doublepenetrator
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hartford Whalers 92-93
Olen koininut kahden eri maan missifinalistia, yhtä tv-meteorologia, urheilutoimittajaa ja uutisten lukijaa. Jatkuu ketjussa "asiat joista kukaan ei ole sinulle kateellinen"..
Juha Föhr vai Visa Salojärvi?Olen koininut ... yhtä tv-meteorologia,
Juha Föhr vai Visa Salojärvi?
Tämänkin voi tosin ajatella toisin. Että sääliksi käy sitä Eviliä, kun ei saa edes pidettyä niitä lakisääteisiä sairauslomia. No, en pidä en. Kyllä työnantajat on sitä arvostaneet, kun ei tarvitse koko ajan olla soittelemassa sijaisia kehiin, kuten monien kohdalla joutuu.
Kun terveysputkeni alkoi olin työtön, ja varteenotettava ehdokas elämäntapatyöttömäksi. Syyttäisin ennemmin viinaa ja valkosipulia, sekä ylivertaisia geenejäni.Kansankynttilänä oleminen kai johtaa immuniteettiin kun on kokoajan pöpöä ympärillä.
Suomalainen mies on vuodessa keskimäärin jotain 15 päivää saikulla, eli taas se nähdään, että Paha tasoittaa tilastoa.
Sitten onkin toisella osastolla esim. kolmekymppinen nainen, joka on sairastamassa tai "sairastamassa" joka toinen viikko. Muistan silloin 2011 juuri vertailleeni noita määriä, kun omalta osaltani olin sen yhden päivän vuodesta ollut pois ja kuulin että tämä nainen oli ollut kalenterivuoden aikana vaatimattomat 45 päivää sairauslomalla. Vielä kun satuin tietämään minkätyylisiä tekosairastumisia oli kyseessä, laittoi tämän osastonsa esimiehenä toimineen daamin motivaatio hieman miettimään.
Ihan mielenkiinnosta, mistä sait tietää, että kyseessä olivat tekosairastumiset? Eiväthän sairauslomien syyt kuulu kenellekään muulle kuin työntekijälle itselleen ja lähiesimiehelle, ja noin pitkiin sairauslomiin vaaditaan pääsääntöisesti lääkärin todistus. Kyllä joku voi olla sairaana vuodessa useammankin kerran ja pidempiä jaksoja ilman, että kyseessä on mikään tekosairaus. Ei sitä ihmisistä aina päälle päin tiedä, kuinka paljon eri tauteja ja oireita heillä saattaa olla.
Aikamoinen määrä, jos tuo n. 15 sairauslomapäivän keskiarvo pitää paikkansa.
Minulla on kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan.Olen koininut kahden eri maan missifinalistia, yhtä tv-meteorologia, urheilutoimittajaa ja uutisten lukijaa.
Aikamoinen määrä, jos tuo n. 15 sairauslomapäivän keskiarvo pitää paikkansa.
No ei tuollainen yltiöluterilainen lomien käyttämättä jättäminen ketään kyllä kateelliseksi tee. Hölmöhän sää oot.
Olen koininut kahden eri maan missifinalistia, yhtä tv-meteorologia,urheilutoimittajaa ja uutisten lukijaa. Jatkuu ketjussa "asiat joista kukaan ei ole sinulle kateellinen"..
Graveyardista voisi ollakin pikkuisen kade, mutta mikä oli Pulisonkien livekunto? Jotenkin olen kyseisen orkesterin jo mielessäni feidannut osastoon "joskus ihan hyvä keikkabändi."Näin muutama viikko sitten samana viikonloppuna livenä sekä The Flaming Sideburnsin että Graveyardin.
Graveyardista voisi ollakin pikkuisen kade, mutta mikä oli Pulisonkien livekunto? Jotenkin olen kyseisen orkesterin jo mielessäni feidannut osastoon "joskus ihan hyvä keikkabändi."
Juuri tinttasin naamaan Five Guysin tuplahampurilaisen ja ei hirveästi jaksaisi liikahtaa mihinkään. Mutta ei auta, lippu Caps - Rangers sarjan seitsemänteen matsiin polttelee sen verran perstaskussa että pakko kai se on käveltävä korttelin verran hallille.
Käveltävä? Tuliko limusiiniin vika?Juuri tinttasin naamaan Five Guysin tuplahampurilaisen ja ei hirveästi jaksaisi liikahtaa mihinkään. Mutta ei auta, lippu Caps - Rangers sarjan seitsemänteen matsiin polttelee sen verran perstaskussa että pakko kai se on käveltävä korttelin verran hallille.
En ole kateellinen, mutta minkä hintainen piletti mahtaa löytyä taskustasi? Utelias olen tulevaisuutta varten.
ps. No olen kateellinen, jos se yhtään helpottaa.