Team Jatkoaika

  • 10 652
  • 202

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Mukana ollaan, ilmotelkaa vaan nyt ne jää-ajat. Semmosia aikoja ei ole olemassakaan, että kaikille sopis. On työ- koulu- ja sitten noita suosikkijengien pelejä ja tv-ohjelmia... Jos tosiaan saadaan aikaseks jokin porukka ja jäävuoro(t), niin ei muuta kun pelaamaan. Varusteita kyl varmaan täytyy jotain katella uusiks, ei vaan viittis montaa satasta laittaa, jos porukan innostus kestää kaks viikkoa... Katsellaan, viikonloput periaatteessa parhaita, toisaalta myös arki-illatkin, mulla vaan joka toinen viikko ilta-vuoro.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuskinpa sunnuntaina pääsee ainakaan Lepuskissa pelaamaan, kun lupasivat plussaa ja lauantain ja sunnuntain välisenä yönä pitäisi sataa räntää.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Viestin lähetti kuningas
Tuskinpa sunnuntaina pääsee ainakaan Lepuskissa pelaamaan, kun lupasivat plussaa ja lauantain ja sunnuntain välisenä yönä pitäisi sataa räntää.
Katellaan.. Eihän noista säätiedotuksista aina tiedä. Huomenna illalla jotain päätöstä..

Kauheat panostukset on ainakin tehty: luistimet ja mailan kaivoin tänään pölyn peitteisestä kellarista, ja illalla olis tarkoitus mennä availemaan kautta..
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Päätöstä! Nyt mittari näyttää +0.5 astetta. Jos aamulla ei ole pakkasta -> treenit jää väliin. Jos yöllä on satanut räntää ja maa sitä kautta sohjoinen+märkä -> treenit jää väliin.

Jos aamulla on pakkasta -> treenit vois melkein pitää.

Mutta tietenkin jos vuoroa ei ole varattu, treenejä ei tietenkään ole. Jos taas on, niin kai sinne pitää mennä vaikka seisoskelemaan.. Mites on??
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Voisiko joku ilmoittaa tässä viestiketjussa huomenissa, millainen säätila aamulla pääkaupukiseudulla on? - Toisin sanoen: voisiko joku ilmoittaa huomenna, onko harjoitusta vai ei? Tulee muuten tarkoitukseton cruisin' pitkän matkan päästä...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo ei päässyt pelaamaan ei. Niin se vuoro pitää varata ilmeisesti jostain liikunta....jotain en nyt muista mistä se piti varata, mutta ainahan sinne urtsille voi soittaa. Mutta nyt pitäisi valita jengille toiminnanjohtaja. itse en siihen ehdi/halua ruveta, mutta jos jollakin muulla olisi intressejä tähän?

Tämä "toiminnanjohtaja" voisi vaikka ensitöikseen lähettää kaikille joukkueeseen ilmoittautuneille yksityisviestin tynkää treeneistä ja muista asioista.....
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Mikä tilanne?? ei kai tää kuollu jo syntyessään? Mä voisin ehkä jopa harkita sitä toiminnanjohtajan virkaa, mut syy nro 1: joka toinen viikko iltavuorossa, estää parhaimman aktiivisuuden nro 2: muualta/maaltamuuttajana en tunne näitä "tsadin" urheilusysteemejä kovinkaan hyvin
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos vaikka pihvi, cairns tai Tommy olisivat kiinnostuneita tästä johtajan virasta? Toki myös st.james, mutta kannattaa varmaan joku täältä päin valita tähän hommaan?

Viikonlopuksi on luvattu pakkasta, että treenit olisivat mahdolliset.....ainakin täällä Leppävaarassa.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti kuningas

Viikonlopuksi on luvattu pakkasta, että treenit olisivat mahdolliset.....ainakin täällä Leppävaarassa.

Vaikka tämä ei aiheeseen liitykään, niin voisitko kuningas kertoa missä kunnossa Leppävaaran jää on? Onko kaukalot varattuja, vai pääseekö kaukaloihin pelaamaan pipolätkää? Ajattelin tänään lähteä kokeileen, jos lunta ei ala satamaan.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Hartza


Vaikka tämä ei aiheeseen liitykään, niin voisitko kuningas kertoa missä kunnossa Leppävaaran jää on? Onko kaukalot varattuja, vai pääseekö kaukaloihin pelaamaan pipolätkää? Ajattelin tänään lähteä kokeileen, jos lunta ei ala satamaan.


Ihan hyvässä kunnossa oli ainakin eilen. Mutta nyt tuota lunta vähän tuossa tupruttaa, mutta tuskin enää illalla. Ihan pipolätkää siellä pelataan. Hyvin harvoin on kaukalot varattu, mutta jos on joku vuoro siellä, niin onneksi siellä on ne kaksi kaukaloa ja toinen on yleensä aina vapaa.
 

Kapo

Jäsen
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, koska en ole liittymässä jengiin luistelurajoitteisuuteni vuoksi, mutta mitäs jos järjestäisitte ekat "treffit" jossain baarissa stadissa? voisi olla enemmän halukkaita tulijoita:)
Kaikkien ei tietysti tarvitsisi paikalle vaivautua, mutta ainakin muutaman, ns. johtoryhmäläisen (Kuningas, Cairns, Pihvi) varmaankin kannattaisi kokoontua puhumaan asioista.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Viestin lähetti kuningas
Jos vaikka pihvi, cairns tai Tommy olisivat kiinnostuneita ... myös st.james

Kannattaisi varmasti pohtia sitäkin, että pari henkeä ottaisi vetovastuuta hommasta. Tällöin yhden tyypin harteille ei koko homma jäisi. Anyway, tarvitsemme oman Penan asiainhoitajaksi.

Oman korteni voisin raahata kekoon hallinnollisella puolella siinä vaiheessa, kun hommaa ollaan rekisteröimässä. Olen pyrkinyt selvittämään jossain määrin näitä yhdistyksen perustamisasioita sekä urheiluseuran verotukseen liittyviä seikkoja.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
hmm....

Olen jo mukana Noutajien toiminnassa kuten tiedätte...ja muutoin voisin kokeilla "Johtajan" raskasta taakkaa, mutta helmikuussa alkava sivari ei kyllä anna aikaa millekään ns."ylimääräiselle" ja enempää lykkäystäkään en ole ajatellut ottaa...

I rest my case.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
"Johtajaksi"? Minä? Huh huh.. Painetta, painetta, kun on tullut tota Penttiä vähän arvosteltua!

Mutta siis oikeasti, kyllähän mä voisin ainakin noita jäävuoroja tsekkailla. Nyt keväällä on varmaan vähän niukempaa, kun noi kirjoitukset painaa päälle. Mutta ens vuonna sitäkin kovempaa, kun oon ajatellu lomailla tammikuuhun asti...

Ei kai meidän mitään vuoroa sinne Leppävaaraan nyt viikonlopuksi tarvi varailla, kunhan nyt saatais porukkaa eka paikalle! Eli nyt viikonlopuks on lupailtu pakkasta, joten iltapäivällä, aamupäivällä joskus? Sunnuntai siinä yhden-kahden
aikaan..? Käyhän mulle huominenkin siinä iltapäivällä klo 16->

Nyt tämä "runkojengi", joka on vastaillut "aktiivisesti" tähän ketjuun kertokaa käykö, jos käy, niin voishan sitä yv:llä laittaa tietoa eteenpäin noille muille. Joistain kun ei ole kuulunut kuin about kerran...

Pihvi
Tommy
OldTimeHockey
-Kantor-
Cairns
Milo
JanJ
Liverpool
TommyT
HN
Jii
Janis
God of Thunder
kämmäri
MM
JiVe
kuningas
Lemieux#68
JHag
St. James
bigZ - ei voine vastata tänne pelikieltonsa takia, mutta ainahan voi osallistua tuolla teamjatkoajan omalla palstalla.. :p
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Niin siis onko ne treenit ensi sunnuntaina (16.12.)?
Ja mihin aikaan?

Olisi nimittäin ihan kiva tietää ettei sovi siihen mitään muuta päälle.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
"se on sen verran joo"

Ne, jotka haluavat kokea jo jääkiekon huumaa tällä kaudella ja osaavat oikeasti ns. pelata, niin kertokaa siitä minulle nimittäin Noutajat tarvitsevat lisää pelaajia, jotka käyvät SEKÄ harjoituksissa että peleissä. Eilen puuttui 11 pelaajaa + mun peli loppu 1.erän jälkeen kun minulla on melkoisen paha selkävika, joten "stuntit" lähettäkää faxi tai yksityisviesti/e-mail minulle, KIITOS!
 

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
No, oliko treenejä eilen? Ite olin duunireissulla Tallinnas... Mikä nyt on homman nimi? Taitaa olla turha edes yrittää enää tän vuoden puolella... Mullakin on tilanne se, et pääsen tällä hetkellä nettiin vaan duunis, ku ei koton ole konetta, joten joululomien aikaan mä en saa infoa jäävuoroista tai treeneistä. Edelleen olis kiva mennä jäälle kokeileen taas pitkästä aikaa...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos halutaan jotain järjestää niin pitää hommalla olla vetäjä. Yleensä kaikki hauska kaatuukin tähän.
Jos Team Jatkoaika haluaa alkaa toimia oikeasti, pitää olla joku joka haluaa itse olla aktiivinen sen eteen. Löytyykö niitä? Kyllä porukkaa tulee mukaan jos joku vaan jaksaa sinnikkäästi toimia sen hyväksi.
Esim. mr Kuningas voisi hoitaa hommaa?
Itse polvivammaisena urheilu-uran jo taaksejättäneenä harmittaa, että hyvät asiat kaatuvat jo alkumetreille. Kuten aiemmin olen maininnut, järjestöpuolella toimineena olen valmis huolto- sekä järjestelypuolelle jos vaan joku ottaa hoitaakseen varsinaisen pelipuolen.
Pallo on heitetty, yhteydet yksityisviesteinä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm ja vieläkös mahtuu mukaan;)?

Kokemusta löytyy yliopisto kiekkosarjoja myöten;)
Tosin taso on mitä on ;)
Juniori vuodet tuli pelattua Tjv:ssä ;)

Mittaa huimat 185cm 90kg
Ja paikkana pakista hyökkäykseen:)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Tatzka
Hmm ja vieläkös mahtuu mukaan;)?

Kokemusta löytyy yliopisto kiekkosarjoja myöten;)
Tosin taso on mitä on ;)
Juniori vuodet tuli pelattua Tjv:ssä ;)

Mittaa huimat 185cm 90kg
Ja paikkana pakista hyökkäykseen:)




Mahtuu....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös