Mistähän sellaisen pikkuleijonien mestaruuslippiksen saisi? Ei kun hetkinen, enhän tarvitse sellaista, kun minulla on jo. Niih!
Karjala-lippis käy mestaruuslippiksestä.
Mistähän sellaisen pikkuleijonien mestaruuslippiksen saisi? Ei kun hetkinen, enhän tarvitse sellaista, kun minulla on jo. Niih!
Kuten todettua se seurasi tännekin.Palstan supernussijoiden kuningas on ottanut minut kiikariinsa ainakin yksityisviesteistä päätellen. Tietääköhän se, että olen läski mies..?
On minulla tosin eräs romaani, jonka sain viime syksynä.
No vielä tämän kerran, koska suomen kielen raiskaaminen on vakava asia.Minkä niminen? Allan? Kyösti? Päästä fanisi piinasta.
No vielä tämän kerran, koska suomen kielen raiskaaminen on vakava asia.
Minä, jolle juominen on tärkeintä maailmassa ja jonka juomisesta on ollut noin 7 ihmistä huolissaan, olen ollut 27 päivää selvinpäin, eli tänään päivä nro. 28. Tipaton tammikuu siis onnistuneesti meneillään.
Hyvä on. Luettelepa sitten vaikkapa 2000-luvun kaikki Stanley Cupin voittaneet joukkueet ilman lunttaamista netistä tai muualta eli pelkästään ulkomuistista. Sen perään voit luetella vaikkapa viimeisen SC-voittajan eli Chicagon pelaajarosterin. Kun kerran olet niistä yhtä hyvin perillä.
Olisin osannut vastata tähän ihan ulkomuistista.
Okei tämä saa oikeasti kateelliseksi. Missä sitten olet ollut viimeiset 8 vuotta?En ole käynyt Suomessa loppuvuoden 2006 jälkeen enkä kuuntele nettiradioita. Täten voin ilmoittaa Teille etten ole koskaan kuullut yhtäkään Arttu Wiskarin biisiä. Tähän voisi varmaan nimetä tusinan muitakin "artisteja", joiden musiikki miellyttävyydessään vastaa ebolatartuntaa mutta kun ei oo kuullut niin ei voi tietää. Repikää siitä. Muaaahahhahhhahhhhahaaaaaaaaaa!
Nyt kun näin numeron 8 kirjoitettuna niin tajusin että eihän tämä voi pitää paikaansa. Itse asiassa poikkesin Suomessa vielä kertaalleen 2007, dementia koputtaa ovelle ja sanoo hei. Reilun seitsemän vuotta olen viettänyt Brasiliassa. Alkaa jo riittämään, kohta takaisin Härmään. Tällä tunnustuksella ei taida löytyä lisää kateellisia?Okei tämä saa oikeasti kateelliseksi. Missä sitten olet ollut viimeiset 8 vuotta?
Onhan se noin nimimerkiksi kohtuullisen jämäkkä ja pitkä.En tiedä, mutta mä ainakin olen kateellinen sun nimimerkille.
No lähinnä ajattelin että kun kyse oli loppuvuodesta 2006 ja nyt on alkuvuosi 2015 niin kahdeksan vuotta lienee lähempänä kuin 9 vuotta.Nyt kun näin numeron 8 kirjoitettuna niin tajusin että eihän tämä voi pitää paikaansa. Itse asiassa poikkesin Suomessa vielä kertaalleen 2007, dementia koputtaa ovelle ja sanoo hei. Reilun seitsemän vuotta olen viettänyt Brasiliassa. Alkaa jo riittämään, kohta takaisin Härmään. Tällä tunnustuksella ei taida löytyä lisää kateellisia?
En ole käynyt Suomessa loppuvuoden 2006 jälkeen enkä kuuntele nettiradioita. Täten voin ilmoittaa Teille etten ole koskaan kuullut yhtäkään Arttu Wiskarin biisiä. Tähän voisi varmaan nimetä tusinan muitakin "artisteja", joiden musiikki miellyttävyydessään vastaa ebolatartuntaa mutta kun ei oo kuullut niin ei voi tietää. Repikää siitä. Muaaahahhahhhahhhhahaaaaaaaaaa!
Vaikea olla kateellinen asiasta, josta ei tiedä mitään. Tosin en keksi yhtään ketään ihmistä, jonka nimmarista olisin jollekin kateellinen.Täältä löytyy 5-kertaisen maailmanmestarin nimmari.
Vaikea olla kateellinen asiasta, josta ei tiedä mitään. Tosin en keksi yhtään ketään ihmistä, jonka nimmarista olisin jollekin kateellinen.
Se oli vihje, että kerro nyt hyvä mies, jos kerran haluat retostella. Kyllä minua kiinnostaa, että kuka on tämä viiden mestarin mies. Kateelliseksi se ei minua kuitenkaan tee, kuten mainitsin niin minua eivät nimmarit kiinnosta.Kiinnosti kuitenkin sen verran, että luit viestin ja jopa vastasit ;-)