Tee muut kateellisiksi-ketju

  • 155 828
  • 925

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Istuin MM-kisojen Tsekki-Saksa-pelin samassa katsomossa SLovakian pelaajien kanssa. Siellä meidän ympärillä istuivat mm. Miroslav Satan, Zigmund Palffy, Jan Lasak ja monta monta muuta (en tunnistanut muita kasvoista). Siellä katsomossa istuivat myös Jan Caloun ja Mika Saukkonen (jälkimmäinen onneksi kaukana ylhäällä).

Sain kesätyöpaikan ilman, että hain edes koko paikkaan.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Anton

Onko Riossa ihan varmasti päärynäpeppuisia, taikina-aivoisia, nalkutavia naisia, ihan siltä varalta, että tulee koti-ikävä?

Kaverini on juuri Riossa duunissa ja laitoin viestiä kyseisestä aiheesta hänelle ja vastaus oli että jos noita elementtejä kaipaa, on parasta ottaa omat eväät mukaan...
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti vlad
-Olen uinut kuuden minuutin uintitestissä noin 525 metriä.
-Juossut coopperissa 3258 metriä.

-Kuuden minuutin uintitestissä on mennyt 600 metriä, tästä voisi päätellä että olen huima urheilija, mutta copperissa olen parhaimmillani juossut 2200 m =).
-Kimmo Timonen on sukua minulle.
-Seurustelen maailman ihanimman ja kauneimman naisen kanssa.
-Olen voittanut jääkiekossa Kuopion korttelisarjan mestaruuden e-junioreissa, samalla kaudella joukkueen symppispelaaja =).
-MINULLA ON KESÄLOMA ( siis ihan koko kesän, jos jollain kesätöitä tarjolla helsinki-hamina-lappeenranta-kuopio, niin saa tarjota minulle =)).
- Ari Vatasen nimmari.
- Olen saanut alkuni Moskovassa ja syntynyt Ruotsissa, aika globaali-ihminen siis.
-Pystyn oleman paskomatta 1,5 viikkoa.
-Minulla on oma faniclubi.

Hajotkaa kateuteenne!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tpip

Hajotkaa kateuteenne!

Minä hajoan! Taidan hipsiä vessaan ja vetää itseni pöntöstä alas, mikäpä olisikaan paskalle parempi kohtalo.

Minulla ei tällä hetkellä ole juurikaan kadehdittavia ominaisuuksia, jollei sellaisena voi pitää sitä, että olen maailman parhaan koiran isäntä. Itseasiassa tämä lienee saa teidät kaikki keteudesta mykäksi.

vlad#16.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Harrastin eilen seksiä rakastamani naisen kanssa.
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti mendieta
Harrastin eilen seksiä rakastamani naisen kanssa.

Mitäs tyttöystäväsi tähän tuumasi? Vai tietääkö se ollenkaan? * hymiö *

Viestin lähetti girlzilla15
Mä olenkin jatkoajan kesätyttö 2003.

Kuinka moni teistä äijistä on pystynyt samaan, mä kysyn vaan!

En taida edes haluta vaikka siitä saisi rahaa... Neiti Rocco... Yäk. Paljon onnea saavutuksesta.

Jos pitää saada jengiä kateelliseksi niin... Noh, täytyy sanoa että tässä ketjussa on niiiiiin paljon kaikenlaista erikoista kateuden aihetta että en keksi muuta kuin:

Olen etuillut lähes 50 metrisen ravintolajonon ohi esiintymällä poliisina, siviilivaatteet päällä, noin 10 oluen jälkeen ja pääsin sisälle ilman eri selityksiä.

Lisätäänpäs pari:

Olen pelannut aikuisten SM-tasolla kahta urheilulajia samana kesänä.

Olen voittanut EM-hopeaa, lajina toinen näistä lajeista.

Minua on pyydetty televisioon mainoskuvauksiin mutta en ole vielä mennyt.

Minun nimisiä henkilöitä on maailmassa vain yksi.

Olen jammaillut Eppu Normaalin kitaristin Juha Torvisen kanssa

Olen esiintynyt Mats Sundinin serkkuna ja sain tästä hyvästä opastetun privaattikierroksen Maple Leafs Gardensissa
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti mendieta
Harrastin eilen seksiä rakastamani naisen kanssa.

Niin, eli taidat siis olla itserakas runkkari? Ainiin, ja pieni hymiö tähän: hymiö

Täältä tähän
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, eli taidat siis olla itserakas runkkari? Ainiin, ja pieni hymiö tähän: hymiö

Täältä tähän

Hähä! Siinäpä rehti pudotus maan pinnalle.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti girlzilla15
Mä olenkin jatkoajan kesätyttö 2003.

Kuinka moni teistä äijistä on pystynyt samaan, mä kysyn vaan!


Siis kumpi piti tehdä?

1. Päästä KESÄTYTÖKSI, mikä ei ole kenellekkään "normaalille" miehelle mahdollista... Tai mistä sitä tietää, oletko mies vaiko nainen?

2. Kehuskella jollain tuollaisella? -hei mä oon 15v. ja mut äänestettiin kesatytöksi!!! Taisi nousta titteli päähän!?






Mutta omia: itse en osaa tehdä ketään katelliseksi, koska en osaa kadehtiakkaan muita...
Sääliä kyllä osaan, ja toisinpäin... Mutta se ei kuulu tähän ketjuun...
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Olen ryypännyt vodkaa ja shamppanjaa venäläisten jääkiekkoilijoiden kanssa heidän hotellihuoneessaan heidän voitettuaan NHL:n jossakin Challengekupissa voitoin 2-1 .

Matti Nykänen kerran kännipäissään luuli tutukseen .
 

juppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea, Fulham
Hanki itsellesi unelmakesäduuni

Maksetaan hyvin, liksan saa "puhtaana käteen", pääsee näkemään maailmaa, työ on helppoa ja hauskaa:

http://www.happyfilm.org/
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti kalma


2. Kehuskella jollain tuollaisella? -hei mä oon 15v. ja mut äänestettiin kesatytöksi!!! Taisi nousta titteli päähän!?

Notta perkele! Jätkä dissaa Jatkoajan kesätyttö kilpailua? Ehkäpä tämän valtakunnan merkittävintä missimittelöä, jossa Makusen Einollakaan ei ole mitään valtaa (paitsi jos kirjoittelee Jatkoaikaan nimimerkillä Predator).
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Rubberduck
Minä asun Turun lähellä.

ennnen kuin kukaan ehtii, niin ei, tämän ei ollut tarkoitus mennä vitutusketjuun

Tuosta kaikki Turussa asuvat menevät vihreäksi kateudesta. Zätzät...
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti V-man
Notta perkele! Jätkä dissaa Jatkoajan kesätyttö kilpailua? Ehkäpä tämän valtakunnan merkittävintä missimittelöä, jossa Makusen Einollakaan ei ole mitään valtaa (paitsi jos kirjoittelee Jatkoaikaan nimimerkillä Predator).

En dissannut kisaa, vaan voittajaa...

Merkittävä ehkä, mutta ilmeisesti "vitsillä väännetty"... Miksi kaikki muuten äänestäisi jotain palstalaista? Vai onko siitä ollut joskus kuvia???

Predator = Eino Makunen... Mistäpä sen tietäisi... ;-)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kalma
Siis kumpi piti tehdä?

1. Päästä KESÄTYTÖKSI, mikä ei ole kenellekkään "normaalille" miehelle mahdollista... Tai mistä sitä tietää, oletko mies vaiko nainen?

2. Kehuskella jollain tuollaisella? -hei mä oon 15v. ja mut äänestettiin kesatytöksi!!! Taisi nousta titteli päähän!?






Heh, mä vähän pelkäsin että mun kommentti otetaan näin.
Yritin kirjoittaa sitä kieli poskessa ja sarkastisesti, mutta eihän se ilman hymiöitä onnistu.

Ei ole noussu titteli päähän, voin vannoa!:D

Koko kisa oli hauska, ja mut äänestettiin kesätytöksi vain ja ainoastaan sen takia että kirjoittelen tänne.

Ei aina tarvitse lukea kaikkea otsa rypyssä.

Ja sitäpaitsi olen 16-vuotias. Huikea ero. Nih.


Edit: Ja joo, niitä kuviakin kyllä oli kyseissä kesätyttö-ketjussa, sen lisäksi että monet äänestäneet tuntevat minut ihan henkilökohtaisestikin. Mutta älä kalma pelkää. En mä ole niin nätti että sen takia olisin voittanut.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti girlzilla15
Heh, mä vähän pelkäsin että mun kommentti otetaan näin.
Yritin kirjoittaa sitä kieli poskessa ja sarkastisesti, mutta eihän se ilman hymiöitä onnistu.

Ei ole noussu titteli päähän, voin vannoa!:D

Koko kisa oli hauska, ja mut äänestettiin kesätytöksi vain ja ainoastaan sen takia että kirjoittelen tänne.

Ei aina tarvitse lukea kaikkea otsa rypyssä.

Ja sitäpaitsi olen 16-vuotias. Huikea ero. Nih.


Edit: Ja joo, niitä kuviakin kyllä oli kyseissä kesätyttö-ketjussa, sen lisäksi että monet äänestäneet tuntevat minut ihan henkilökohtaisestikin. Mutta älä kalma pelkää. En mä ole niin nätti että sen takia olisin voittanut.


OK! homma hoidossa...

En tiedä luenko nyt kaikkia ihan "otsa rypyssä"... ja oli tuossakin varmaan jotain vitsiä mukana...
Onnea vaan...
 

Anton

Jäsen
Tpip:
Seurustelen maailman ihanimman ja kauneimman naisen kanssa.


Kuulehan jätkis!
Pidät muuten näppisi erossa minun vaimostani!

Iso iso hymiö ja perään toinenkin...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei tuu muuta mieleen kuin:

2.5 kuukauden palkallinen kesäloma.

Kivisateiden aikaan Ronnie James Dio päästi minut ja kaverini asuntovaunuunsa. Nykyään se hävettää.

Olen pistänyt kiekkokentällä "puikot" Saku Koivulta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tapasin muutama kuukausi sitten maailman ihanimman naisen ja nyt se on Valaan oma. Ei mikään tavallinen pulliainen, vaan aivan mahtava nainen.

Istun töissä ja surffaan. Varmaan kohta pitäisi jotain tehdä, vaikka kyllä tämä surffauskin työstä käy.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Armeija-aikana minut ylennettiin kenraaliksi yhden päivän ajaksi, mikä oli aika hyvä saavutus minunlaiselleni lusmulle jääkärille. Lisäksi jouduin kerran väärentämään everstin tms. ison herran allekirjoituksen useampaan kertaan ja ihan luvan kanssa.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti yyz
Tunnen henkilökohtaisesti Sir Korakin.

Niin minäkin.

Predator.....miksi sinä hyvä mies haavoja revit auki? ;)
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
- Joukkueeni voitti pronssia arvostetun Nurmijärven salibandyliigan kakkosdivarissa

- Olen kussut Kinnarin pesisstadionin kotipesään

Ehkäpä nämä riittävät vähäksi aikaa...
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Eipä oo vielä paljon kehumista, mutta kesäkuussa hyppään Petroskoissa stadionin stagelle soittamaan rockia 10000-15000 ihmiselle. Heinäkuussa on sitten edessä Ilosaarirockin Töminä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös