Team Jatkoaika

  • 10 658
  • 202

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Halleluja...

...sen olen huomannut että on helpointa jos tälläisen joukkueen kasaamisessa ja asioiden hoitamisessa on ainakin aluksi pari tiettyä toimihenkilöä. Esimerkiksi Noutaja#9 on tehnyt helvetin hienon työn hoitaessaan (valitettavasti) lähes yksin kaiken Itä-Helsingin Noutajien perustamisessa, tosin kävin minä pokkana hautaustoimistoissa kysymässä jos tahtoisi Noutajia sponsoroida, mutta eivät lähteneet mukaan ;)

Kutsunkin näin ollen teidät kaikki 17.11. Myllypuron jäähallille katsomaan peliämme klo 22.30 (ihana lepakkovuoro), ensimmäisen pelin hävisimme puhtaasti 15-0, ja ainoa tilastomerkintä oli tuo ottamani 2-minuuttinen väkivaltaisuudesta (mutta olisin ansainnut enemmän;) ), mutta täältä ei voi kuin nousta.

Don't Fear The Reaper!!!!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllähän tässä jo jonkin verran onkin jo pelaajia kasassa. Jos sen joukkueen perustaminen menee ensi kauteen, kuten varmasti meneekin, niin voisi aloittaa treenaamisen jo tänä talvena?

Jostakin halpa ulkojäävuoro, mikä vain kaikille sopii, itse olin antanut tuossa aikaisemmassa viestissäni muutaman vaihtoehdon. Ja pitäähän siellä länskärillä käydä kerran ainakin pelaamassa, jos siis joukkue saadaan kasaan.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Avoimia kysymyksiä...

Eli vielä on monta ongelmaa edessä. Tässä nyt joitakin:

-Vielä tarvitaan muutamia pelaajia. Eli, otammeko "ulkomaalaisvahvistuksia" Jatkoajan ulkopuolelta?
-Joku valitti, että kamoja ei ole. No eipä ole vielä minullakaan.
-Joukkueen nimi+logo (tämä ehkä helpoin).
-Mistä lisää sponsoreita? JanJ pystyy kai yhden hankkimaan.
-Miten tämä sponsori-juttu käytännössä toimii. Eli pitääkö vain mennä kysymään, että rupeatteko lätkäjengimme sponsoriksi? Antaako ko. firma suostuessaan jotain vaatimuksia esim. mainoksen koosta, vain voiko sen itse päättää minne niitä merkkejä sohii?
-Montako sponsoria tarvitsemme? Paljonko esim. tällä Noutaja-jengillä on?

Ja mulle ainakin sopii harjoittelun aloittaminen jo tämän kauden puolella, siis jossain ulkojäällä. Tosin aika monien pitäisi ensin hankkia kamoja. Esim. nämä veskarin kamat ovat aika suuri panostus, eli ensin pitäisi tietää, tuleeko tästä tosissaan mitään.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Avoimia kysymyksiä...

Viestin lähetti Pihvi
otammeko "ulkomaalaisvahvistuksia" Jatkoajan ulkopuolelta?

Ja mulle ainakin sopii harjoittelun aloittaminen jo tämän kauden puolella, siis jossain ulkojäällä. Tosin aika monien pitäisi ensin hankkia kamoja. Esim. nämä veskarin kamat ovat aika suuri panostus, eli ensin pitäisi tietää, tuleeko tästä tosissaan mitään.

Kyllä niitä "nigerialaisvahvistusksia" voisi muutaman ottaa...jos ulkojäillä treenataa ei ainakaan aluksi tarvitse kamoja. Ei minullakaan niitä vielä ole.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Me too!

Takatukan pituus: hetken kuluttua riittävä
Lempiruoka: purukumi
Vahvuudet: suunsoitto ja armoton tsemppaus
eli tässä teille Päävalmentaja:D
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Apuja tulee...

Sponsoreista voisin hiukan yrittää selvittää tälle joukkueen bossille. Eli me perustettiin kavereiden kanssa 1,5 vuotta sitten tänne Parolaan oma Salibandyjoukkue ja sponsorirahaa saatiin todella paljon.
Miten sponsorit saadaan mukaan ja miten tuo sponsorointi hoidetaan? No, ensinnäkin sinun tulee tehdä kirjallinen sponsorisopimus, josta ilmenee lahjotettavan rahasumman suuruus ja sponsorointiajan kesto. Sen lisäksi paperissa olisi hyvä luvata, että kuva pelipaidasta toimitetaan sponsorille niinkun vähän todisteeksi, että mainos todella on paitaan painettu. Muistakaa allekirjoitukset ja kopiot itsellenne ja sponsorille!

Eli vaikka näin:

Nummi-Pusulan Rauta ja Naula tukee jääkiekkojoukkue Team Jatkoaikaa 1500 mk:lla. Sopimus on voimassa 12.12.2001-12.12.2002. Team Jatkoajan tulee toimittaa sponsorille kuva pelipaidasta 12.2.2002 mennessä.

Vaikka noin lyhennettynä.
Itse liittyisin mielelläni Hämeenlinnan-seudun joukkueeseen, mutta vaikka vanhana lätkäkonkarina mieli tekisikin, niin aika tuskin antaa periksi!

Ideana loistava! Toivottavasti tuo edellinen edes vähän helpotti tuota sponsorihommaa! Kyselkää vaan rohkeasti, kyllä sponsoreita aina löytyy!
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Sponsoreista

Meillä (Noutajilla) on tällä hetkellä kolme sponsoria. Saimme itse päättää, mihin mainokset tulivat ja minkä kokoisena.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Varusteiden hankkiminen

Tässä pari vinkkiä niille, joilla ei ole mitään varusteita. Käytettynä saa todella halvalla, mm. Keltainen pörssi lehden sivuja kannattaa katsoa. Eräs meidän pelaaja sai kaikki varusteet (ei luistimia) 600mk:lla. Jos pitää välttämättä saada kaikki varusteet uusina, kannattaa odottaa maalis-huhtikuulle, kun alennusmyynnit alkavat. Silloin saa ihan uutta jopa -50%. Tosin silloin kannattaa pitää kiirettä, muuten jää äkkiä ilman.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Hey Boyz!

Count me in..

Mie voin alkaa vaikka Hämeenlinnan alueen Cheerleederiksi, jos en muuhun kelpaa!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Varusteet...

Sportti-Divari hämeentiellä (Helsinki) on varsin mukava ja halpa paikka ostaa varusteita!

Huomenna sitten peli...saas nähdä jos suihkukomennus olisi edessä...
 

JanJ

Jäsen
Mikä on tilanne?
Joko pistetään tiimi pystyyn?
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huipputehokas imuri saatavilla....

Pelipaikka: maalivahti
koko: niukka L
Kätisyys: Lefti
vahvuudet: Nopeat liikkeet pukusuojasta ravintolaan
heikkoudet: Kauniit naiset katsomossa

Curriculum vitae:

Aloitin nuorena poikana maalaispitäjän kiekkojoukkueessa aluksi kenttäpelurina, mutta luistelun ollessa heikoin alue, päätti valmentaja laittaa minut kaatuilemaan mielummin maalinsuulle. Säälipisteitä tuli kausien aikana joukkuetovereideni äideiltä. Varttuessani tasapainoni hieman parani, mutta taidot olivat vieläkin 7-vuotiaan tasolla-pelata sain kuitenkin, koska kukaan muu ei halunnut mennä vastustajien nöyryytyksen pääkohteeksi meidän jengin hävitessä parhaimmillaan 15 maalilla per ottelu. Pidin tuloksista huolimatta itseäni joukkueen parhaana pelaajana.
Sittemmin pelailin varhaiseen aikuisikääni asti kaikki juniori-ikäluokat koluten aina 4 korkeimmalle sarjatasolle saakka.Aktiiviurani lopetettuani ja kavereiden kanssa höntsäillessäni minulla on ollut aikaa miettiä mikä oli mennyt vikaan ja nyt olen tullut siihen tulokseen, jotta tarunhohtoinen NHL-ura kariutui sittenkin minun infernaaliseen lentopelkooni eikä suinkaan pelitaitoihini.

Hasardiavausten kruunamaton kuningas

Janis
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tällä hetkellä mukana:

Pihvi
Tommy
OldTimeHockey
-kantor-?
Cairns?
Milo
JanJ
Liverpool
TommyT?
HN
Jii
Janis
+ yksi cheerleader hämeeseen

Eli yhteensä 12. Lisää tarvitaan vielä muutama, mutta ei välttämättä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, tietysti...
Team Jatkoaika saa heikennyksen

Niin, vaihtopenkin vasen laita on nyt löytynyt. Pelipaikasta riippumatta syötöt ovat huonoja ja menevät väistämättä vastustajan lapaan. Maaleista lienee turha puhuakaan.

Painoa ja pituutta kyllä löytyy, mutta mitäpä niillä, kun on aina tilanteesta pari potkua myöhässä. Ja kestävyyskin on huono.

Pelailtua/höntsäiltyä on tullut sekä harrasteporukoissa että pihapeleissä, varusteilla ja ilman.

Joo, ja asun siis Helsingissä.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
viestin lähetti kuningas
Tällä hetkellä mukana:

Pihvi
Tommy
OldTimeHockey
-kantor-?
Cairns?
Milo
JanJ
Liverpool
TommyT?
HN
Jii
Janis
+ yksi cheerleader hämeeseen

Eli yhteensä 12. Lisää tarvitaan vielä muutama, mutta ei välttämättä.
Joo... mutta en löydä sinua listasta, eli luku on kaiketi 13, ja kun siihen lisätään God of Thunder, niin 14.

Eli jos nämä suunnilleen jakaa, niin:

2 veskaria
5 pakkia (+1)
7 hyökkääjää...(+2)

...siis jos kaikki on mukana. Eli 3 pelaajaa olisi hyvä saada vielä rinkiin, niin jengi alkaisi olla suunnilleen kasassa (tossa suluissa on minne nämä lisävoimat tarvittaisiin). Näin kasassa olisi 3 pakkiparia ja 3 ketjua.

Mun puolesta voitais vaikka näilläkin mennä jonnekin ulkojäälle (sitten kun niitä on, tuskin vielä) katsomaan, (ilman kamoja) mitä tästä tulee...

Heittäkäähän joku mesta sitten kun niitä on tarjolla.
 

kämmäri

Jäsen
Joukkueesta

Allekirjoittanut ilmoittautuu mukaan pks:n tiimiin suppilon pelipaikalle...Kamat on haisemassa tuolla alakerran kanahäkissä.

Peliurasta senverran että on tullut tahkottua Tampereella ja viimeksi Lappeenrannassa.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Hyökkääjäksi?

Olisin kiinnostunut kokeilemaan, kuinka saisin tämän homman luistamaan. Kiekkoseurassa en ole lajia harrastanut, mutta skidinä tulin pelanneeksi talvisin kaupungin jäädyttämällä kentällä ja tietysti koulun liikuntatunneilla. Abivuotena ottelin lukion kaukalopallojoukkueessa.

Pelaan leftillä ja pelipaikkani olisi kai lähinnä hyökkääjä.

Asun Hyvinkäällä, josta käsin toimintaan osallistuminen onnistuisi niin Hämeenlinnan kuin pääkaupunkiseudunkin suunnalla.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Miten on Noutaja #9...

...tarjotaanko pojille huvikseen tilaisuus tulla pelailemaan Noutajia vastaan joskus treeneihin? :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Pihvi


Joo... mutta en löydä sinua listasta, eli luku on kaiketi 13, ja kun siihen lisätään God of Thunder, niin 14.

Eli jos nämä suunnilleen jakaa, niin:

2 veskaria
5 pakkia (+1)
7 hyökkääjää...(+2)

...siis jos kaikki on mukana. Eli 3 pelaajaa olisi hyvä saada vielä rinkiin, niin jengi alkaisi olla suunnilleen kasassa (tossa suluissa on minne nämä lisävoimat tarvittaisiin). Näin kasassa olisi 3 pakkiparia ja 3 ketjua.

Mun puolesta voitais vaikka näilläkin mennä jonnekin ulkojäälle (sitten kun niitä on, tuskin vielä) katsomaan, (ilman kamoja) mitä tästä tulee...

Heittäkäähän joku mesta sitten kun niitä on tarjolla.

No niin, menin sitten unohtamaan itseni tuosta listasta.
No näyttää ihan hyvältä, porukkaa on kasassa ihan hyvä määrä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pitkän empimisen jälkeen

voisin ainakin tulla kahtelemaan minkälaista meininki on.

En itse ole pelannut seurassa... Kaukalopalloa on puulaakisarjassa tullut joskus pelailtua.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
...

...jos Noutajat vs. Team-JA toteutuu ennen ensi kautta, olen Team-JA:n kannalta petturi ja pelaan Noutajissa, heille vuodatan sydänvereni... ;)
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Voin tulla mukaan!

Jos mahtuu enää. olne oikea laitahyökkääjä.

Mitat:

Ikä:16
Pituus:180cm
Paino:97kg (Laskemaan päin)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin, nyt rupeaa olemaan jengiä tarpeeksi kasassa.
Mutta kuka ottaa ohjat käsiinsä? Jos kaikille sopii Espoon Leppävaaran urheilupuisto treenipaikaksi, niin minä voin varata vuoron, mutta joku muu saa hoitaa tilihommat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös