Jääkiekkopalstalla kun ollaan, niin eiköhän se ole joku Vladimir Krutov.No nyt mä sen hoksasin. Tietysti Sauna-Timo Kaukonen, saunomisen viisinkertainen maailmanmestari. Kuudes oli jo ihan näpeissä, mutta näpit pääsivät pikkuisen kärähtämään.
Jääkiekkopalstalla kun ollaan, niin eiköhän se ole joku Vladimir Krutov.No nyt mä sen hoksasin. Tietysti Sauna-Timo Kaukonen, saunomisen viisinkertainen maailmanmestari. Kuudes oli jo ihan näpeissä, mutta näpit pääsivät pikkuisen kärähtämään.
Virveliä kainaloon: minullapa onkin kahden viisinkertaisen Stanley Cup-voittajan (Kurppa ja Tiki) nimmareita kuvineen useita kappaleita. Siihen vielä sekaan pari muuta suomalaista Stanley-voittajaa kuvineen. Ulkomaisia Cup-voittajia on mm. Gretzky, Sakic ja Forsberg. Maailmanmestareitakin löytyy.
PS. Unohdin mainita Anfieldiltä aikoinaan tuotu Liverpool-viiri, jossa Hyypiän ja Litmasen nimmarit.
Revi siitä! ;o)
Ai niin, tää olikin lätkäpalsta... Juu... Mulla on vhs-kasetti, jolla Christian Ruuttu toivottaa just mulle hyvää joulua ja uutta vuotta.
Mulla on Don Johnsonin nimmari 80-luvulta jolloin se oli cooleista coolein
Itse olen ollut ulkojäillä Oskari Setäsen kanssa. Oltiin peleissä samalla puolella. Kemiat kohtasi.Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.
Mullapa on Juha Jokiharjun nimmarit. Että lällällää vaan.
Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.
Mäkin oon ja vielä Kisapuistossa. Oli siellä Kohokin. Taisi olla myös Löfman ja Levokari. Oon mä pelannut myös Ville Niemisen, Kimi Räikkösen, Jukka Tammen, Jorma Valtosen, Timo Peltomaan, Risto Jalon, Janne Ojasen ja monen muunkin kanssa. Niin ja kerran oon pelannut muistaakseni myös Jonathan Cheehoota vastaan.Ainiin. Olen myös pelannut Elmeri Kaksosen kanssa jääkiekkoa vapaa-ajalla. Te ette.
Kuvia tiskiin, muuten kateus jää syntymättä. Cheerleadereina on jos jonkinlaista heilujaa, ettei pelkkä titteli saa minua vakuuttuneeksi. Esimerkiksi tämä jatkoajassakin hehkutettu Annika Palmu (?) on ulkonäöllisesti näin yleisesti ottaen vain ylempää keskiluokkaa isojen tissiensä ansiosta. Muutoin pelkkää keskiluokkaa.Muun muassa viime vuoden lätkän MM-kisoissa heilutellut 23-vuotias venäläinen cheerleader haluaisi tulla kyläilemään, mutta hän on oikeastaan vasta kakkoshevonen tämän hetken raveissa.