Tavoitteena nousu Liigaan

  • 181 711
  • 1 714

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tulee useaan todistajaan nojautuva paljastus, että Sakicin mailoja ei todellisuudessa koskaan hallilla ollutkaan.

Ei muuta.

Someen tulee illalla videomuodossa pelaajien lempijätskit.
Siellä on ainakin yksi Sakicin maila ollut vielä viime syksynäkin. Oon itse nähnyt sen. Maila näyttää siltä 20 vuotta vanhalta, Sakicin comebackia en uskalla odottaa.

Lempijätskit tarjoaa tietysti 3 kaveria!
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tai sitten siellä on luettu palstaa ja otettu opiksi eli ilmoitetaan jo nyt, että ensi kaudella on yläkatsomot heti auki ;)

Kunhan nyt ensin ilmoittavat että jokaisessa pudotuspeliottelussa ovat auki. Ja heti kun lipunmyynti käynnistyy. Ainakin vitospelistä eteenpäin. Ja nopeasti reagoiden, jos aiemminkin syytä ilmenee.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tuleeko tämä illan tilaisuus, mihin nyt ikinä liittyykään, mistään seurattavaksi?

Vai ollaanko taas jonkun Tsashan twiittien varassa?
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuleeko tämä illan tilaisuus, mihin nyt ikinä liittyykään, mistään seurattavaksi?

Vai ollaanko taas jonkun Tsashan twiittien varassa?
En usko, koska seurahan tästä ei ole vissiinkään mitään tiedottanut. Esim. itse olen nähnyt maininnan tästä vain Huttusen twiitissä.

Eli jos jotain tulee, niin uskoisin, että illalla tallenne kuten edellinenkin tilaisuus.

Itse olen silmä ja jotain muutakin kovana seuraamassa Huttusen twitteriä 16:30 uutisten toivossa.
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos seuralla on tiedotettavaa, pitäisi se mielestäni tapahtua seuran itse tuottamana ja toteuttamana. Ei iltapäivälehden eikä minkään muunkaan toimittajan.
Tästä samaa mieltä, mutta fatka on ettei vielä ole kuulunut mitään. Tämähän ei siltikään poista mahdollisuutta sille, että seuran tileille pamahtaa klo 16:30 postaus, jossa on sama tieto, mitä toimittajille kerrotaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos seuralla on tiedotettavaa, pitäisi se mielestäni tapahtua seuran itse tuottamana ja toteuttamana. Ei iltapäivälehden eikä minkään muunkaan toimittajan.
Yleensä normaali tiedottaminen menee niin, että tiedotteissa on tietty aika jolloin ne voidaan julkaista ja tämä on sama aika jolloin tiedottava taho julkaisee ne itse. Pointtina on säilyttää uutisarvo ja kasvattaa näkyvyyttä.

Mitä isompi uutinen on, vaikkapa sellainen josta järjestetään lehdistötilaisuus, sen varmempaa on, ettei siitä hiiskuta tiedottavan tahon toimesta mitään etukäteen, jotta odotusarvo ja jälleen näkyvyys saadaan maksimoitua. Eiköhän tänäänkin seura tiedota omissa kanavissaankin sen mitä aikoo kertoa, mutta vasta pressin jälkeen.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Yleensä normaali tiedottaminen menee niin, että tiedotteissa on tietty aika jolloin ne voidaan julkaista ja tämä on sama aika jolloin tiedottava taho julkaisee ne itse. Pointtina on säilyttää uutisarvo ja kasvattaa näkyvyyttä.

Mitä isompi uutinen on, vaikkapa sellainen josta järjestetään lehdistötilaisuus, sen varmempaa on, ettei siitä hiiskuta tiedottavan tahon toimesta mitään etukäteen, jotta odotusarvo ja jälleen näkyvyys saadaan maksimoitua. Eiköhän tänäänkin seura tiedota omissa kanavissaankin sen mitä aikoo kertoa, mutta vasta pressin jälkeen.
Toisaalta nämä lehdistötilaisuudet voisi vaikka videoida esim. YouTubeen livestriiminä, voisi jakaa linkin vaikka sähöpostitse, kotisivuilta voisi tuolle listalle ilmoitautua.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jääkö päivä 5.3.2024 Espoolaisen jääkiekon historiaan? Pihalta päätyyn osa 2? Seuraavan tunnin ajan F5 nappula saa kyytiä.

Metro Areenan omistajat eivät olleen innoissaan myymässä, joten seuran toimistolla poimivat sohvatyynyjen välistä kolikot, ja ostivat Helsinki-hallin?
Ostaisivat mieluummin Metro-areenalle uuden jumbotronin niillä kolikoilla.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Metro Areenan omistajat eivät olleen innoissaan myymässä, joten seuran toimistolla poimivat sohvatyynyjen välistä kolikot, ja ostivat Helsinki-hallin?

Kiekko-Espoon nimi muuttuu Espoon Bluesiksi ja joukkueen taustalle tulee joku makkarakeisari?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ensi kaudella me...

Joko saa?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olisiko Liiga kussut housuun ja laskenut osakkeen hinnan jonnekkin 500K:n tuntumaan?
 

haamujänis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mahdollista sekin, että paikalla on annettu embargo jutuille ja seura tulee julkisuuteen asian kanssa klo XX, jolloin mediat voivat julkaista tilaisuuden pohjalta valmiiksi tehdyt uutisensa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös