Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

  • 148 017
  • 902

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täysin puhdas arvaus. Jortikka on päättänyt, että tässä vaiheessa kautta ei joukkueeseen uusia miehiä tule ja sillä hyvä. Jos näin niin täysi tukeni Jortsulle, Temen juna meni jo.

Sitätähän tämä ei tietenkään poista etteikö esim. Masa voisi häärätä taustalla ja yrittää Teemua puolipakolla jengiin.
 

Stadin1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Senior
Vieläkö täällä polvi askarruttaa? Teemun polvi on ollut kunnossa jo joitain viikkoja. Siitä ei ole ollut pelaamattomuus kiinni.

Ja paskat on.
Polven kunto edelleen heikko. Mies tuskin pelaa edes mömmöm-kisoissa.

Polvi kestää harjoitella puolen tunnin mittaisia syklejä, jolloin kipeytyy uudelleen. Tämä siis intensiivistä polven harjoitusta. saattaisi kestää yhden pelin, jolloin olisi taas kuukauden poissa.

Teemu on kuulemma tulossa Suomeen kuitenkin ensiviikolla. Kuultu "luotettavasta" lähteestä. (Onko niitä tässäkään asiassa?)

Viimeisin tieto Teemun ohjelmasta on johdattaa Jokerit Suomen mestaruuteen penkin takana, Wadea auttamassa. Jortikka tuskin kuuntelee ketään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Stadin1
Ja paskat on.

Aijaa. No sitten lie perusteltua moittia Virmasta valehtelijaksi.

Että Teemu penkin taakse? Toinen 'aijaa'.

Tunnet Teemun polven tilan aika hyvin, mutta kirjoitat: Teemu on kuulemma tulossa Suomeen kuitenkin ensiviikolla. Kuultu "luotettavasta" lähteestä.
Kolmas aijaa.

On ollut aika mielenkiintoista seurata sivusta tämän kauden "tapaus Teemuanne".
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Senior
Aijaa. No sitten lie perusteltua moittia Virmasta valehtelijaksi.

Jos ei noin tylysti halua sanoa, niin voihan myös ajatella että Masa vain ei ole ollut ihan tilanteen tasalla, moneen kuukauteen?


Viestin lähetti Senior
On ollut aika mielenkiintoista seurata sivusta tämän kauden "tapaus Teemuanne".

Voin vain kuvitella kuinka mielenkiintoista se ollut "ulkopuolisena" kun täällä omien kannattajienkin keskuudessa tietoa velloo suuntaan jos toiseenkiin ja kaikki näyttävät olevan asiasta yhtä kuutamolla ja vähän jokaisella tietoa varmasta lähteestä. Saippuaoopperalta tämä tuntuu päivä päivältä enemmän ja enemmän.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Virmanen & Hjallis antoivat Teemulle tehtävän hankkia Jokereihin vahvistuksia, jos NHL:ssä ei pelata. Teemu teki työtä käskettyä ja hankki kolme ehdokasta, X, Y ja Z. Heistä jokainen oli valmis tulemaan Jokereihin ja sitten odoteltiin vaan sitä, kuka tai jopa ketkä kaksi tulevat. Lopulta Hjallis, Virmanen & Jortikka riitaantuivat vahvistuksista sen verran tiukasti, että päätettiin olla ottamatta ketään, vaikka Teemu oli puhunut kaverit ympäri ja pistänyt itsensä mukaan peliin. Esimerkiksi Y jätti Jokeri-pestin vuoksi väliin erään rahakeikan jne.

Kun kävi selväksi, että Jokereihin ei tule X, Y tai edes Z, Teemu ilmoitti välittömästi Helsinkiin, että siinä tapauksessa ei hänenkään polvensa tule kestämään pelaamista tällä kaudella. Tämä tieto tuli Virmaselle noin 23.1. 2005.

Ja tässä tilanteessa ollaan nyt. Edelleen.
 

Stadin1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Senior
Aijaa. No sitten lie perusteltua moittia Virmasta valehtelijaksi.

Että Teemu penkin taakse? Toinen 'aijaa'.

Tunnet Teemun polven tilan aika hyvin, mutta kirjoitat: Teemu on kuulemma tulossa Suomeen kuitenkin ensiviikolla. Kuultu "luotettavasta" lähteestä.
Kolmas aijaa.

On ollut aika mielenkiintoista seurata sivusta tämän kauden "tapaus Teemuanne".

Tunnen tilanteen erittäin hyvin.
Virmasen puheet osaat varmaankin jo laittaa niille kuuluviin paikkoihin.

Suomeen tulemisesta mulla ei ole tarkkaa tietoa, mutta Wadea avusta on kuulemma puhuttu.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti cobol
Virmanen & Hjallis antoivat Teemulle tehtävän hankkia Jokereihin vahvistuksia, jos NHL:ssä ei pelata. Teemu teki työtä käskettyä ja hankki kolme ehdokasta, X, Y ja Z. Heistä jokainen oli valmis tulemaan Jokereihin ja sitten odoteltiin vaan sitä, kuka tai jopa ketkä kaksi tulevat. Lopulta Hjallis, Virmanen & Jortikka riitaantuivat vahvistuksista sen verran tiukasti, että päätettiin olla ottamatta ketään, vaikka Teemu oli puhunut kaverit ympäri ja pistänyt itsensä mukaan peliin.

Hjallis päätti olla ottamatta ketään, koska hän (ja Upi) olivat varmoja, että kausi alkaa. Tämä kortti petti ja samalla romahti koko korttitalo. Teemun kiukuttelua en silti ymmärrä, jos hän ei siis HH:n hölmöilyjen takia halua pelata Jokereissa.

No, ei sen enempää Harkimosta. Jatketaan hänestä pleijareiden jälkeen. Kun voitamme mestaruuden, niin se on hänestä huolimatta.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti cobol
Virmanen & Hjallis antoivat Teemulle tehtävän hankkia Jokereihin vahvistuksia, jos NHL:ssä ei pelata. Teemu teki työtä käskettyä ja hankki kolme ehdokasta, X, Y ja Z. Heistä jokainen oli valmis tulemaan Jokereihin ja sitten odoteltiin vaan sitä, kuka tai jopa ketkä kaksi tulevat. Lopulta Hjallis, Virmanen & Jortikka riitaantuivat vahvistuksista sen verran tiukasti, että päätettiin olla ottamatta ketään, vaikka Teemu oli puhunut kaverit ympäri ja pistänyt itsensä mukaan peliin. Esimerkiksi Y jätti Jokeri-pestin vuoksi väliin erään rahakeikan jne.

Kun kävi selväksi, että Jokereihin ei tule X, Y tai edes Z, Teemu ilmoitti välittömästi Helsinkiin, että siinä tapauksessa ei hänenkään polvensa tule kestämään pelaamista tällä kaudella. Tämä tieto tuli Virmaselle noin 23.1. 2005.

Ja tässä tilanteessa ollaan nyt. Edelleen.

Miksi kaikki pitää aina ryssiä?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti PeteX
Teemun kiukuttelua en silti ymmärrä, jos hän ei siis HH:n hölmöilyjen takia halua pelata Jokereissa.

Ei kai tuossa ole kyse pelkästään kiukuttelusta, vaan siitä, että Teemu oli valmis aikaistamaan pelaamistaan Jokereiden eteen ja tuomaan samalla yhden tai useamman kaverinsa mukana. Kun Jokerit osoittivat, että vastoin aiempia puheita asia ei heitä enää kiinostakaan, Teemu tuskin on valmis riskeeramaan loppu-uraansa liian aikaisella paluulla kaukaloon.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Jokeri
Miksi kaikki pitää aina ryssiä?

Tämä on sellainen peruskysymys, jota olen pohtinut monta kertaa. Aina olen päätynyt samaan lopputuloseen eli siihen, että Jokereissa eletään kuin kukaan ei vastaisi mistään. Vähän kuten Neuvostoliitossa, jossa ei tappiota kuulemma tehty lainkaan - ennen lopullista konkurssia. Hjallis on muiden bisnestensä ja harrastustensa vuoksi nykyään aivan liian kaukana suomalaisesta todellisuudesta ja jääkiekosta eikä hän enää tunne SM-liigan ja Jokereiden tilannetta riittävän hyvin. Luottomies Virmanen ei omaa riittäviä kykyjä ison jääkiekkoseuran johtamiseen ja kehittämiseen ja oikeiden ihmisten palkkaamiseen oikeille paikoille. Virmasen tunnen henkilökohtaisesti eikä minulla ole mitään häntä vastaan. Pätevä mies, mutta jotain kuitenkin puuttuu.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Saisi jo tämä vatvominen Selänteestä loppua. Selänne ei tule pelaamaan tällä kaudella enää missään. Siihen ei ole enää aikaa ja tuskin haluakaan kenelläkään.

Keskitytään tuleviin pudotuspeleihin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gags hyvin ilmaisi, kunnon saippuaooppera tästä saatiin. Mä en usko enää ketään muuta kuin Juha Lindin isää.

Olis kyllä HjalmarMasalta oikein äijä veto sotkea suhteensa Teemuunkin. Vie Virmanen luistimet terotettaviksi, sulle on vielä käyttöä.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti cobol
Tämä on sellainen peruskysymys, jota olen pohtinut monta kertaa. Aina olen päätynyt samaan lopputuloseen eli siihen, että Jokereissa eletään kuin kukaan ei vastaisi mistään. Vähän kuten Neuvostoliitossa, jossa ei tappiota kuulemma tehty lainkaan - ennen lopullista konkurssia. Hjallis on muiden bisnestensä ja harrastustensa vuoksi nykyään aivan liian kaukana suomalaisesta todellisuudesta ja jääkiekosta eikä hän enää tunne SM-liigan ja Jokereiden tilannetta riittävän hyvin. Luottomies Virmanen ei omaa riittäviä kykyjä ison jääkiekkoseuran johtamiseen ja kehittämiseen ja oikeiden ihmisten palkkaamiseen oikeille paikoille. Virmasen tunnen henkilökohtaisesti eikä minulla ole mitään häntä vastaan. Pätevä mies, mutta jotain kuitenkin puuttuu.

Juuri näin, että paskaako kellään, millään mitään väliä. Varmasti henkilöitä ja pelaajia on useita, jotka ovat tähän kyllästyneet ja suhteita ei enää ole. Puolijumalaa leikitään
 
Viimeksi muokattu:

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä tässä HH ja Masa kuitenkin unohtivat että kun on ottanut Jortikan luokseen asumaan, ei olekkaan enää herra omassa talossaan. Sinänsä ymmärrän Teemua. Teme on ilmeisesti luottanut Hjalmarin/autokauppiaan sanaan ja antanut oman sanansa X:lle, Y:lle ja/tai Z:lle. Sitten ei sovitut hommat pidäkkään.

PS. Menee vähän liian pitkälle kun joutuu Selännettä puolustelemaan Jokeri palstalla ...:)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti cobol
Ei kai tuossa ole kyse pelkästään kiukuttelusta, vaan siitä, että Teemu oli valmis aikaistamaan pelaamistaan Jokereiden eteen ja tuomaan samalla yhden tai useamman kaverinsa mukana. Kun Jokerit osoittivat, että vastoin aiempia puheita asia ei heitä enää kiinostakaan, Teemu tuskin on valmis riskeeramaan loppu-uraansa liian aikaisella paluulla kaukaloon.

Logiikka tuossa vähän ontuu. Jos mä saan mun kaverit mukaan mä oon kunnossa, mutta jos en saa, niin mun polvi rikki.

Minua kiinnostaa Teemun polven kunto just sen verran, että kestääkö se pelaamisen vai ei. Jos se kestää pelaamisen ja Teemu päätti ylläolevan asian takia diivailla ja jättää pelit väliin, niin pikkusen miehen arvostus laski minun silmissä.
Toisaalta jos miehen polvi on taas oikeasti siinä kunnossa, että se ei kestä pelaamista niin ihan hyvä vaan, että ei pelaa. Miehen pitäisi vaan itse antaa medialle selväsanainen lausunto, että missä mennään.

Ja mitä tulee noihin oletettuihin apuihin ja Teemun pelaamiseen niiden tullessa, niin mitäs väliä niillä on? Teemu on käsittääkseni ammattimies ja sopimuksen omaava pelaaja. Elikkä ei pitäs pelaaminen pelikavereista olla kiinni.

Jokerit kyllä tarvias Teemua, jos mies vaan suinkin pystyy pelaamaan. Minä haluaisin miehen nähdä livenä niin kuin moni muukin. Toivottavasti mies ei vaan tee oman ylpeytensä takia kaikille jokeri faneille kuprua tämän kauden pelaamisen suhteen.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jos tuo Teemun tilanne on tosiaan Cobolin tietojen mukainen, en voi kuin taasen hämmästellä.

Temen kannalta on aivan käsittämätön tilanne, että kaveri lähetettäisiin frendejään värväämään valtuuksilla jenkkeihin ja viime metreillä kerrottaisiinkin, että "sorry, no go". Teemun osalta tilanne olisi todella nolo. Menet ensin hakemaan jätkiä pelaamaan kanssasi (kertoen että sinulla on valtuudet), neuvoteltuasi asiat kuntoon lyödään kättä päälle. Hetken päästä sovitut asiat eivät toteudukaan (sinulla ei ollutkaan valtuuksia).

Voidaan tietysti sanoa että liike-elämässä tämä on osa arkea. Voidaan toisaalta myös todeta, että tilanteen huomioon ottaen näin ei saa tapahtua. Tämä kaikki tietenkin olettaen, että asiat kuvauksen mukaisesti menevät/menivät.

Fakta: Teemu on kuitenkin kirjoittanut sopimuksen Jokereihin ja esiintynyt faneille siten, että tulee tällä kaudella pelaavaan rosteriin palaamaan. Samoin on annettu ymmärtää mm. Virmasen toimesta. Runkosarja oli ja meni - Teemua ei näkynyt. Playoffit alkavat - Teemua ei enää tarvita, koska pelejä ei saatu alle. Tässä tilanteessa Jokerit on ehdottomasti velkaa (myös Teemu itse) maksavalle yleisölle lausunnon siitä, mitä on tapahtunut.

Kannattaa muistaa että moni on ostanut tuotetta nimeltä Jokerit, osittain Teemua odotellessa (onneksi en minä, olen riittävän hölmö maksamaan tästä ilman Teemuakin).

Jokerien ja Teemun virallista kannanottoa odotellessa.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Niin ja Teme tulee mitalin saamaan jos semmonen tulee. Ei se voi olla kovin vaikeaa Temen tai Masa mainion kertoa mikä on homma nimi. Tosin toinen puhuu totta toinen ei.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tomppa#74
Jos tuo Teemun tilanne on tosiaan Cobolin tietojen mukainen, en voi kuin taasen hämmästellä.

Temen kannalta on aivan käsittämätön tilanne, että kaveri lähetettäisiin frendejään värväämään valtuuksilla jenkkeihin ja viime metreillä kerrottaisiinkin, että "sorry, no go". Teemun osalta tilanne olisi todella nolo. Menet ensin hakemaan jätkiä pelaamaan kanssasi (kertoen että sinulla on valtuudet), neuvoteltuasi asiat kuntoon lyödään kättä päälle. Hetken päästä sovitut asiat eivät toteudukaan (sinulla ei ollutkaan valtuuksia).

Voidaan tietysti sanoa että liike-elämässä tämä on osa arkea.
Ei missään nimessä ole liike-elämässä arkea tällainen. Jos Jokerit (lue Hjallis, Masa) näin ovat toimineet, niin - en tiedä - mitä sanoa. Ei voi olla totta. Jaan kyllä muutoin täysin Tomppa#74:n ajatukset.

Viestin lähetti Tomppa#74
Kannattaa muistaa että moni on ostanut tuotetta nimeltä Jokerit, osittain Teemua odotellessa (onneksi en minä, olen riittävän hölmö maksamaan tästä ilman Teemuakin).
Kuulut parhaaseen A-ryhmään. Mä palaan ensi kaudeksi.

Viestin lähetti Tomppa#74
Jokerien ja Teemun virallista kannanottoa odotellessa.
Olisi vähintäänkin hieno ele Jokereilta ja Teemulta. Lähinnä kuitenkin siirtäisin vastuuta mutu-tuntumalla Jokerien johdolle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti NHL
Oliko kaksi näistä kenties Paul Kariya ja Tie Domi?

Erityisesti Paul Kariya, mutta myös Tie Domi oli jossain määrin esillä.

Itse en menisi syyttämään Teemua syntyneestä tilanteesta millään tavalla. Teemu näki miten Saku Koivun kävi hänen palattuaan isoon kaukaloon ja täyteen vauhtiin ehkä sittenkin hieman liian varhain. Ei se niin helppoa ollutkaan, joten jos ei voi olla pelilliseksi avuksi Jokereille, pitääkö sitä ehdoin tahdoin tunkea itsensä mukaan?
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti bozik
Ei missään nimessä ole liike-elämässä arkea tällainen. Jos Jokerit (lue Hjallis, Masa) näin ovat toimineet, niin - en tiedä - mitä sanoa. Ei voi olla totta.

Lähinnä tarkoitin tässä sitä, että tilanteet muuttuvat johdon toimesta monesti liike-elämässä nopeasti ja aiemmin tehty periaatepäätös muuttuu. Suoraa vertausta siis tähän tilanteeseen en tarkoittanut.

Anyway, homma on ihan hanurista ja jokerijohdolta halutaan kommenttia per heti!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Teemu näki miten Saku Koivun kävi hänen palattuaan isoon kaukaloon ja täyteen vauhtiin ehkä sittenkin hieman liian varhain. Ei se niin helppoa ollutkaan, joten jos ei voi olla pelilliseksi avuksi Jokereille, pitääkö sitä ehdoin tahdoin tunkea itsensä mukaan?
Olisiko tämä lähellä sitä, mitä koko ajan olen koettanut selventää. Miksi tehdä Maddenit. En haluaisi muutoin ottaa naapurileirin peluria tähän vertailuun, mutta jopa Pena on viimeisimmissä haastatteluissa sanonut mikä oikeasti mätti. Madden ei perkele pärjännyt ja riski Teemulla olisi ollut sama. Kandeeko kokeilla ?

Sorry Tomppa#74 toto-voittajana ja ikkunoita pesevänä semi-miehenä meni osin pointtisi ohi. Totta helvetissä muuttuneisiin olosuhteisiin reagoidaan. Mä vaan pelkään, että Jokerien Isoilta Pojilta on puuttunut se oma linja ja sitten on reagoitu kaikkeen ihan älyttömään. Sopisi meidän jengin kuvaan.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti bozik
Sorry Tomppa#74 toto-voittajana ja ikkunoita pesevänä semi-miehenä meni osin pointtisi ohi. Totta helvetissä muuttuneisiin olosuhteisiin reagoidaan. Mä vaan pelkään, että Jokerien Isoilta Pojilta on puuttunut se oma linja ja sitten on reagoitu kaikkeen ihan älyttömään. Sopisi meidän jengin kuvaan.

No hätä my friend! Harvassahan meitä täydellisiä tulkitsijoita on =).

Vaikuttaa vahvasti siltä, että tuota linjaa ei oikein ole kunnolla edes ollut. Ollaan menty on/off -moodissa koko ajan, eikä kukaan (lue kumpikaan) organisaation johtajista ole uskaltanut päättää asioita suuntaan eikä toiseen. Sitten on tultu selkä seinää vasten kysymään mallia:"Nyt se päätös pitää tehdä: miten on?". Ja kuten niin usein, selkää seinää vasten sanotaan "Ei", koska sillä omasta mielestään vältetään liian nopean päätöksen kautta tehdyt virheet. Oikeastihan päätös olisi pitänyt kuitenkin tehdä jo aikaa sitten, ja ainoastaan jahkailemalla tulee kiire. Ns. itsetehty "mukakiire".

Saikohan tuosta kukaan yhtään mitään selvää...? =)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Tomppa#74
Saikohan tuosta kukaan yhtään mitään selvää...? =)
Mä ymmärsin ja sehän kait on tärkeintä meidän ens kauden valmennusta ajatellen ;) Tää on meidän jengi ja peli. Hjalmari ja Masa vaan venaavat leuka pystyssä ja tukka takana kun me ens kaudellakin pidetään pytty Pasilassa.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti cobol
Jokereissa eletään kuin kukaan ei vastaisi mistään.

Ja kuitenkin esimerkiksi NHL-kysymyksessä taas kaikilla kolmella oli sanansa sanottavana. Jokaisessa jääkiekkojoukkueessa pitäisi olla selkeä työnjako, ettei tällaista kolmiodraamaa pääsisi syntymään. Jos GM haluaa pelaajan, sitten pelaaja pelaa - halusipa valmentaja Dickey sitä tai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös