Teemu Laine

  • 22 801
  • 120

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Laine + Rähinät?

Viestin lähetti Lust4life
Pisti silmään Laineen ajautuminen kevyeen nokkapokkaan heti ensimmäisessä höntsypelissä. Tuosta nyt tuskin tarvitsee mitään johtopäätöksiä vetää, mutta jäi kiinnostamaan kaverin aiempi historia tällä saralla. Onko mies matsannut ja minkälaisin tuloksin? Sattuuko näitä useinkin?

Enpä muista itse nähneeni Laineen nyrkkitalkoisiin ryhtyneen, mutta toisaalta, eipä niitä juuri nähdäkään. Teemu on osoittanut käyvänsä jonkin verran kierroksilla ottelun tiimellyksessä aika useinkin ja pientä tökkimistä olen nähnyt monestikin. Kyllä Teemu on turhia kakkosia kuumentumisesta ottanut urallaan, mutta yhtä lailla niitä vastustajallekin hankkinut.

Toivoisin hänen pääsevän eroon tuosta ominaisuudestaan ja keskittyvän enemmän kiekolliseen peliin, josta emme vielä ole potentiaalin mukaisia näyttöjä oikein saanut, vaikka ei ole Teemu aina näyttöpaikkojakaan saanut.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Laine + Rähinät?

Viestin lähetti Gags
Enpä muista itse nähneeni Laineen nyrkkitalkoisiin ryhtyneen, mutta toisaalta, eipä niitä juuri nähdäkään.

Näkyy eilen lentäneen suihkuun TPS-Tappara matsissa nuhjattuaan Schneiderin kanssa. Sitä ennen oli tehnyt Tapparan tasoitusmaalin 1-1:een. Hieno ilta Teemulla.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse yhden pelin nähneenä ja kavereilta muista peleistä kuulleena jäin ihmetteleen mitä mahtoi Virmasen päässä liikkua kun päästi Teemu Laineen? Kyllä on otteillaan ihastuttanut monet Tapparakannattajat (mukaanlukien minut).
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rixa
Itse yhden pelin nähneenä ja kavereilta muista peleistä kuulleena jäin ihmetteleen mitä mahtoi Virmasen päässä liikkua kun päästi Teemu Laineen? Kyllä on otteillaan ihastuttanut monet Tapparakannattajat (mukaanlukien minut).

Ehkä kyse oli siitä, että odotettua läpimurtoa ei minään kautena tullut. Tämä johtui mielestäni enemmän siitä, että Teemu pelasi nelosessa, vaikka olisi mahtunut kahteen ensimmäiseen ketjuun. Pelatessaan muutamia otteluita Metron kentässä Teemu teki hyvin pisteitä, mutta jostain syystä ei vieläkään vakuuttanut valmennusjohtoa.

Itse pidin Teemusta erittäin paljon, kuten varmasti kaikki jokerikannattajat. Teemu taisteli aina täysillä, ja syttyi peleihin. Se kuitenkin näkyi aina pienenä kuumenemisena ja tuomarille kiukutteluna. Itse tosin pidin tästä lämpenemisestä, mikä osoitti, että jätkä on tosissaan mukana. Luistelunopeus on lähellä Sm-liigan kärkipäätä, kädet tosin jäätyivät aina maalintekotilanteessa. Toivottavasti kauan odotettu pelipaikka hyvässä ketjussa ja läpimurto tulevat tällä kaudella.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rixa
Itse yhden pelin nähneenä ja kavereilta muista peleistä kuulleena jäin ihmetteleen mitä mahtoi Virmasen päässä liikkua kun päästi Teemu Laineen?
Mä luulisin että Teemun poistuminen Jokerien riveistä on yksi niitä harvoja asioita, josta emme voi Masaa syyttää. Eiköhän Teemulle aina olisi ollut sopimus tarjolla ja mitenkään ovet paukkuen ei Jokereista tarvinnut lähteä. Tässä kohden syyttäisin Jokerien valmennusta eli herroja Summanen ja Jortikka. Faktahan on, että valmentajat päättävät peliajasta ja pelipaikasta, Masa touhuaa ihan muualla. Se tietenkin ihmetyttää, että joko kaikki me kannattajat olemme väärässä tai sitten nuo mainitut valmentajat eivät tiedä kiekosta mitään. Teemulle olisi antanut lisää peliaikaa/paikan 1-2 ketjussa varmasti 99 % Hartwall areenan yleisöstä, mutta ei kumpikaan noista valmentajista. Kunhan Teemule annettaan vastuuta, niin hyvä siitä tulee. Jortsu ja Raato eivät vaan asiaa ymmärtäneet. Voisi jopa sanoa, että Summanen ajatteli kuin jortikka.

Jokainen Jokeri-kannattaja kaipaa Teemua varmasti jo nyt. Hämeenlinnan matsissakin kun näin Mäen luistelevan kentällä, aloin välittömästi etsimään/katselemaan Teemua kentältä. Ei löytynyt perkele.

Edit. Pieni lisäys.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eiköhän Laine lähtenyt Jokereista siksi että Jortikka ei pystynyt lupaamaan Teemulle tarpeeksi vastuuta ja paikka avauksessakin olisi saattanut olla, kaikkien ollessa terveenä, uhattuna. Teemulle ei ehkä kelvannut enää 3-4 ketjun paikka vaan haluja oli ylemmäksi ja kun sitä ei varmuudella saatu Jokereista niin Tapparan tarjous oli liian houkutteleva.

Harmittavinta tuossa Laineen ja Tapparan tapauksessa on se että Teemu teki 3 vuotisen sopimuksen Tapparaan joten ihan heti me ei olla Lainetta saamassa takaisin Jokereihin.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Harmittavinta tuossa Laineen ja Tapparan tapauksessa on se että Teemu teki 3 vuotisen sopimuksen Tapparaan joten ihan heti me ei olla Lainetta saamassa takaisin Jokereihin.
Tämä oli todella veemäisen hyvä veto Tapparalta. Täysin mutu-tietoon perustuen voisi hyvin ajatella, että Teemulle olisi lyhyempikin sopimus riittänyt, mutta Tappara tajusi miehen arvon ja antoi hieman paremmat ehdot sillä edellytyksellä, että Teemu tekee suoraan pidemmän sopimuksen. Katalia ovat teejiit nääsvillessä. Vuoden diili olisi ollut huomattavasti mukavampi.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti bozik
Tämä oli todella veemäisen hyvä veto Tapparalta. Täysin mutu-tietoon perustuen voisi hyvin ajatella, että Teemulle olisi lyhyempikin sopimus riittänyt, mutta Tappara tajusi miehen arvon ja antoi hieman paremmat ehdot sillä edellytyksellä, että Teemu tekee suoraan pidemmän sopimuksen. Katalia ovat teejiit nääsvillessä. Vuoden diili olisi ollut huomattavasti mukavampi.
Hyvin pitkälti näin oli, tosin paremmista ehdoista ei ollut kyse.

Teemu olisi alunperin halunnut lyhyemmän sopimuksen mutta Jokereiden ja Tapparan välisten siirtomaksujen takia oli pakotettu tekemään pidempi sopimus. Tappara kun ei olisi niillä siirtomaksuilla lyhyeen sopimukseen suostunut ja Jokerit ymmärsivät Teemun arvon, halvalla eivät pelioikeudet lähteneet. Mutta hyvä ratkaisu varmasti kaikille osapuolille tässä vaiheessa Teemun uraa.

Jokereihin Teemu on kuitenkin vielä palaamassa, ennemmin tai myöhemmin. Mitään siltoja ei ole siis poltettu.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Tuomas
Jokereihin Teemu on kuitenkin vielä palaamassa, ennemmin tai myöhemmin. Mitään siltoja ei ole siis poltettu.
Juuri näin ja hyvä niin.

Jos oikein ymmärsin, Teemu olisi voinut lähteä jo kesken viime kauden. Luvattu peliaika ei toteutunut ja mies olisi halutessaan voinut vaihtaa maisemaa. Halusi kuitenkin katsoa kauden loppuun Jokereissa, omassa jengissä. Tuomas voinee täsmentää tarvittaessa.

Teemun kädet alkavat näköjään sulamaan syväjäästä, hyvä niin! Tsemppiä!
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Ilmala
Jos oikein ymmärsin, Teemu olisi voinut lähteä jo kesken viime kauden. Luvattu peliaika ei toteutunut ja mies olisi halutessaan voinut vaihtaa maisemaa. Halusi kuitenkin katsoa kauden loppuun Jokereissa, omassa jengissä. Tuomas voinee täsmentää tarvittaessa.
Joo, näinhän se oli. Sopimuksessa oli pykälä että Teemu olisi voinut siirtyä toiseen joukkueeseen jos vakiopelipaikkaa ei löydy kolmesta ensimmäisestä kentästä. Ja niistä sitä ei löytynyt kuin satunnaisesti, suurin osa kaudesta kului nelosen keskellä tai laidassa. Ja pudotuspeleissä pakkinakin.

Lähtöpäätös kypsyi jo kauden aikana mutta Teemu halusi kuitenkin pelata kauden loppuun asti samassa seurassa missä aloitti lätkän 6-vuotiaana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin. Ottakaahan Teemu lämpimästi vastaan ensimmäisessä Jokerit-Tappara matsissa. Itsehän en paikalle pääse, mutta Teemu on sellainen kaveri, joka ansaitsee positiivisen vastaanoton jopa vieras paita päällään.

Ei sun Teemu silti maaleja tartte Jokereita vastaan tehdä. Kurita Hifk:ta, niin olet ikään kuin puoliksi meidän leirissä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti bozik
Näin. Ottakaahan Teemu lämpimästi vastaan ensimmäisessä Jokerit-Tappara matsissa.

Tässä alkaa vaan olemaan se vaara, että jos otetaan liian lämpimästi vastaan kaikki ex-Jokerit ja he innostuvat vielä ratkaisemaan matseja, niin turpaan tulee useammaltakin jengiltä. Tulee vain mieleen tuo Marskin- finaali ja Malmivaaran kannustus, joka päättyi maaliin ottelun ratkaisuhetkillä.

Tottakai silti Teemu pitää ottaa lämpimästi vastaan.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti PeteX
Tottakai silti Teemu pitää ottaa lämpimästi vastaan.
Viime keväänä Teemu ainakin lupasi tulla matsin aikana moikkaamaan siihen Jokereiden fanikatsomon eteen. Eiköhän sitten heitetä kunnon aplodit.

Mutta toivottavasti jättää ne maalit muihin peleihin.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Tuomas
Viime keväänä Teemu ainakin lupasi tulla matsin aikana moikkaamaan siihen Jokereiden fanikatsomon eteen.
Jos ei aivoni ole betonia, niin muistelisin Teemun joskus "oma-aloitteisesti" sanoneen, että tulee jokaisen Jokerit-Tappara matsin jälkeen morjenstamaan fanikatsomoa. "Oma-alotteisesti" tarkoittaa, etten minä eikä kukaan johdatellut sanomaan niin, vaan mies otti asian itse puheeksi. ;)

Pelimies.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Tuomas
...Eiköhän sitten heitetä kunnon aplodit...

Kuka muistaa Keken, Korson Elviksen, ensimmäisen visiitin vierailijana Areenassa. Päättyi hienoihin tunnelmiin ja istuttiin silloin 106-108 katsomoissa, eli vieras joukkueen ulos/sisään-käynnin kohdalla. Teemu saa varmasti lähes samanlaiset aploodit.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Teemu Laine palaa stadiin. Nimittäin perjantaina pelataan kauden ensimmäinen ottelu Jokereiden ja Tapparan välillä. Eräs pelaaja puristaa mailaa varmasti enemmän kuin kukaan, Teemulle tämä on "vaikein peli toistaiseksi".

Teemu Laineen kommentit ennen perjantaista Tappara-peliä löytyy PV:n tekemästä haastattelusta. Lue jokerifanit.netistä.

Kiitokset Teemulle ja PV:lle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tuomas
Kiitokset Teemulle ja PV:lle.
Kiitokset myös täältä kaukaa. Tuomakselle sen verran, että helvetin hienoa kun jaksat laitella tänne JA:n palstallekin näitä tämän tyyppisiä haastatteluja. Nuo llinkit helpottavat ainakin minun elämääni, vaikka toki fanienkin sivuilla silloin tällöin vierailen.

Ihan erikseen vielä Teemulle täältä Ranskan paraisilta eiffelin kokoinen käsi. Hienoa että joskus tämä Jokereista muualla siirtyminen tapahtuu näin tyylikkäästi ! Edelleen, tervetuloa takaisin anytime!!
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiekko-Aamulehdessä juttu Laineesta:

http://www.aamulehti.fi/kiekko/

Koskaa vaatinee rekisteröitymisen, niin pistetään muutama mielenkiintoinen sitaatti:

"Laine kehuu vuolaasti Tapparaa luotsaavan Mika Saarisen valmennustyyliä.
- Paras liigavalmentaja minun urallani. Hänen kanssaan pystyy keskustelemaan kaikista asioista avoimesti."

"- Kun käy neljä vuotta Summasen koulua, siinä vahvistuu henkisesti väkisinkin. En hätkähdä enää mitään. Semmoista asiaa ei voi tulla eteen, kun on käynyt läpi tämän kiirastulen.
Hänen lisäkseen vain Tomek Valtonen kesti prässiä yhtä pitkään.
- Kukaan muu ei jaksanut. Voin sanoa, että ymmärrän täysin Janne Niinimaan ratkaisun, Laine viittaa puolustajan vetäytymiseen maajoukkueesta.
"
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Vaughan
"Laine kehuu vuolaasti Tapparaa luotsaavan Mika Saarisen valmennustyyliä.
- Paras liigavalmentaja minun urallani. Hänen kanssaan pystyy keskustelemaan kaikista asioista avoimesti."
No mutta Teemu Teemu, kyllähän Jortsun kanssa pystyy asioista puhumaan. Ei vain pidä puhutella Jortikkaa silloin, kun hän on jostakin syystä punastunut. Summasen osalta Teemun arvio on helppo ymmärtää.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Ilmala
Jos ei aivoni ole betonia, niin muistelisin Teemun joskus "oma-aloitteisesti" sanoneen, että tulee jokaisen Jokerit-Tappara matsin jälkeen morjenstamaan fanikatsomoa. "Oma-alotteisesti" tarkoittaa, etten minä eikä kukaan johdatellut sanomaan niin, vaan mies otti asian itse puheeksi. ;)

Pelimies.

Ja tähän on lienee lisättävä että näin myös tapahtui ensimmäisen Jokerit-Tappara -ottelun jälkeen.

Kyllä tuo tsemppari pitää takaisin kotiin saada kun kontrahti nääsvillen kanssa joskus loppuu. On myös aivan loistavaa nähdä että Teemu on saanut Tapparassa onnistumisia ja sitä kautta varmasti paljon lisää itseluottamusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös