Samaa mieltä. Suunta on sama, nyt tuli vähän aikataulumuutosta.En kyllä itse näe asiaa noin dramaattisena. Tämähän siis tarkoittaa vuoden viivästystä, ei oven sulkeutumista kokonaan.
Enkä usko vielä tässä Kespoon osaltakaan viimeistä kiveä käännetyn...
Vaikka liiga olisi kaikessa hiljaisuudessaan antanut Kiekko-Espoon jättää hakemuksen syksyllä nii eihän se muuta sitä, että liiga olisi voinut sen ampua alas ilman sen kummempaa syytä tai selitystä. Pitää vaan luottaa omaan hommaan ja edetä sen mukaan mihin kyetään. Samalla pitää muistaa, että liiga voi ihan yhtä hyvin päättää taas jotain päinvastaista parin kk päästä... ei kauheesti yllättäisi. Sitäpaitsi saattaahan siellä joku tehdä Bluesit ja yllättäen löytyykin paikka.
Tästä tuli mieleen sekin, kun Kiekko-Espoo voitti mestiksen mestaruuden niin monet vähemmän lätkää seuraavat kaverit ovat kysyneet, että nouseeko Kiekko-Espoo nyt liigaan niin olen vaan realistisesti sanonut, että sitä ei tiedä vasta kun se tapahtuu, mutta sitä kohti mennään. Samalla asenteella olen suhtautunut nähin "2024-2025 liigapaikka on jo Kiekko-Espoolle varma/pedattu" puheisiin/huhuihin.
Ja ehdottomasti tämä!! Näytetään niille!!Kääntäisin tämän Kespoon markkinoinnissa mahdollisimman pian "nyt näytetään niille"-asenteeksi ja lähtisin agressiivisesti markkinoimaan kautta niin, että nyt lyödään luu liigan kurkkuun yleisömäärillä jotka pesevät saipasportit. Ei anneta paskahousuille ainuttakaan tekosyytä.
Faktahan on, että jos Kespoo haluaisi hämmentää oikeuden kautta, olisi liiga kusessa.