Teemu ja Ossi Jokereissa työsulun tullessa?

• 148 957
  • 902

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti jacquar-fan
No kyllä mun mielestä Teukka on justjust 1.kentän pelaaja NHL:ssä.

Tiukkaa tekee päästä Temellä semmosen joukkueen ykköskenttään joka pääsee pudotuspeleihin "varmasti".
Tosin jos miehen polvi nyt sitten toimii ja nopeutta tulee lisää, niin ehkä sitten voisi päästäkkin ykköskenttään hyvässä joukkueessa. Se vaan edellyttää paria viime kautta parempia otteita.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itse tarkoitin heittäen ykköskenttään menevillä niitä ulkomaisia työsulkuvahvistuksia. Mutta tottahan se on, että jos Selänteen polvivauriot ovat olleet hänen hiipumisensa syynä, Teemu saattaa vielä palata muutamaksi vuodeksi huipulle. Mikä parasta, se nähdään tällä kaudella ja todennäköisesti vielä Jokereissa.

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Itse tarkoitin heittäen ykköskenttään menevillä niitä ulkomaisia työsulkuvahvistuksia. .

Toivottavasti niitä ulkomaalais työsulkuvahvistuksia ei hirveen montaa tule? Vai tippuuko Hankki sitten vilttiin? Meillä nimittäin vain 1 ulkomaalais paikka vapaana..

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Jeffrey
Toivottavasti niitä ulkomaalais työsulkuvahvistuksia ei hirveen montaa tule? Vai tippuuko Hankki sitten vilttiin? Meillä nimittäin vain 1 ulkomaalais paikka vapaana..

Hankki on niin jumalattoman kallis Virmasen täsmähankinta, että sitä ei viltissä nähdä koskaan.

Kiekollinen pelaaminen on ollut huonoa ja fyysisesti tämä kanukki on liigan keveintä sarjaa. Turvallaan heti jäässä kun vastustaja luistelee metrin päästä tai sen alle ohi. Mä sanoisin niin, että ei painoa edes 80 kiloa tai sitten tasapaino on aivan onneton. Itse päätin aikanaan antaa Hancockille 10 ottelua aikaa näyttää sen, mitä osaa ja nythän se on nähty. Ei mitään. Lisäksi herra on usein ensimmäisenä pyrkimässä vaihtoon, joten työmoraalikaan ei ole kummoisempi. Maskimiehenä Hankkia ei voi kokeiluista huolimatta käyttää lainkaan, koska Hankki menee maskiin metrin sivuun maalilsta. Ymmärrettävää, siellä ei ole pelkoa saada kepistä. Koivisto, Mäki tai jopa joku nykyinen, ei vielä liigassa pelannnut A-junnu ajaisi saman asian.

Jos Hancock saadaan ulkoistettua, voidaan kaksi ulkomaista NHL-apua nähdäkin Jokereissa. Mutta kun hintalappu on kallis, mies kääpiötasoa yritykseltään, pelikäsitykseltään ja elopainoltaan, pelkään pahoin, että Hancockia on syyttäminen siitä, että tammikuussa työsulkuvahvistus X ei luistelekaan Jokereissa. Tai mitäpä sitä Hancockia syyttämään, syytönhän hän itse siihen on.

Katsotaan nyt mitä tapahtuu. Jos työsulku yleensäkään jatkuu yli vuoden vaihteen.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli..?

Selvennetään vähän. Jokereihin on siis vuodenvaihteeseen mennessä tulossa seuraavat pelaajat mikäli työsulku rapakon takana jatkuu:

-Ossi Väänänen, ei pelaa tällä hetkellä meillä verotuksellisista syistä, korjatkaa jos olen väärässä?
-Teemu Selänne,ei pelaa tällä hetkellä meillä polvivamman takia.
-Herra X,todellinen NHL-supertähti,ei pelaa tällä hetkellä meillä verotuksellisista syistä, korjatkaa jos olen väärässä?

-Muita syitä jouluun asti odottamiseen on työsulun mahdollinen päättyminen, ei haluta miehiä jotka ei pelaa loppukautta meillä. Sekä Jokereiden kotiotteluiden rypäs joulu-tammikuussa - uudet NHL-starat vetää enemmän katsojia. Korjatkaa jos olen väärässä?

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Virmasen täsmähankinta
Erinomainen ilmaisu. Voisin nimetä helposti lisääkin tällaisia Virmasen täsmähankintoja, mutta antaa olla.

Ehkä tässä turhaan tulee toistettua itseään, mutta mä toivon että näillä mennään. Nyt siis jäitä hattuun Masa, katsellaan rauhassa mihin tämä jengi riittää ja heitetään pallo joukkueelle. Kyllä Jortsu tuosta materiaalista saa sen verran irti, että kannusta voidaan uskottavasti taistella.

Mitä NHL:n tilanteeseen tulee, niin itse liputan vahvasti sen puolesta, että kausi alkaa vuodenvaihteessa. Järjen on lopulta pakko voittaa ja jokainen osapuoli takuulla ymmärtää, ettei nykyinen tilanne ole hyvä kenellekään. Annetaan siis näiden meidän änäriäijien kurvailla ne muutamat pelit muissa sm-liigajengeissä ja keskitytään me pitämään pakka kasassa.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jortikka muuten vahvistaa useamman NHL-pelaajan tulon [työsulun mahdollisesti jatkuessa ensi vuodelle] tämän päivän Veikkaajassa: "Teemun tulo on hyvä asia. Ja eiköhän meille muitakin ukkoja tule." (Lähde: IS-Veikkaaja, 12.10, sivu 7)

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Jortikka muuten vahvistaa useamman NHL-pelaajan tulon [työsulun mahdollisesti jatkuessa ensi vuodelle] tämän päivän Veikkaajassa: "Teemun tulo on hyvä asia. Ja eiköhän meille muitakin ukkoja tule."
No se on sitten selvä, että työtaistelun jatkuessa ukkoja on tulossa. Teemun hommahan on jo käsitelty ja mies tullessaan tuskin aiheuttaisi mitään ongelmia joukkueessa.

Vaan entäpä x-kappaletta todellisia NHL-staroja Jortikan huutomyrskyssä ? Kuinka kauan NHL-starojen pinna kestää kuunnella Jortikan "valmentamista" ? Jos tällaisia uusia ukkoja siis tulee, kyse ei ole pelkästään siitä kenen paikan vievät, vaan myös sopeutumisesta Jortikan tyyliin valmentaa. Ainahan voi tietenkin toivoa, että mahdollisest tulijat olisivat Metron tyylisiä ukkoja ja kuittaisivat asian kuten Metro, "en mä ymmärrä mitä se sanoo, mutta tiedän kyllä koska ukko on vihainen".

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti cobol
Hankki on niin jumalattoman kallis Virmasen täsmähankinta, että sitä ei viltissä nähdä koskaan.

Ehkä Bluesissa on kohta tilaa, kun MacLean lähtee. Treidi päittäin? MacLeanissa kun on sentään potentiaalia. Käsikukko kun on pelannut urallaan tätä ennen vain yhden hyvän kauden.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hancock

Viestin lähetti cobol

Kiekollinen pelaaminen on ollut huonoa ja fyysisesti tämä kanukki on liigan keveintä sarjaa. Turvallaan heti jäässä kun vastustaja luistelee metrin päästä tai sen alle ohi. Mä sanoisin niin, että ei painoa edes 80 kiloa tai sitten tasapaino on aivan onneton. Itse päätin aikanaan antaa Hancockille 10 ottelua aikaa näyttää sen, mitä osaa ja nythän se on nähty. Ei mitään. Lisäksi herra on usein ensimmäisenä pyrkimässä vaihtoon, joten työmoraalikaan ei ole kummoisempi. Maskimiehenä Hankkia ei voi kokeiluista huolimatta käyttää lainkaan, koska Hankki menee maskiin metrin sivuun maalilsta. Ymmärrettävää, siellä ei ole pelkoa saada kepistä. Koivisto, Mäki tai jopa joku nykyinen, ei vielä liigassa pelannnut A-junnu ajaisi saman asian.

Jos Hancock saadaan ulkoistettua, voidaan kaksi ulkomaista NHL-apua nähdäkin Jokereissa. Mutta kun hintalappu on kallis, mies kääpiötasoa yritykseltään, pelikäsitykseltään ja elopainoltaan, pelkään pahoin, että Hancockia on syyttäminen siitä, että tammikuussa työsulkuvahvistus X ei luistelekaan Jokereissa. Tai mitäpä sitä Hancockia syyttämään, syytönhän hän itse siihen on.

.
Tulihan cobolilta viimein kommenttia Hancockin roolista Jokereissa.
Mitähän varten Masa aina vaan haalii Jokereihin ulkomaalaisa pelaajia jotka eivät kuitenkaan ole todellisia vahvistuksia.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Hancock

Viestin lähetti pappi
Mitähän varten Masa aina vaan haalii Jokereihin ulkomaalaisa pelaajia jotka eivät kuitenkaan ole todellisia vahvistuksia.

Kyllä Virmasen saldo tällä kaudella on edelleenkin liigan paras! Hanck nyt on mitä on, mutta Metro ja Thomas ovat erinomaisia hankintoja. Mikä parasta, he pelaavat Jokereissa koko kauden päättyi työsulku tai ei.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Hancock

Viestin lähetti cobol
Kyllä Virmasen saldo tällä kaudella on edelleenkin liigan paras! Hanck nyt on mitä on, mutta Metro ja Thomas ovat erinomaisia hankintoja. Mikä parasta, he pelaavat Jokereissa koko kauden päättyi työsulku tai ei.

Aivan Metron ja Thomaksen suhteen olen samaa mieltä.Todella onnistuneita hankintoja.Onnistuneita hankintoja ovat olleet myös Janecky ( ei ollut Masan hankinta vaan Hjalliksen), Rosa ja kesken kauden saipasta hankittu Machulda. Mutta on niitä todellisia floppaajiakin Masa hankkinut ja tällä kaudella Hancock on yksi sellainen. Vai eikö Jortikka löydä vaan oikeaa roolia Hancokille?Mielenkiintoista nähä ketä vahvistuksia Jokereiden paidassa luistelee kun Sm-liiga siirtoaika on mennyt umpeen.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Hancock

Viestin lähetti pappi
Mutta on niitä todellisia floppaajiakin Masa hankkinut ja tällä kaudella Hancock on yksi sellainen. Vai eikö Jortikka löydä vaan oikeaa roolia Hancokille?

En vieläkään lähtisi teilaamaan Hancockia epäonnistuneeksi hankinnaksi. Mies on pelannut vasta yhdeksän ottelua ja niissä on syntynyt kuitenkin tehot 2+2. Ei ole millään muotoa miehen itsensä vika, jos hänellä on tällä hetkellä ns. talonmiehen rooli joukkueessa: paikkaa aina siellä, missä on vuoto. Vasta siinä vaiheessa olen valmis piikittämään kunnolla, kun Hancock on saanut yrittää samanlaisella vastuulla kuin Pakaslahti tähän mennessä.

Kahdesta edellisestä pelistä Hancock on napsinut pisteitä aika mukavasti ja on jo osoittautunut varsin tarpeelliseksi hankkia vankka sentteriosasto, sillä loukkaantumisia voi olla jatkossakin vaikka kuinka paljon.

Mikäli Teemu liittyy joukkueeseen, niin Hancockin ympärille voisi kasata varsin kelvollisen ketjun. Esim: Dahlman - Hancock - Selänne.

Muut vitjat voisivat tällöin olla: Valtonen - Metro - Jantunen, Lind - Filppula - Varis ja Kuki, Vertala, Pakaslahti, Mäki, Kuusisto, Oksa, Koivisto- nipusta saa varmasti varsin hyvän nelosketjun aikaiseksi.

Re: Re: Re: Re: Hancock

Viestin lähetti Oiva

Mikäli Teemu liittyy joukkueeseen, niin Hancockin ympärille voisi kasata varsin kelvollisen ketjun. Esim: Dahlman - Hancock - Selänne.

Muut vitjat voisivat tällöin olla: Valtonen - Metro - Jantunen, Lind - Filppula - Varis ja Kuki, Vertala, Pakaslahti, Mäki, Kuusisto, Oksa, Koivisto- nipusta saa varmasti varsin hyvän nelosketjun aikaiseksi.

...ja pakkiparit:

Lepistö - MrX-änäristä
Järventie - Väänänen
Kankaanperä - Martikainen
Schantz

(ja Latvalan voi treidata sinne minne kuuluukin...kaaneihin)

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Machulda

Hancokin tilalle voisi hankkia maalintekijän nimeltään Machuldan. Joka ei sitten sopeutunut Venäjälle Himikin joukkueeseen.Vaikka Vallun tehot jäivät 11 pelatussa ottelussaan yhteen maaliin , niin uskon että Vallulla olisi Jokeri joukkueeseen paljon annettavaa.
Onhan siitä jo näyttöjä.Joten tervetuloa Vallu.

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
no thanks

Vallu saa mennä vaikka takas Saipaan nikkaroimaan Sachl:n ja Banhamin kanssa... ei kitos. Ei laitureita ellei NHL tasoa.
Näillä vaan jouluun asti. Miehiä riittää vielä 4:n ketjuun aivan hyvin.

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä tuo Jokeripuolustus huutaa vielä vahvistusta/vahvistuksia. Ei Thomas pysty yksin torjumaan kaikkea, nyt se on nähty. Alkukaudesta mies pelasi pisteitä Jokereille, mutta nyt on puolustuksenkin herättävä. Huolestuttavaa, onneksi hyökkäys tekee maaleja samaan tahtiin kun puolustus päästää.

Vaihtuispa jo vuosi..

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna tiistaina on sitten se päivä, jolloin kaudesta on jäljellä maksimissaan enää se puoli vuotta. Tätä taustaa vasten voisi olla mahdollista, että pakistoon saataisiin uusi nimi jo perjantaille. Nykyinen pakisto (4 1/2 pakkia) kun ei varmasti perjantaina alkavasta otteluruuhkasta kunnialla selviä.

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jysähtääkö huomenna?

Tuskinpa. Huomenna tosiaan on se 6 kk finaaliin, joten siinä mielessä kyllä. En voi jymmärtää, että kaudesta toiseen meidän miehet loukkaantuu... Esim Oulussa vain Mikkolan ollessa loukkaantuneena oltiin siellä huolissaan puolustuksen kestävydestä. MEILLÄ ON 8 jamppaa sairastuvalla!!

Mikko Kalteva
Kevin Kantee
Tomek Valtonen
Tommi Oksa
Arto Kuki
Glen Metropolit
Sami Lepistö
Samuli Jalkanen?

Toivotaan, että huomenna jysähtäisi tai edes joskus.

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Ossi Väänäsestä

eräs Jokereissa pelaava pelaaja oli yhteydessä Väänäsen Ossiin mennä viikolla. Ossi on kovassa kunnossa ,harjoittelu on maistunut ja oli todennut että pelaaminen Jokereissa ei todellakaan ole kiinni rahasta.Muutama Ruotsin seura on ollut yhteydessä mutta ainakaan toistaiseksi Ossi ei sinne ole siirtynyt sillä pelaaminen omassa kasvatti seurassa kuulemma kiinnostaa todella paljon.

Kun verorajakin rupeaa häämöttämään ,toteutuuko monen fanin toive että todellinen Iki-Jokeri palaisi tuttuun nuttuun!

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Ossi Väänäsestä

Viestin lähetti liigajyrä
eräs Jokereissa pelaava pelaaja oli yhteydessä Väänäsen Ossiin mennä viikolla. Ossi on kovassa kunnossa ,harjoittelu on maistunut ja oli todennut että pelaaminen Jokereissa ei todellakaan ole kiinni rahasta.Muutama Ruotsin seura on ollut yhteydessä mutta ainakaan toistaiseksi Ossi ei sinne ole siirtynyt sillä pelaaminen omassa kasvatti seurassa kuulemma kiinnostaa todella paljon.
Tämä "Ossi Jokereihin" missio menee pikku hiljaa yli kaiken ymmärrykseni. Jokerit tarvitsee kipeästi puolustajaa, tarjolla on juuri se mitä tarvitaan, kyse on omasta kaverista ja fanien suosikista, raha ei ole ongelma, valmentaja haluaa ko. pakin, Ossi haluaa itse Jokereihin, mies on kunnossa eikä loukkaantumiset vaivaa !! Mun on kohta vaikea keksiä mikä hommassa kiikastaa, Masa valaisisitko asiaa ?

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Re: Re: Ossi Väänäsestä

Viestin lähetti bozik
Tämä "Ossi Jokereihin" missio menee pikku hiljaa yli kaiken ymmärrykseni. Jokerit tarvitsee kipeästi puolustajaa, tarjolla on juuri se mitä tarvitaan, kyse on omasta kaverista ja fanien suosikista, raha ei ole ongelma, valmentaja haluaa ko. pakin, Ossi haluaa itse Jokereihin, mies on kunnossa eikä loukkaantumiset vaivaa !! Mun on kohta vaikea keksiä mikä hommassa kiikastaa, Masa valaisisitko asiaa ?

Elä muuta virka. Muut joukkueet julkistelevat ostoja vaikka suurta hätää ei olisikaan rosterin kanssa. Meidän Matti ei puhua pukahda mittään, vaikka pakkipula on karmea ja Ossi melkein odottelee lentokentällä soittoa.

Missä mättää? Miksei Jokerijohto jo reagoi? Pelataanko perjantaina ja lauantaina maksimissaan kolmella kentällä ja rikotaan lisää pelaajia? Onko Joulupukki oikeasti olemassa? Miksei tämä Jouluspöökke tuo meille lahjoja?

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

veroasioista on Väänäsen pelaaminen ollut kiinni, maassaolo päivät. Pitkä tarina mutta näinä päivinä veroasiat eivät ole enää syynä joten odotellaan.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ossi Väänänen

Jospa Masa hankkiikin mestiksestä puolustajan ja unohtaa Ossin.
En todella ymmärrä mitä Masa ja kumppanit odottelee.Ossia tarvitaan mahdollisimman nopeasti.

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt varmaan kannattaa panna jäitä hattuun, sillä tuskin tilanne vahvistusten suhteen on juurikaan muuttunut.

Huominen päivä on tietysti vedenjakaja, jonka jälkeen kautta on enintään puoli vuotta jäljellä. En silti usko että Ossi ilmestyy samana päivänä joukkueen harjoituksiin, sillä verottajalla on ikävä tapa muistaa vanhoja asioita. Jos siis Suomessa vietettyjä päiviä on jo kertynyt alle, niin voi olla että vasta vuodenvaihde on turvallisempi aika aloittaa.

Ulkomaalaisvahvistuksen kohdalla tilanne on selvempi, mutta siinäkin voi käydä niin että molemmat osapuolet haluavat odottaa joulukuulle, kunnes työsulun tilanne on selkiytynyt.

Nyt hankittava vahvistus voisi siis olla tilapäisapu mallia Niinimaa. Mikäs siinä jos tämän tason kaveri olisi tarjolla, mutta ei oikein istu Virmasen aiempiin puheisiin. Ja löytyisikö sita rahaa?

Odotellaan ja katsotaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy