Hauskaa kyllä, etteivät lisenssiehdot yleensä koske lisenssin haltijoita.
Olen samaa mieltä. Onhan tuo Hiltusen puuhastelu kyllä ihmeellistä. Suojelee omaa joukkuetta Sporttia ja SaiPaa siinä sivussa.Hauskaa kyllä, etteivät lisenssiehdot yleensä koske lisenssin haltijoita.
Tästä pitäisi nyt nostaa kunnon paskamyrsky yhdessä Jokerien kanssa.
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta juuri näin. Kunnon taistelu käyntiin tuota saunakerhoa vastaan.Hauskaa kyllä, etteivät lisenssiehdot yleensä koske lisenssin haltijoita.
Tästä pitäisi nyt nostaa kunnon paskamyrsky yhdessä Jokerien kanssa.
Vähän sama tuoksahti minulle, sillä Jokerit eivät tuolloin vielä muutenkaan ole hakemassa Liigaan. Ikään kuin petaisivat paikkaa siten, että jos pöydässä on vain yksi tuoli, niin se tuoli halutaan säästää Jokereille, siitä huolimatta, että K-Espoo on pitkään virallisesti tähdännyt 2024-25 kaudelle, ja oli tällä kaudella jo aika selkeästi kilpailullisista näkökulmista yli Mestis-tason.Isot tsempit teille. Minä tulkitsen tämän siten, että Liiga haluaa nimenomaan Jokerit ylimpään sarjaan eikä Kiekko-Espoota. Toisin sanoen, Kiekko-Espoo ei tule pääsemään Liigaan ennen Jokereita.
Hirveä tilanne suomalaiselle jääkiekolle.
No yhtiökokouksen päätös, eli riittävän moni ihan kelvollistakin jääkiekkotoimintaa pyörittävä organisaatio tässä takana. Katsotaan mitä tuleman pitää, pikkuvitutus kyllä päällä.Onhan tuo Hiltusen puuhastelu kyllä ihmeellistä. Suojelee omaa joukkuetta Sporttia ja SaiPaa siinä sivussa.
Tästä täytyy hattua nostaa!Kiekko-Espoo pitää kiinni liigatavoitteestaan - Kiekko Espoo
Kiekko-Espoo jatkaa liiganousun valmistelua. Tavoitteena on hakea paikkaa lokakuussa 2023 ja pelata liigakiekkoa Espoossa jo kaudesta 2024–2025 alkaen. Mestiksessä pelaava Kiekko-Espoo jatkaa prosessia, joka valmistelee seuran nousua jääkiekon pääsarjatasolle kaudelle 2024–2025. Kiekko-Espoo on...kiekko-espoo.com
Tämä ulostulo taitaa olla enemmänkin tulevan kauden lipunmyynnin ja muun toiminnan suojaamista.Kiekko-Espoo pitää kiinni liigatavoitteestaan - Kiekko Espoo
Kiekko-Espoo jatkaa liiganousun valmistelua. Tavoitteena on hakea paikkaa lokakuussa 2023 ja pelata liigakiekkoa Espoossa jo kaudesta 2024–2025 alkaen. Mestiksessä pelaava Kiekko-Espoo jatkaa prosessia, joka valmistelee seuran nousua jääkiekon pääsarjatasolle kaudelle 2024–2025. Kiekko-Espoo on...kiekko-espoo.com
Aikamoinen kuolinisku espoolaiselle jääkiekolle.
Ehkä tyrmäys josta noustaa muutamassa vuodessa. Juuri, kun kevään huuma oltaisiin voitu kääntää lentäviksi lähtökuopiksi Liigaan, tulikin takatalvi.Aikamoinen kuolinisku espoolaiselle jääkiekolle.
Höpö höpö. Itse en kyllä sekuntiakaan en ole uskonut, että suljettuun, mutta johtajiensa mukaan avoimeen sarjaan pääsisi sisään ilman mitään liigan sekoiluja ja heti ekalla yrittämällä.Aikamoinen kuolinisku espoolaiselle jääkiekolle.