Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 666
  • 925

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
-Olen saanut sakot, sakkolapussa luki seuraavaa: Näytti paljasta takapuolta kadunvarren yleisölle liikkuvan pakettiauton sivuikkunasta.
Sakot 56mk.

-Olen antanut Raimo Helmiselle jäähyjä, ja kertonut hänen esimiehelleen että kapteenisi sanavarasto on suppea (vittu sä oot paska).
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Re: Soturikansamme potkupalloilee

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse pitäisin tämäntyyppistä kutsua lähinnä silkkana vittuiluna. Saada nyt kutsu katsomaan futismatsia, jossa Suomi pelaa jotain Ö-luokan maata vastaan.

Toisaalta, joku voisi kysyä, että missäköhän sarjassa Suomi pelaa futistaan. Samassa sarjassako?

Täältä tähän

Onhan s&m paljon suomea kehnompi, kateellinen olen lipusta :( Kateellinen olen ervan hyvästä ulkopolitiikan seuraamisesta.

Joku vois vaikka kadehtia että pääsen leireilemään säkylän maastoon noin 1,5kk:n päästä ilmaiseksi noin puoleksivuodeksi. Majotuksen ja ruuan maksaa valtio ja saan vielä rahaakin lomastani.

Cool voin jo nähdä teidän kateudesta vihreet naamanne.
 

Anton

Jäsen
Mendieta:
Olen sanonut tuomarille päin naamaa: "Vittu, sä oot maailman paskin tuomari" Ilman, että tuomari reagoi siihen mitenkään.

Olen kehunut tuomarin työskentelyä ja saanut siitä varoituksen!
Tuomari oli pitkään viheltänyt vain vastustajalle vapareita. Jossain vaiheessa saamme hyökkäysalueella vapaapotkun ja huudan toisesta päästä kentää (olen maalivahti), "Hyvä mulkku, kerrankin oikein vihelletty!" ja läiskin yhteen maalivahdin rukkasia. Suuttui ja antoi keltaisen, huumorintajuton perhana!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Damien

Joku vois vaikka kadehtia että pääsen leireilemään säkylän maastoon noin 1,5kk:n päästä ilmaiseksi noin puoleksivuodeksi.

Vielä kateellisempi olisin, jos valtio kustantaisi sinulle peräti vuoden mittaisen loman. :)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Rubberduck
Nyt taisit paljastaa henkilöllisyytesi, samaan kategoriaan kuuluvien joukko kun on aika pieni.

Ei ole.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
- Sain samanlaisen vamman kuin Foppa (perna repesi)

- Mustien kobrien Merete tuli juttelemaan mulle

- Olen jutellut Tehosekoittimen Oton kanssa ja YUPin
Martikaisen. (eri kerroilla)

- Sain "3 tähteä" pihasählyssä, koska olin ainut joka uskalsi taklata Riku Varjamoa (silloin taisi pelata Fopsissa, olin itse 16v.)

- Olin itä-lännessä (pallopoika)
 

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin tänään kaverin kyydissä kun ajettiin Porsche Gt2:lla 260 km/h Tuusulantiellä......
 
Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Isot ja Ilkeät
Olin tänään kaverin kyydissä kun ajettiin Porsche Gt2:lla 260 km/h Tuusulantiellä......
Höh.. joka mieshän volkkarilla on ajanut...

Minä vangitsin ilmasta Andy McCoyn plektran!!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Isot ja Ilkeät
Olin tänään kaverin kyydissä kun ajettiin Porsche Gt2:lla 260 km/h Tuusulantiellä......
Eikös siinä ole rajoitin (max 250 km/h, Saksan tieliikennelaki vaatii)
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti qwertzzz
Pertti "SPEDE" Pasanen lähetti mulle tekstiviestin:

"Jätä mut jo helvetti rauhaan!"

Tuo herättää jo kiinnostukseni. Mistäs Pertti noin kimmastui?
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Rubberduck
Nyt taisit paljastaa henkilöllisyytesi, samaan kategoriaan kuuluvien joukko kun on aika pieni.
Jep, ainoastaan kaikki jotka ovat koskaan olleet kymmenen metrin säteellä Jortikasta.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti JanJ
Eikös siinä ole rajoitin (max 250 km/h, Saksan tieliikennelaki vaatii)
Hehe.. voin vaikka vannoa että on...

Mutta... eihän tämä ole laki, vaan yhä useammin autonvalmistajien itsensä asettama raja. Näinhän myös prätkillä nykyään. Raja niissä kulkee 300 km/h.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti finnishninja
Minä vangitsin ilmasta Andy McCoyn plektran!!
Ja sitten varmaan sait myös yhden niistä n. 20 käyttämättömästä kapulasta, joita rumpali heitteli yleisön sekaan setin puolivälissä? :-)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JanJ

Eikös siinä ole rajoitin (max 250 km/h, Saksan tieliikennelaki vaatii)

Eikös ne ole saksalaisista mm. Mersu, BMW ja Audi ainakin, kun rajoittaa poikkeuksetta ärjyimpien malliensa kulun 250 km:n tuntivauhtiin. Porschet puolestaan ilmoittaa malliensa huippunopeuksiksi mm. 280, 300 yms.., eli kaikesta päätellen laki ei rajoittamista määrää.. (?)
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JanJ
Eikös siinä ole rajoitin (max 250 km/h, Saksan tieliikennelaki vaatii)

Valmistaja lupaa uusimmalle mallille huipuiksi 315 km/h, mutta en minäkään tuota usko. Ei Tuusulan tiellä ole oikein missään vaiheessa niin pitkälti tyhjää, että gt2:sen saisi edes hetkellisesti kulkemaan 260:ta.

Olen kertonut A.W Yrjänälle missä päin ravintolaa saa tupakoida.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jaahas. Muutamia todellisia "tähtihetkiäni":

* Osaan mm. ääntää vieraita kieliä täydellisesti kuitenkaan tajuamatta, mitä haastelen.

* Olen ollut niin pihalla, etten ole tajunnut, että minulle soittava henkilö on Sikke Sumari.

* Olen istuksinut lätkämatsissa SM-pesiksessä eräällä kaudella (muistaakseni) eniten kunnareita tehneen pelaajan kanssa.

* Olenpa minäkin nähnyt Folke Westin, myös useasti. Mutta olen myös nähnyt Kari Salmelaisen maatalousnäyttelyssä.

* Olen istunut kokouspöydässä Markus Draken kanssa.

* Olen tunnustanut Ari "Paska" Peltoselle olevani Hyvinkäältä, ja päässyt ilmeisesti siitä "hyvästä" Zetorin takahuoneeseen, jossa istui myös Tero Moilanen.

* Olen terve, toistaiseksi, paitsi päästäni (kop kop).

EDIT: Ai niin.... mutsilla on Anita Hirvosen nimmari.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Olen koko juhannuksen yövuorossa töissä:
*raha ei menee viinaan
*ei ole aamulal krapulaa
*makkaraa ei kulu, joten vyötärö pysyy kondiksessa
*takuulla en huku

Hah! repikää siitä... Ja muutama muu:

Olen ollut juna-, polkupyörä- ja panssariauto-onnettomuudessa.

Olen saanut Jonna Tervoman suuttumaan laulamalla sille Minttu sekä Villeä kesken korismatsin.

Olen saanut kunniamerkin saman aikaan ja samassa paikassa kuin kenraali Hollo.

huoatavsti Mikko Elorantaa parempi jalkapallossa.

Olen seissyt Tommi Läntisen vieressä Metallican keikalla ja kehunut hänen laulutaitoaan.
 
Viimeksi muokattu:

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vision
Valmistaja lupaa uusimmalle mallille huipuiksi 315 km/h, mutta en minäkään tuota usko. Ei Tuusulan tiellä ole oikein missään vaiheessa niin pitkälti tyhjää, että gt2:sen saisi edes hetkellisesti kulkemaan 260:ta.

Olen kertonut A.W Yrjänälle missä päin ravintolaa saa tupakoida.

Ooppa kuule rehellinen...
Tai okei, et varmaan ole ollut koskaan ko. auton kyydissä.
Tuusulantiellä, kun Härölän porteilta lähetään saa autolla kuin autolla huiput, oltaisiin voitu ajaa 300km/h jos ois pokkaa riittänyt. Ja myös lisäksi mikään Saksan tielaki ei vaadi mitään rajoittimia autoon, vaan rajoitin sopimus on tehty Wv-konsernin, BMW:n ja Mersun kesken.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jii

Olen seissyt Tommi Läntisen vieressä Metallican keikalla ja kehunut hänen laulutaitoaan.

*Mä oon seissyt Tommi Läntisen takana huoltiksen kassalla
*Kimmo Timonen astui kantapäilleni HJK:n pelissä pari kesää sitten, ja pyysi anteeksi
*Mä sain viikonloppuna
*Oon saanut Jari Litmasen nimmarin, kun se tuli istumaan meidän pöytäseurueeseen
*Osaan huutaa saatanan kovaa
*Olen harhauttanut Mikael Forssellin laittamalla puikoista
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Keräilyä...

Jatkoajan viskikeskustelujen innoittamana aloitin reilu vuosi sitten viskipullojen keräilyn. Tähän mennessä kokoelmani on seuraavanlainen (kaikki korkkaamattomia ja tilavuudeltaan 100 cl):

Aberlour Single Highland Malt 12 YO
Ballantines Reserve 12 YO
Balvenie Doublewood Single Malt 12 YO
Bowmore Single Islay Malt 12 YO
Bowmore The Darkest Single Islay Malt 12 YO (70 cl)
Bunnahabhain Single Islay Malt 12 YO
Cardhu Single Highland Malt 12 YO
Chivas Regal 18 YO
Cragganmore Single Speyside Malt 12 YO
Dalwhinnie Single Highland Malt 15 YO
Dimple De Luxe 15 YO
Famous Grouse Vintage Malt 1989
Famous Grouse Gold Reserve 12 YO
Glen Deveron Single Malt 10 YO
Glenfiddich Solera Reserve Single Highland Malt 15 YO
Glenkinchie Dist. Ed. Single Lowland Malt Vintage 1987
Glenlivet Single Malt 12 YO
Glenlivet American Oak Finish Single Malt 12 YO
Glenlivet Single Malt 15 YO
Glenmorangie Madeira Wood Fin. Single Highl. Malt 12 YO
Highland Park Single Orkney Malt 12 YO
Johnny Walker Black Label 12 YO
Johnny Walker Pure Single Malt 15 YO
Johnny Walker Gold Label 18 YO (75 cl)
Knockando Pure Single Malt Vintage 1989
Lagavulin Single Islay Malt 16 YO
Macallan Elegancia Single Highland Malt Vintage 1990
Oban Dist. Ed. Double Matured Single Malt Vintage 1987
Scapa Single Orkney Malt 12 YO
Talisker The Isle of Skye Single Malt 10 YO

Black Bush Finest Irish Whiskey

Viimeksi tyhjennetty: Laphroaig Single Islay Malt 10 YO

edit: No korkkasinkin sherrypullon
edit 2: lista täydennetty
edit 3: " "
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Keräilyä...

Viestin lähetti finnjewel
Jatkoajan viskikeskustelujen innoittamana aloitin reilu vuosi sitten viskipullojen keräilyn. Tähän mennessä kokoelmani on seuraavanlainen (kaikki korkkaamattomia ja tilavuudeltaan 100 cl):


No nyt olen kateellinen!
Omalla itsekurillani ja mukavuudenhalulla varustettu ihminen pääsisi hyvin äkkiä johonkin parantolaan, jos kaapissa olisi tuommoinen määrä houkutuksia odottamassa juojaansa.

T.Nim. Taas krapulassa.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Isot ja Ilkeät
Ooppa kuule rehellinen...
Tai okei, et varmaan ole ollut koskaan ko. auton kyydissä.
Tuusulantiellä, kun Härölän porteilta lähetään saa autolla kuin autolla huiput, oltaisiin voitu ajaa 300km/h jos ois pokkaa riittänyt. Ja myös lisäksi mikään Saksan tielaki ei vaadi mitään rajoittimia autoon, vaan rajoitin sopimus on tehty Wv-konsernin, BMW:n ja Mersun kesken.

Itseasiassa uskoin kyllä tuon valmistajan tarjoamat huiput, en teidän huippuja, mutta en silti pysty käsittämään miten siellä on voinut olla tilaa. Pakko se on kai uskottava. Ja autossa olen ollut, sääli vain ettei se silloin oikein voinut liikkua.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Jii
Olen seissyt Tommi Läntisen vieressä Metallican keikalla ja kehunut hänen laulutaitoaan.
- Metallican roudari on heittänyt juttua mun kanssa keikan jälkeen. Pyysi väistämään.
- Jani Kiviharju vittuili mulle bussibysäkillä v. 1989
- Olen kuullut Jortikan puhuvan kovaan ääneen puhelimeen Oliverin edessä "...koita nyt ymmärtää, että se jätkä on täysin yhteistyökyvytön..."

Piireihin on siis päästy täälläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös