Teemu Laine

  • 22 803
  • 120

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Gags
Kuitenkin olen itse asiasta sitä mieltä, että ainutta toimivaa ketjua ei kannata rikkoa, ainakaan tässä vaiheessa.
Näin juuri, nyt on myöhäistä ja meillä tosiaan on yksi toimiva kenttä. Tuo kyseinen kokeilu olisi pitänyt tehdä jo hyvissä ajoin, jotta olisi ollut tiedossa toinenkin vaihtoehto. Kahden toimivan ja tulostakin aikaa saavan kentällisen myötä Jokerit olisi kenties saanut niitä maalejakin aikaan enemmän aikaisemmin. Toki loukkaantumiset ovat sotkeneet kuvioita pahasti.

ps. hieno kirjoitusasu Metron nimessä mulla tuossa edellisessä...
 

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jossittelua

Viestin lähetti Gags
Metron kanssa todellakin pärjää vaikka paloposti, mutta yhtä lailla hänelle tekee hyvää pelata tällaisen pelaajan kanssa kuten Valtonen, joka tekee hänelle tilaa.

Ei sillä, että tässä vaiheessa kannattaisi lähteä ilman pakottavaa pakkoa kenttiä muokkailemaan, mutta yllä esitellään lähinnä vaihtoehtoja, joissa Valtonen-Metropolit pidettäisiin yhdeessä ja joukkueen käsiä/päitä yritettäisiin leventää kahteen kenttään erottamalla Jantunen tästä kaksikosta. Sinänsä tuossa kokeilussa olisi voinut olla ideaa, koska Jantunen ja Metro ovat molemmat kiekon pitämisestä eläviä pelaajia. Kun tuohon lisätään vielä se, että nykyisessä formussa Jantusen ratkaisu kiekon kanssa on joko laukaisu-/harhautusyritys tai syöttö Metrolle, olisi jako voinut lisätä yllätyksellisyyttä jokereiden hyökkäyspeliin.

Kun Metron rinnalla kuuluisat palopostitkin tekevät maalejä ja toisaalta Metro tarvitsee laiturit, jotka voittavat hänelle kiekkoja/tekevät tilaa kulmassa sekä ajavat maalille ja pysyvät siellä. Olisivat Valtosen ohella Warriner/Laine/Vertala olleet mahdollisesti onnistuvia ketjukavereita. Jantunen olisi puolestaan voinut olla Pakaslahdelle Peltosen/Rosan/Machuldan kaltainen ketjukaveri, jollainen perinteisesti on Pakalle sopinut.

Mutta kuten todettua turha näitä enää on miettiä. Kokeiluihin ei oikein ole enää varaa eikä mahdollisuuksia. Toisaalta eiköhän tuo mr. Kikkeli ymmärrä näistä hommista hiukkasen enemmän, vaikkei katsomovalmentajasta aina siltä tunnukkaan.

Niin yksi juttu vielä. Ketjun aiheeseen liittyen olisi hienoa nähdä Laine myös ensi kauden joukkueessa. Sydämeltään todellinen Jokeri, jonka kukkaan puhkeamista voisi odotella vielä muutaman kauden verran. Esimerkiksi Somervuoreen verrattuna Laineessa on kuitenkin se hyvä puoli, että läpimurron jäädessä väliinkin on kaverista kuitenkin hyötyä rikkovassa roolissa.

Muutamat pelit Valtosen ja Metron rinnalla osoittivat, että oikeanlaisessa ketjussa tehot saattaisivat löytyäkkin. Kunnon ketjukavereiden kanssa Teemun ei tarvitsisi pitää liikaa kiekkoa, vaan voisi keskittyä rouhimiseen ja maalipaikkojen hakuun. Nykyisellään Teemun rooli ketjussaan on turhan usein ollut kiekon ylöstuonti, joka sinällään onnistuu erinomaisen luistelun avulla, mutta jonka onnistuttua kaveri ei ole ihan omimmillaan tekemässä peliä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Teemu

Eilen tuli pataan Kärpiltä loistavasta taistelusta huolimatta. Eilen Jokerien taistelun ilmentymä oli Teemu, joka mielestäni pelasi kenties parhaimman pelinsä Jokereissa. Armotonta yrittämistä ja kiekkokin pysyi mukana. Tähän kun lisätään, että asenne oli kohdallaan myös sen suhteen ettei Teemu ottanut yhtään jäähyä, niin ei voi kuin todeta: Loistavaa Teemu !

Toivottavasti pysyy Jokereissa pitkään. Samaan kategoriaan Tomekin kanssa ja A tai C rintaan ensi kaudella.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti bozik
Eilen tuli pataan Kärpiltä loistavasta taistelusta huolimatta. Eilen Jokerien taistelun ilmentymä oli Teemu, joka mielestäni pelasi kenties parhaimman pelinsä Jokereissa. Armotonta yrittämistä ja kiekkokin pysyi mukana. Tähän kun lisätään, että asenne oli kohdallaan myös sen suhteen ettei Teemu ottanut yhtään jäähyä, niin ei voi kuin todeta: Loistavaa Teemu !

Toivottavasti pysyy Jokereissa pitkään. Samaan kategoriaan Tomekin kanssa ja A tai C rintaan ensi kaudella.

Täysin samaa mieltä. Jos Tomek kiitti rintaan ilmestyneestä A:sta ollen aina jäälle tullessaan todellinen kaukalon kuningas, niin kyllä Laineen Teemu oli vähintään Kuningas Valtosen kruununprinssi. :) Kumpikin teki välillä kiekon kanssa aivan mitä tahtoi. Ainoa asia, jossa kummallakin on vielä parannettavaa, on viimeistely. Välillä (koko ajan) tuntuu, että hallinta on vain näennäistä, kun ei niitä maalipaikkoja tule sitten millään.

Silti, en todellakaan halua tietää mitä olisi tapahtunut eilen ilman näitä kahta äijää. Älkää jättäkö meitä ensi kaudella. Ettehän? :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti bozik
Loistavaa Teemu ! Toivottavasti pysyy Jokereissa pitkään. Samaan kategoriaan Tomekin kanssa ja A tai C rintaan ensi kaudella.

Laineella on jokerisydän ja on aina asettanut Jokerit ensimmäiseksi, vaikka tarjousta on muualta tullutkin. Jatko Jokereissa ensi kaudella on kiinni Jokereista. Ottajia on muuallakin ja vanha tuttu HPK näkisi Laineen mielellään kotijäällään useamminkin kuin vain Jokereiden vieraillessa Hämeenlinnassa.

Asialla on kuitenkin kaksi puolta: kumpi on Laineen kehittymiselle ja uralle lopulta parempi, jatkaa edelleen Jokereissa vai kokeilla vaihteeksi muualla? Minulla ei ole edes vastauksen tynkää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti cobol
Laineella on jokerisydän ja on aina asettanut Jokerit ensimmäiseksi, vaikka tarjousta on muualta tullutkin. Jatko Jokereissa ensi kaudella on kiinni Jokereista.

Asialla on kuitenkin kaksi puolta: kumpi on Laineen kehittymiselle ja uralle lopulta parempi, jatkaa edelleen Jokereissa vai kokeilla vaihteeksi muualla? Minulla ei ole edes vastauksen tynkää.
Masa jumaleisson, nyt ei nukuta. Teemullahan kait kuitenkin on jo sopimus ensi kaudesta Jokerien kanssa ? Sen tiedän että ottajia kyllä löytyy ja rahaakin tarvittaessa. Pohjoisessa asustaa muuan Kärpät niminen seura, joka käsittääkseni myöskin ottaisi Teemun mielellään riveihinsä. Mut ei lasketa Perkele. Mies on Jokeri !

Teemulle vaan lisää vastuuta ja peliaikaa. Johan se eilen nähtiin ottelun lopussa, että kun Jortikka kokosi todelliset pelimiehet jäälle, Teemu oli tuossa joukossa !!

Edit. Lisäys, ethän HN vain viittaa että Teemu olisi kauppatavaraa jossakin isommassa diilissä ? Ei käy sanon mä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti HN
No, Laineen mahdollinen siirtyminenhän ei kuitenkaan jää ainoaksi pelaajaliikehdinnäksi Kerhon ja Jokerien välillä tämän kauden päätyttyä. Vai mitä, cobol?

Palataanpa asiaan kauden päätyttyä -:)

Edit:

jotta ei jäisi väärinkäsityksiä, niin kommenttini palata asiaan kauden päätettyä ei taatusti koskenut Laineen siirtymistä HPK:n paitaan.
 
Viimeksi muokattu:

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti bozik
Sen tiedän että ottajia kyllä löytyy ja rahaakin tarvittaessa. Pohjoisessa asustaa muuan Kärpät niminen seura, joka käsittääkseni myöskin ottaisi Teemun mielellään riveihinsä. Mut ei lasketa Perkele. Mies on Jokeri !

Tämä on totta. Ainakin henk.koht. Laine on suosikki-Jokeripelaajani. Yleensä ollut murhaavan hyvä juuri Kärppiä vastaan, mutta ei vielä tässä sarjassa.
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Laine täällä monen suosikkipelaajiin lukeutuukin niin taitaa seuranvaihto olla Teemun itsensä kannalta ainoa oikea vaihtoehto. Jos mies itse haluaa isompaa roolia niin sitä ei ainakaan ensi kauden Jokereista ole tarjolla. Tällä kaudella olisi ollut mahdollisuus breikata, mutta odotettua pelitason nosto jäi haaveeksi. Ensi kauden joukkueessa nähtäneen ainakin Jantunen, Lind, Dahlman, Valtonen ja pari kovemman luokan laituria, jolloin Teemu jää nokkimisjärjestyksessä auttamatta kaikkien näiden taakse. Lisäksi vaikuttaa siltä, että myös Mäki on Jortikan papereissa Laineen edellä. Ensi kaudelle on tuskin nelosketjun paikkaa kummempaa tarjolla ja jos se ei miehelle itselleen kelpaa niin ei sitten. Siirtyköön sitten muualle.

Teemu on nyt ollut viisi vuotta Jokereiden liigajoukkueessa, mutta paikkaa ylemmissä ketjuissa ei ole vain auennut. Tätä on mielestäni turha selittää sillä, ettei Teemulle tarjottu paikkaa. Tuskin sitä Jokereissa yhtä kauan Jokereissa pelanneelle Valtosellekaan sen kummemmin tarjottiin, mutta niin vain Tomek pelasi koko kauden joukkueen parhaassa ketjussa.

Vaikka Laine onkin kenties liigan nopein luistelija ja armoton työmyyrä ja tsemppari niin muutamilta ominaisuuksiltaan Teemu on koko liigan pohjasakkaa. Ensimmäisenä tulee mieleen käsittämättömän huono viimeistelytaito. Teemu pystyy nopeudellaan luomaan joka pelissä itselleen maalipaikkoja, mutta käsittämättömän huonolla prosentilla hän niistä viimeistelee. Hukattuja läpiajoja en jaksa edes laskea. Tähän voi tietenkin sanoa, että kun on paikkoja niin joskus tulee myös maaleja. Teemun kohdalla asia ei vain näyttäisi olevan näin. Tässä mielessä Laine edustaakin suomalaisen laiturin prototyyppiä; asennetta ja nopeutta löytyy, luovuutta ja viimeistelytaitoa ei nimeksikään. Toinen asia, mikä Teemussa pistää silmään on itsekkyys. Vastahyökkäyksissä kiekkoa ei ikinä lainata kaverille, vaan yritetään jääräpäisesti kiertää pakki luistelemalla. Jokainen voi kaivaa muistilokeroitaan ja miettiä montako tällaista tilannetta tuli tänä kautena nähtyä ja montako niistä päättyi Jokerien maaliin. Viimeinen negatiivinen asia, mikä Teemusta jäi mieleen oli, että jos katsoo Jokerien tyhmien jäähyjen tilastoa niin kyllä Laine siellä aika korkealla on; taitaapa olla peräti ykkösenä.

Toivotaan kuitenkin, että jos Teemua ei ensi kaudella Jokereissa nähdä niin ei nähdä sitten koko Suomessa. Olisihan se äärimmäisen v-mäistä katsella Teemun tuuletuksia vierasjoukkueen paidassa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemu Laine Tapparaan

Laine pelaa jatkossa Tapparassa joten taas menetettiin lupaava taistelija pois Jokereista.Harmittaa mutta ei voi mitään. Onnea Teemulle Tapparaan.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnea Teemulle Tapparaan.

Kova työntekijä, olisi se Kärppäpaitakin näyttänyt Teemun päällä hyvältä . . .
 

john

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
takinkääntäjä...

takinkääntäjä!
Alkaa olla jokavuotuinen juttu,että joku lupaava jätkä lähtee kilpailijoihin.Ensi kauden pinnat teemulla n.40pnts.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä v*tuttaa kun näin JA:n etusivulle uutisen ja v*tuttaa vieläkin. Mutta ei voi mitään. Tietenkin ensi kaudella Teemu kiskasee kunnon pisteet Tapparassa. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jokeri lähtee toiseen joukkueeseen ja puhkeaa kukkaan siellä.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti cobol
Laineella on jokerisydän ja on aina asettanut Jokerit ensimmäiseksi, vaikka tarjousta on muualta tullutkin. Jatko Jokereissa ensi kaudella on kiinni Jokereista.

Älkää Lainetta haukkuko takinkääntäjäksi. Mikäli Coboliin on uskominen niin Jokerit ei tarjonnut jatkoa Laineelle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti HABS #11
Älkää Lainetta haukkuko takinkääntäjäksi. Mikäli Coboliin on uskominen niin Jokerit ei tarjonnut jatkoa Laineelle.

Teemu halusi suurempaa roolia ja sitä ei ymmärtääkseni Jokereista löytynyt. Tilanne oli nähtävissä jo kauden aikana ja itse olisin yllättynyt, jos Teemu oli vielä Jokereissa nähty. Minusta Laineesta oli tulossa jokeri-ikoni ja kun hän on vielä nuori ja kehittyvä pelaaja, saatettiin isokin virhe tehdä päästämällä hänet pois. Uskon sen kuitenkin johtuneen siitä, että Laineen mahdollisuuksia kantaa Jokereita ensi kaudella pisteitä takovana runkopelaajana Jokereiden 1- tai 2-kentässä epäiltiin. Toisin sanoen Teemun kädet eivät tässä tilanteessa riittäneet maalinteko-ongelmien kanssa toista kautta painivalle Jokereille. Samalla valmennnusjohto naulasi Turusen uran lopullisesti kiinni Jokereissa. Tämän Laineen ulostamisen jälkeen Turunen ei voi pelata enää pelata uskottavuussyistä vaihtoakaan edes harkoissa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Tein pikaisen puhelinhaastattelun Teemun kanssa tuossa illansuussa jossa pääaiheena oli tämä siirto. Sieltä selviää syyt lähtöön.

Sen voi käydä lukemassa jokerifanit.netistä, linkki on tässä: jokerifanit.net
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti cobol
Samalla valmennnusjohto naulasi Turusen uran lopullisesti kiinni Jokereissa. Tämän Laineen ulostamisen jälkeen Turunen ei voi pelata enää pelata uskottavuussyistä vaihtoakaan edes harkoissa.
Niinpä, mutta toinen vaihtoehto olisi ollut jo viime kaudella antaa todellista peliaikaa pelaavista kentistä, varsinkin kun Teemu todisti pystyvänsä pelaamaan tehokkaasti päästyään Metron kenttään. Turusen pelaaminen koko kauden kolmessa ensimmäisessä kentässä vain kertoo Jortikan täydellisestä kyvyttömyydestä valmentajana. Toivottavasti edes ensi kaudella ukko häpeää, kun Laine latoo maaleja Jokereita vastaan.

Muutenkin tämä oli hyvä muistutus Jokerijunnuille. Lähtekää pois vielä, kun pääsette. Jortikka ja Virmanen tuhoavat muuten teidän uranne. Tuomas, esimerkiksi sinä puolustit kovasti Druäänin ja Bjyyströmin hankintaa, jotka Turusen mukana veivät juuri tuon Teemu Laineen pelipaikan. Mitä mieltä nyt mahdat olla Druäänin ja Bjyyströmin hankinnasta?
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Siirrosta.

Haastattelu oli kyllä kiva juttu, kiitos vain siitä. Ja siellähän se syykin selvisi, Teemu hakee isompaa roolia.

Siltikin harmittaa, ettei tämä ole mahdollista Jokereissa. Kaikenmaailman Turuset ja Co. saivat illasta toiseen surffailla, ja Teemulle ei annettu (luvattua) mahdollisuutta. Tai annettiinhan se Metron kentässä. Kenties tehot eivät jollekulle riittäneet.

Teemun itsensä kannalta seuranvaihto oli hyvä ratkaisu. Toivottavasti pelit lähtevät kulkemaan ja kehitystä tapahtuu. Mikäli Teemu jatkaa samalla asenteella ja työmoraalilla Tapparassa, hän on takuuvarmasti tuleva fanien suosikki.

Paha maku jäi kyllä Jokeriorganisaation toiminnasta, kun kahtena vuotena on luvattu isompaa roolia ja silti Laine on tahkonnut nelosketjussa ja puolustajana.

Tervetuloa ensi kaudella takaisin Areenaan Teemu, itse taputan sinulle vilpittömästi.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Flu
Tuomas, esimerkiksi sinä puolustit kovasti Druäänin ja Bjyyströmin hankintaa, jotka Turusen mukana veivät juuri tuon Teemu Laineen pelipaikan. Mitä mieltä nyt mahdat olla Druäänin ja Bjyyströmin hankinnasta?

Mä en puolustanut Drounin hankintaa pätkääkään, kirjoitin sillon näin jokerifanit.netissä missä me lähinnä väiteltiin: "Mä olisin jättänyt hankkimatta laidassa pelaavan PC Drouinin, laitureita kun on muutenkin riittämiin."

Burströmistä sanoin sen että nelossentteri tarvittiin kun keskushyökkääjä Mikko Ruutu ei pystynyt pelaamaan. Mäki ja Laine kun olivat laitureita. Ja ihan hyvä että hankittiin kun muuten pudotuspeleissä Jokerit olisivat pelanneet käytännössä kahdella sentterillä: Metrolla ja Pakalla.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Tuomas
Mä en puolustanut Drounin hankintaa pätkääkään, kirjoitin sillon näin jokerifanit.netissä missä me lähinnä väiteltiin: "Mä olisin jättänyt hankkimatta laidassa pelaavan PC Drouinin, laitureita kun on muutenkin riittämiin."
Mutta täällä kirjoitit myöskin...
Viestin lähetti Tuomas
Tiedustelin äsken huomisia kentällisiä mutta niistä ei ollut vielä ollut mitään puhetta. Mutta PC Drouin voi pelata laidassakin, ja mitä ilmeisimmin pelaakin. Joten Filppulan ja Laineen peliaika tuskin sitten mihinkään vähenee.

Ihmetytti aluksi hyvinkin paljon tuo hankinta mutta vähitellen on alkanut ymmärtää. Ei tänne SM-liigaan ketään tähtiä nykyisin enää saada, maanantaina Virmanen sanoi että muutenkin todella vaikea tällä hetkellä löytää vapaita pelaajia kun kaikki ovat markkinoilla. Hyvin mahdollista että PC Drouin oli parhaassa kunnossa (pelannut koko kauden) ja "varma" hankinta näistä saatavilla olevista, ei mikään riskialtis mies pohjois-Amerikasta. Ja lisäksi saatiin heti kokoonpanoon.

Toivottavasti iskee heti huomenna hyvät tehot.
Ja tämän seurauksena nähtiin Teemu esim. ylimääräisenä hyökkääjänä. Jospa olisimme jättäneen nämä Vostrakin hankkimatta ja peluuttaneet Teemua pelaavissa kentissä niin olisiko Jokereiden menestys ollut huonompi - ei. Olisiko Turkulainen ymmärtänyt, että Laine on ihan oikeasti parempi kuin Turuset ja PCeet - no voihan sitä tietysti aina edes toivoa. Teemu teki kaiken minkä pystyi, mutta Turkulainen ja Virmanen taas jatkavat taatulla linjallaan.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Siirrosta.

Viestin lähetti Kyyberi
Paha maku jäi kyllä Jokeriorganisaation toiminnasta, kun kahtena vuotena on luvattu isompaa roolia ja silti Laine on tahkonnut nelosketjussa ja puolustajana.
Kyllä se on nyt vaan niin, että peliesitykset ne ratkaisee eikä kassakaappi sopimukset.
Teemu ei juurikaan pystynyt esittämään peliin liittyviä hienouksia.
Esim. Tomekilta vietiin paikka ykkösessä kolme kertaa ja aina ukko otti oman paikkansa takaisin. Ei tarvinnut sopimuksia?
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Re: Re: Siirrosta.

Viestin lähetti Haie
Kyllä se on nyt vaan niin, että peliesitykset ne ratkaisee eikä kassakaappi sopimukset.
Teemu ei juurikaan pystynyt esittämään peliin liittyviä hienouksia.
Esim. Tomekilta vietiin paikka ykkösessä kolme kertaa ja aina ukko otti oman paikkansa takaisin. Ei tarvinnut sopimuksia?
Heh, Teemu pelasi aivan loistavasti (myös tuloksellisesti) juuri ne pelit, jotka Metron kentässä pelasi.

Mitä ihmettä Turunen tai Pesonen teki, jolla ansaitsi paikkansa pelaavissa kentissä. Jos saan arvata niin, jos turkulaisella olisi ollut pari turusta lisää niin ei Tomekkikaan olisi ykkösessä pelannut. Valtonen ja Laine yrittivät liikaa joukkueen eteen - eikä se turkulaisella sovi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Flu
Teemu teki kaiken minkä pystyi

Kyllä Teemu Laine parempaankin pystyy. Itse olen seurannut häntä(kin) siitä asti kun ensimmäisen vaihdon Jokereissa pelasi. Loistava tyyppi, hyvä tsemppaamaan. Taklaa mielellään, haastaa, karvaa, pistää itsensä likoon. Juuri näin! Olin myös Espoossa todistamassa Laineen maaleja. Tällä kaudella Teemu kehittyi selvästi. Silti pitää pystyä parantamaan edelleen monia asioita. Syötöt ja laukaukset, maalille ajaminen kiekon kanssa ja se kuuluisa maalin tekeminen.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Flu
Mutta täällä kirjoitit myöskin...

Tuosta mun tekstistä minkä olit etsinyt näkee ei mun mielestä mitenkään voi sanoa että "puolustit kovasti Druäänin ja Bjyyströmin hankintaa".

Mä kirjotan siinä siitä että Drouin oli ilmeisesti varmin vaihtoehto niistä mitä saatavilla silloin oli. En mäkään ollut aluksi sitä hankintaa ymmärtänyt niinkuin siinä kirjoitin.

Drouinista ei ollut loppujen lopuksi niin hyväksi vahvistukseksi kuin mitä silloin toivoi. Tietenkin mä toivoin että Drouin onnistuu, etsin siirron parhaita puolia enkä heti tyrmänyt näkemättä peliäkään. Sitä mä tossa viestissä ajoin takaa.

En mäkään olisi Drouinia Jokereihin halunnut, mielummin olisin nähnyt esim. Teemu Laineen hänen paikallaan. Ja sen olen kyllä moneen kertaan sanonut.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiitos Teemu

Viestin lähetti Tuomas
Tuosta mun tekstistä minkä olit etsinyt näkee ei mun mielestä mitenkään voi sanoa että "puolustit kovasti Druäänin ja Bjyyströmin hankintaa".

Mä kirjotan siinä siitä että Drouin oli ilmeisesti varmin vaihtoehto niistä mitä saatavilla silloin oli. En mäkään ollut aluksi sitä hankintaa ymmärtänyt niinkuin siinä kirjoitin.

Sori jos teidän väittelyänne tulen sotkemaan, mutta näin minäkin asian käsitin ettet tuossa viestissä mitenkään puolustellut PC:n ja Burströmin hankintaa.

Noh, asiat voi käsittää niin monella tavalla ja Flu käsitti ne juuri toisinpäin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös