Team Jatkoaika

  • 10 647
  • 202
Suosikkijoukkue
Tappara, tietysti...
Reenit?

Niin, jotenkin tämä nyt hivenen vaikuttaa siltä, että väkeä ei juurikaan ole tulossa. Pitäisikö siis siirtää ensimmäisiä "reenejä" hieman myöhempään ajankohtaan ja vaihtaa ehkä paikkakin sellaiseksi, jossa päästäisiin kaukaloon pelaamaan!? Itse ainakin karsastan tuota Oulunkylää, koska siellä ei kaukaloa ole.

Pistänpä tämän tekstin vielä tuonne Team Jatkoajankin sivuille...
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Jos tuo todella toteutuu, niin olen mukana! Lätkää on tullu pelattua C-junnuks, sitten kaukalopalloa ja sabaa. Näin maalta muuttajana olis kiva, jos löytyis joku porukka täältäkin suunnalta, mis pääsis pelaamaan. Kesällä on jo futista, mut talvellakin olis mukava pelailla jotain. Miten olis kaukalopallo? Se sopis vähän kokemattomillekin paremmin, mulle käy mikä laji vaan noista, olen siis mukana.
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Ohoh, huomasin et porukkaa on jo aikas paljon, mut jos vielä mahtuu niin lähen mukaan. Kokemuksesta voin kyllä sanoa että ikinä ei ole semmosia treenejä, joissa kaikki olis paikalla. Hyvä jos puolet yleinsä pääsee/vaivautuu paikalle... 1.12 siis huomenna en kyllä pääse itekään paikalle, mut ilmotelkaa mikä on tilanne
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
TREENIT ON PERUTTU
Eli ei huomenna..
Jos vaikka ens viikolla uutta yritystä kehiin. Ja tosiaan, kaukalo olis ihan hyvä olla. Onko missään muualla jäätä+kaukaloa? Kuningas mikä on sen Leppävaaran tila? Onko jäätä ja kaukaloa? Nythän tähän tuli ainakin viikko suunniteluaikaa lisää..
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Laaksolahden halli, sitten kai Konalassakin on joku harjoitushalli, luonnonjäitä saa kyl odotella varmaan ens vuoden puolelle...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Pihvi
TREENIT ON PERUTTU
Eli ei huomenna..
Jos vaikka ens viikolla uutta yritystä kehiin. Ja tosiaan, kaukalo olis ihan hyvä olla. Onko missään muualla jäätä+kaukaloa? Kuningas mikä on sen Leppävaaran tila? Onko jäätä ja kaukaloa? Nythän tähän tuli ainakin viikko suunniteluaikaa lisää..

Leppävaarassa kyllä on jäät, olen jo kolmisen kertaa käynyt pelailemassakin. Tämän hetkisestä tilanteesta en ole ihan varma, kun oli pari päivää lämpötila plussan puolella, mutta eiköhän siellä ole jää, varsinkin jos huomiseksi on luvattu pakkasta.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Eikös Brahen kentällä ole kaukalo? Ongelma on tietysti se, että siellä on aina niin helvetisti jengiä.

Käykö Brahen kenttä?
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Espoonlahden paska halli...ei voi olla kallis!! Se foorumin vieressä oleva peltihalli!? Se olis ainakin lähellä (mua)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti kuningas


Leppävaarassa kyllä on jäät, olen jo kolmisen kertaa käynyt pelailemassakin. Tämän hetkisestä tilanteesta en ole ihan varma, kun oli pari päivää lämpötila plussan puolella, mutta eiköhän siellä ole jää, varsinkin jos huomiseksi on luvattu pakkasta.


Jep jep, Leppävaarassa on jäät, ja sieltä saa varattua vuoron aika halvalla.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
No sieltä (Leppävaarasta) sitten vaan. Ajan saa varmaan päättää itse? 1-2 h vuoro en voi olla paljon satasta enenpää, eli jos vaikka 10 tulis paikalle se olis n. 10mk per lärvi, ei paha.

Mikäs päivä, saako senkin vapaasti valita? Viikonloppu olis varmaan aika asiallinen. Heitetään nyt vaikka lauantai klo 14 tai 15. Kelpaako?
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Viestin lähetti Pihvi
Heitetään nyt vaikka lauantai klo 14 tai 15. Kelpaako?

Ensi lauantaina suosikkijoukkueellani on kotiottelu Hyvinkäällä klo 16.

Ihan näin "laajahkoon" IFK-keskusteluun viitaten - kun siellä on tämä joukkue muutaman kerran mainittu - kyseessä on Ahmojen peli.:)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Pihvi
No sieltä (Leppävaarasta) sitten vaan. Ajan saa varmaan päättää itse? 1-2 h vuoro en voi olla paljon satasta enenpää, eli jos vaikka 10 tulis paikalle se olis n. 10mk per lärvi, ei paha.

Mikäs päivä, saako senkin vapaasti valita? Viikonloppu olis varmaan aika asiallinen. Heitetään nyt vaikka lauantai klo 14 tai 15. Kelpaako?

Bluesilla on matsi Tampereella ja ajattelin sinne lähteä....
Mutta sunnuntai kävisi loistavasti.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sunnuntai on hyvä ainakin minulle, mitä nyt taaskaan kankkusesta ota selvää, mutta paikalla ollaan. Kuka varaa vuoron?
 

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkäs ikästä porukkaa te ootte?
Itse pelannut +5 vuotta jääpalloa.. Lopettanut jo muutama vuosi sitten..
Ja oon ite 18v.. Jos vielä mahtuu mukaan ni kiinnostusta olisi..
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Sunnuntaita häiritsee kovasti tuo HIFK-Blues -ottelu joka alkaa 16.00 (jos ottelua pelataan).

Aikasemmin kävisi.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ai niin toi peli. Olinkin kokonaan unohtanut.. Mutta jos treenit alkaiskin jo klo 12? Eihän se tarvi olla kuin tunti niin jengi edes näkee toisensa. Tällöin ne loppuis jo klo 13 ja matsin alkuun ois vielä 3 h..

Enään puuttuu pelaajat!;)

Eli:

Pihvi
Tommy
OldTimeHockey?
-Kantor-?
Cairns?
Milo?
JanJ?
Liverpool?
TommyT?
HN?
Jii?
Janis?
God of Thunder?
kämmäri?
MM?
JiVe?
kuningas
Lemieux#68?
JHag?
St. James?
bigZ?

Nyt vähän spirittiä tähän hommaan!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, tietysti...
Muuten kävis, mutta.....

Olen keskiviikosta maanantaihin muissa maisemissa, joten en pääse paikalle.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Viestin lähetti Pihvi
Enään puuttuu pelaajat!;)

Toivottavasti tuon nimimerkkilistan perään voidaan sanoa: "Näillä mennään!" :D

Jos ylivoimaista estettä eteeni ei tule, pyrkin saapumaan paikalle. Heittäkää vain mestan osoite, niin näin ulkopaikkakuntalaisenakin saattaisin löytää perille.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti Pihvi

Enään puuttuu pelaajat!;)

Nyt vähän spirittiä tähän hommaan!
Olen menossa "maalle" viikonloppuna, joten en pääse. L-Vaarassa jäät on kunnossa ja varsinkin nyt kun on sopiva pikku pakkanen.

Viestin lähetti joku muu ;-)

Jos ylivoimaista estettä eteeni ei tule, pyrkin saapumaan paikalle. Heittäkää vain mestan osoite, niin näin ulkopaikkakuntalaisenakin saattaisin löytää perille.
Jos Leppävaarasta on kyse, niin kehä 1:n varrelta löytyy. Se on se suuri työmaa. Urheilupuisto löytyy kun lähtee ajamaan Bemböleen päin vanhaa Turuntietä. Kehältä noin kilometri ja oikeaan. Taitaa tienviitassakin lukea jotain urheilupuistoon viittaavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
todellista kapinaa...

tulen paikalle sunnuntaina
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Luistimet ja hanskat mukaan. Läheskään kaikilla ei ilmeisesti ole kamoja. Mutta sunnuntai klo 12 passaa kyllä. Mä voin käydä tänään kyselemässä sitä vuoroa, kun kuitenkin pelaamaan olen menossa.

Mutta tulevaisuudessa voisi vuoron pistää tonne vähän illemmalle?? Eli joskus kuuden-seitsemän paikoille.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti kuningas
Luistimet ja hanskat mukaan. Läheskään kaikilla ei ilmeisesti ole kamoja. Mutta sunnuntai klo 12 passaa kyllä. Mä voin käydä tänään kyselemässä sitä vuoroa, kun kuitenkin pelaamaan olen menossa.

Mutta tulevaisuudessa voisi vuoron pistää tonne vähän illemmalle?? Eli joskus kuuden-seitsemän paikoille.

Edelleen tuo IFK-Blues..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös