Viestin lähetti Gags
Vaikka mielelläni tällaisia ilouutisia kuulenkin, niin silti joudun nyt ottamaan epäilevän tuomaan viitan ylleni ja vähän rauhoittelemaan kanssafaneja. Ei Selänteen varaan voi laskea yhtään mitään. Ei täällä ole terveetkään kaverit päässeet pelituntumaan kun vasta muutamien viikkojen ja 5-6 pelin jälkeen, joten miten sitä voisi Temeltä odottaa?
Annetaan kaverin parantua rauhassa ja toivotaan että pelaa pleijareissa, mutta kyllä tosiasia on se, että Teemu ei meitä ennen finaaleja paljoa auta, joten nykyisen rosterin on kyllä parannettava ja reilusti, jotta Temelle jää sitten ratkaisevassa finaalissa mahdollisuus heittää se tarvittava hattutemppu.
Ite olen taas sitä mieltä, että jos Teemu ei ekoissa peleissä näytä jo siltä, että hänestä on apua jatkossa, niin ei hänestä myöskään ole apua jatkossa.
Teemu on kuitenkin niin erityylinen pelaaja kun esim Koivu, että tehoja/tekoja voi odottaa melkeimpä ekoista vaihdoista lähtien.
Toki minäkin olen valmis odottaan sen 5 - 8 peliä, että Teemu on iskussa, mutta itselläni on vain semmoinen ajatus (en tiedä miksi), että jos Teemu näyttää tarpeettomalta ekoissa peleissä, niin on sitä myös jatkossa. Ja jos Teemu tekee ekoissa peleissä vastustajien olon hankalaksi ja jopa maaleja niin jatkossa homma toimii vieläkin paremmin.
Ehkä tuohon ylläolevaan sepustukseen vaikuttaa se, että minulla on maalintekijöistä kuva mielialapelaajina. Tosin Teemu on myös mainettaan parempi pelinrakenteja.