Jos tuo Teemun tilanne on tosiaan Cobolin tietojen mukainen, en voi kuin taasen hämmästellä.
Temen kannalta on aivan käsittämätön tilanne, että kaveri lähetettäisiin frendejään värväämään valtuuksilla jenkkeihin ja viime metreillä kerrottaisiinkin, että "sorry, no go". Teemun osalta tilanne olisi todella nolo. Menet ensin hakemaan jätkiä pelaamaan kanssasi (kertoen että sinulla on valtuudet), neuvoteltuasi asiat kuntoon lyödään kättä päälle. Hetken päästä sovitut asiat eivät toteudukaan (sinulla ei ollutkaan valtuuksia).
Voidaan tietysti sanoa että liike-elämässä tämä on osa arkea. Voidaan toisaalta myös todeta, että tilanteen huomioon ottaen näin ei saa tapahtua. Tämä kaikki tietenkin olettaen, että asiat kuvauksen mukaisesti menevät/menivät.
Fakta: Teemu on kuitenkin kirjoittanut sopimuksen Jokereihin ja esiintynyt faneille siten, että tulee tällä kaudella pelaavaan rosteriin palaamaan. Samoin on annettu ymmärtää mm. Virmasen toimesta. Runkosarja oli ja meni - Teemua ei näkynyt. Playoffit alkavat - Teemua ei enää tarvita, koska pelejä ei saatu alle. Tässä tilanteessa Jokerit on ehdottomasti velkaa (myös Teemu itse) maksavalle yleisölle lausunnon siitä, mitä on tapahtunut.
Kannattaa muistaa että moni on ostanut tuotetta nimeltä Jokerit, osittain Teemua odotellessa (onneksi en minä, olen riittävän hölmö maksamaan tästä ilman Teemuakin).
Jokerien ja Teemun virallista kannanottoa odotellessa.