kun Ramu meni vaihtoon niin paiskoi vaihtoaition ovea pari kertaa oikein reippaasti. Siinä kohti tuli mieleen, että nyt on paha apina kainalossa jos vitutus alkaa olemaan jo tuolla tasolla. Loistava juttu, että sai maalin ja jos se nyt pääsisi enemmän myös tehoille koska niitä tuntuu kovasti kaipaavan. Ramun pelaamisesta mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa.
Olen aikaisemminkin kiinnittänyt huomiota että Ramu "kiukuttelee" tai tuskailee tilanteiden jälkeen. Tyypillisesti sellaiset pelaajat eivät ole kovin hyviä joukkuepelaajia, veikkaan että siinä on osasyy KJ:n ja Ramin "koirankoppiin"