Teemu Laine

  • 22 803
  • 120

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Laine on 6-vuotiaasta asti kantanut ylpeänä paidassaan tuota virnuilevaa narrilogoa ja kaveri oli niin Jokeri kuin olla ja voi ja nyt sitten lähdetäänkin jonnekin mansesteriin kirvesrinnaksi. Ei perkele, aivan uskomatonta. Eikö Teemulta oikeasti muka löytynyt sitä toivottua sitoutumista ja Jokerihenkeä, ainakin julkisuudessa Teemun omat puheet on olleet ihan toista ja tarvittaessa olisi kuulemma mennyt niin maalivahdin kuin pakinkin pestit.

Tämä siirto ei pitänyt olla mahdollinen, ei millään. Harmittaa aivan vietävästä. Ei siksi että pelillisesti Laine olisi suunnaton menetys vaan siksi että tämä on juuri sitä Jokerihengen raiskaamista mitä ei missään nimessä olisi saanut päästää tapahtumaan. Yksi perusjokeri on jälleen kerran kuollut ja kuopattu, vaikka pelaajana Laine pysyykin edelleen yhtänä suosikeistani niin sitä menetettyä yhden joukkueen miehen statusta ei enää saa takaisin koskaan. Harmittaa.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
NÄYTTÖ

Viestin lähetti cobol
hyvä tsemppaamaan. Taklaa mielellään, haastaa, karvaa, pistää itsensä likoon. Juuri näin! Olin myös Espoossa todistamassa Laineen maaleja.

Itse olin myös Espoossa paikalla näkemässä Laineen näyttöpaikan Metron ketjussa ja paljoa paremmin ei olisi voinut mennä. Hienot byyrit ja jatkuvaa luistelua. Luulisi sillä esityksellä saavan lisää peliaikaa. Piuhat tuntuvat menevän ristiin valmennuksen kanssa. Summasen koirakoulusta Jortsun koirakouluun. Toivottavasti The Pentti hoitaa IFK:n vähän vastaavan kanssa sopimuksen kuntoon pikapuoliin. Eli Joonas Lapsen kanssa.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kiitos Teemu Laineelle kuluneista Jokerivuosistasi. Valitettavaa oli että meidän johtopalleja heiluttaa Virmanen ja Jortikka, joista jälkimmäisellä ei ollut tarjota kunnolla peliaikaa. Taas menetettiin yksi loistava JOKERI kilpailijalle, kun kunnollista kiekollista vastuuta ei koskaan annettu. Pari peliä oli aivan riittämätön määrä tälle tsempparille ja loppuunasti taistelijalle.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Ei tässä lohduta juuri mikään, vaikka kuinka yrittää perustella järkisyillä, että tämähän oli fiksuin vaihtoehto kaikkien kannalta jne. Edes "koska mä olen 6-vuotiaana Jokereissa aloittanutkin niin tulen siellä myös uran lopettamaan" ei ihan hirveästi juuri nyt piristä.

Onnea Teemulle jatkoon ja kiitos kaikista hienoista hetkistä! Näytä niille!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sinne meni taas yksi lähes ikoni. Missä muuten Miken kommentit? Ensiksi FC ja sitten Laine.

En viitsi hirveästi toivotella onnea Tapparassa, koska joukkue on rankingissani pohjimmaisena. Onnea muuten vaan elämässä ja onhan Tampereella sentään nättejä opiskelijaflikoja.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Flu
Turusen pelaaminen koko kauden kolmessa ensimmäisessä kentässä vain kertoo Jortikan täydellisestä kyvyttömyydestä valmentajana.
Ihan vaan Laineen siirron takia selailin tätä ketjua ja meinasi iltapäiväkahvit lähteä monitoria kohti tämän lukiessani. Siis eihän kenelläkään muulla valmentajalla ole lyödä tälläistä suoraa kultamitalleja pöytään kun Jortikalla on. Jortikan kyvyttömäksi leimaaminen kertoo kyllä enemmän jonkun muun henkilön kyvyistä.
 

Filosofem

Jäsen
Olen Laineesta sanani sanonut jo muissa ketjuissa, mutta perustellusti Laineen paita Areenan katossa olisi Tikkasen riepua uskottavampi. En tiedä, kumman paidasta tämä kertoo enemmän, ehkä molemmista. Ennen kuin kukaan älähtää, niin en ole todellakaan ole nostamassa Teemun 92# kattoon, tämä oli vain vertauskuvainnollista.
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Voi voi, todellakin sellainen siirto mitä en olisi toivonut tapahtuvan.

Jos ensi kauden joukkueelta vaaditaan todellista sitoutumista Jokereihin, niin kuka olisi ollut enemmän sitoutunut kuin Teemu Laine? Mutta toisaalta Laine itse toivoi siirtoa, ja se on hänen kannaltaan ehkä paras ratkaisu tässä tilanteessa. Mielestäni autokauppias ja turkulainen voivat korvata Laineen lähdön vain hankkimalla tilalle jonkun kovan oman kasvatin, tyyliin Dahlman, Somervuori etc.

Kyllä tulee ikävä Teemun tuuletuksia ja pientä jälkipeliä vihellyksen jälkeen...
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laineen lähtö on fanien kannalta paska homma mutta Teemun itsensä kannalta on turha roikkua kokoonpanossa taas yksi vuosi. Kun ei läpimurtoa ole tapahtunut viiteen(?) vuoteen niin tuskin se olisi tapahtunut ensi kaudellakaan. Pääkopasta homma tuskin oli kyse, kuten Somervuoren tapauksessa. Tappara ainakin tietää saavansa rahoille vastinetta, onhan Teemu pelannut hienosti Hakametsässä. Syksyllä Laine väläytteli todenteolla ottelussa, jonka Jan Latvala ratkaisi jatkoajalla. Mieleen on jäänyt se, kun Teme spurttaa kahden tamperelaispakin välistä, mutta tekoyritys pysähtyy Lehdon rintapanssariin - kuinkas muutenkaan.
 

Fester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina Tappara. Myös Hifk.
Ahah? Liigan ärsyttävin pelaaja? Se titteli kuuluu kyllä yhdelle teidän joukkuelaiselle :) Mulla on kyllä tosi hyvä tunne tästä Laineesta... Muistuttaa paljon mun kaikkien aikojen suosikkia Vertalaa. Kiekko kun pysyis vielä paremmin mukana, minkä uskon ensi kaudella tapahtuvan. Tervetuloa Teemu!!
 

Fester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina Tappara. Myös Hifk.
Viestin lähetti Svante
Sm-liigan ärsyttävin pelaaja siirtyi Kahvaraan. Onneksi olkoon!

Onkos meidän liigaan tullut uusi joukkue? Onse kumma ku nää jotkut jaksaa jauhaa tosta... Vanha juttu, kuten pelaajiltakin kuulee.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Tökö
Syksyllä Laine väläytteli todenteolla ottelussa, jonka Jan Latvala ratkaisi jatkoajalla. Mieleen on jäänyt se, kun Teme spurttaa kahden tamperelaispakin välistä, mutta tekoyritys pysähtyy Lehdon rintapanssariin - kuinkas muutenkaan.

Mulle tulee mieleen tv-matsi Turussa jossa Laine spurttasi omalta siniviivalta kahden Tepsipakin ohi, pääsi nokikkain Lassilan kanssa, mutta ei tietenkään tehnyt maalia. Toivoin että olisi yrittänyt joko harhautusta ja rystyllä sisään tai rannaria kattoon mutta meni väärältä puolelta eikä ampunut tarpeeksi korkealle. Okei, Lassila peitti aika hyvin myös.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Master Chief
Toivottavasti Laine tekee paljon maaleja teitä vastaan.

Jep. Niin toivon minäkin ;-)

Minulle on tärkeää, että joukkueissa on näitä ärsyttäviä. Kenelle muuten huutaisin (=vittuilisin)??
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahalta tuntuu lukea haastatteluja Teemusta Tapparan miehenä. Jotenkin on edelleen sellainen fiilis, että ensi kauden positiivisin yllättäjä on juuri Teemu Laine. Kunhan miehelle annetaan kunnolla peliaikaa ja vastuuta, alkaa maalintekokin takuulla luistamaan. Vaan eipä tässä kait edelleenkään voi muuta kuin toivoa Teemulle onnistumisia, yrittämisen puutteesta tai huonosta harjoittelumotivaatiosta miestä ei ainakaan ole koskaan voinut syyttää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Teemu Laine, ex-Jokerit

”Itse asiassa siirtyminen Tapparaan oli hyvin lähellä jo viime kesänä. Silloin päätin kuitenkin vielä jäädä Jokereihin. Kun luvatut asiat eivät sitten kauden aikana toteutuneetkaan, päätös joukkueen vaihtamisesta kypsyi. Nyt on tärkeintä kehittyä pelaajana. Tottakai se oli pettymys, kun luvattiin mahdollisuuksia, joita ei sitten koskaan annettu. Tai kun pelasin hyvin ja pääsin tehopisteillekin, niin seuraavassa pelissä paikka oli kuitenkin taas nelosketjussa”

Niinpä niin.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemu Laineesta olen kuullut mielenkiintoisen tarinan. Sanon vain, että lähde on luotettava, kukin saa reagoida miten haluaa.

Summasen ollessa koutsina Laineen peliaika oli jossain vaiheessa vähissä. Yhdestä pelistä Laine jätettiin pois kokoonpanosta. Tästä ei Teemun isipappa ollut tykännyt, ja oli seuraavana päivänä soittanut (!) Summaselle. Oli kysellyt, miksi ei Teemu saa peliaikaa ja ollut hieman tuohtunut. No, arvatenkaan peliaika ei tämän jälkeen lisääntynyt ja taisipa edessä olla vielä Vantaan reissu.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Kuvernööri
Summasen ollessa koutsina Laineen peliaika oli jossain vaiheessa vähissä. Yhdestä pelistä Laine jätettiin pois kokoonpanosta. Tästä ei Teemun isipappa ollut tykännyt, ja oli seuraavana päivänä soittanut (!) Summaselle. Oli kysellyt, miksi ei Teemu saa peliaikaa ja ollut hieman tuohtunut. No, arvatenkaan peliaika ei tämän jälkeen lisääntynyt ja taisipa edessä olla vielä Vantaan reissu.

Tyhmä temppu isäpapalta ja varmasti hävettää Teemuakin. Noille mukana eläville isille ja äideille ei aina mahda mitään. Eiköhän Summanen ole osannut jättää soiton omaan arvoonsa.

Eipä silti Teemu isäpappa ei suinkaan ole ollut ainoa, joka on ihmetellyt Teemun vähäistä peliaikaa ja suoranaista nöyryyttämistä valmentajan taholta aika ajoin.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Laine + Rähinät?

Pisti silmään Laineen ajautuminen kevyeen nokkapokkaan heti ensimmäisessä höntsypelissä. Tuosta nyt tuskin tarvitsee mitään johtopäätöksiä vetää, mutta jäi kiinnostamaan kaverin aiempi historia tällä saralla. Onko mies matsannut ja minkälaisin tuloksin? Sattuuko näitä useinkin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös