Viestin lähetti cobol
Hankki on niin jumalattoman kallis Virmasen täsmähankinta, että sitä ei viltissä nähdä koskaan.
Kiekollinen pelaaminen on ollut huonoa ja fyysisesti tämä kanukki on liigan keveintä sarjaa. Turvallaan heti jäässä kun vastustaja luistelee metrin päästä tai sen alle ohi. Mä sanoisin niin, että ei painoa edes 80 kiloa tai sitten tasapaino on aivan onneton. Itse päätin aikanaan antaa Hancockille 10 ottelua aikaa näyttää sen, mitä osaa ja nythän se on nähty. Ei mitään. Lisäksi herra on usein ensimmäisenä pyrkimässä vaihtoon, joten työmoraalikaan ei ole kummoisempi. Maskimiehenä Hankkia ei voi kokeiluista huolimatta käyttää lainkaan, koska Hankki menee maskiin metrin sivuun maalilsta. Ymmärrettävää, siellä ei ole pelkoa saada kepistä. Koivisto, Mäki tai jopa joku nykyinen, ei vielä liigassa pelannnut A-junnu ajaisi saman asian.
Jos Hancock saadaan ulkoistettua, voidaan kaksi ulkomaista NHL-apua nähdäkin Jokereissa. Mutta kun hintalappu on kallis, mies kääpiötasoa yritykseltään, pelikäsitykseltään ja elopainoltaan, pelkään pahoin, että Hancockia on syyttäminen siitä, että tammikuussa työsulkuvahvistus X ei luistelekaan Jokereissa. Tai mitäpä sitä Hancockia syyttämään, syytönhän hän itse siihen on.
.