Ja kaiken tämän sanoneena olen silti feministi.
Alf Rehn: Se kaikkein vaikein ismi | Ykkösaamun kolumni | Radio | Areena | yle.fi
Yks parhaista kuulemistani pakinoista aikoihin.
Ja kaiken tämän sanoneena olen silti feministi.
Alf Rehn: Se kaikkein vaikein ismi | Ykkösaamun kolumni | Radio | Areena | yle.fi
En kyllä ole itsekään oikein tanssitytöille jääkiekko-otteluissa löytänyt koskaan mitään funktiota. Jokseenkin päälle liimattu piirre koko lajiin.
Yks parhaista kuulemistani pakinoista aikoihin.
Jäin pohtimaan, että pitääkö sitä olla feministi arvostaakseen naisia?
Itse sanoisin arvostavani naisia ihan älyttömästi, ilman heitä olisi mahdoton elää. En kuitenkaan missään mielessä ole feministi, eikä kyllä ole vaimonikaan, sikäli mikäli termi pitää sisällään näitä nykyisiä leimakirveitä.
Minusta ei tarvitse. Arvostan runsaasti naisia, mutta ei se minusta feministiä tee vaan pidän itseäni tasa-arvon kannattajana.Jäin pohtimaan, että pitääkö sitä olla feministi arvostaakseen naisia?
Miksi pitää arvostaa naisia pelkästään arvostamisen ilosta? Minä en arvosta pätkääkään ihmistä vain siistä syystä, että hän sattuu olemaan nainen tai mies. En toisaalta syrjikään ihmistä samasta syystä. Arvostan ihmisiä lähinnä henkilökohtaisten krediittejä, arvomaailmaa tai vastaavia peilaten, riippumatta kyseisen henkilön sukupuolielimistä.Minusta ei tarvitse. Arvostan runsaasti naisia, mutta ei se minusta feministiä tee vaan pidän itseäni tasa-arvon kannattajana.
Miten ruotsalaiset enää lisääntyvät, muuten kuin raiskaamalla.
Naisten raskauksethan on mitä suurin tasa-arvokysymys.
Naisen raskaus on 9-kuukautinen pakkotyö, jota miehillä ei jostain syystä ole.
Naisen raskaus on 9-kuukautinen pakkotyö, jota miehillä ei jostain syystä ole.
Viihdearvo voi olla nolla mutta muuta arvoa on. Se että jääkiekko saa tytöt tanssimaan yleisölle on vähän kuin Anssi Kela soittamassa kitaraa jossain poliittisessa tapahtumassa. Eihän sitä sinänsä välittäisi katsella tai kuunnella, mutta se että on vaivautunut tilaisuuteen tekemään sitä omaa juttuaan, nostaa tilaisuuden arvoa.Samaa mieltä. Viihdearvo on nolla, välillä peittävätä näkyvyyden jäälle.
Onko sinulle vielä selvinnyt miten ruotsalaiset lisääntyvät muuta kuin esittämälläsi tavalla? Avaisitko vielä mitä tuolla hait. Siinä ei tainnut olla tuollaista typoa jonka avulla yrittää kiemurrella. Siksikö jätit vastaamatta siihen?
Sehän on nautittavaa ja onnellista aikaa. Siinä luodaan se äidin ja lapsen erityinen suhde.
Jäbä löysi skandit, loistavaa! Ajattelin jo, että olet Suomen kevättä karussa taikamaassa.
Oletko itse idiootti? No pieleen meni anyway.
Ruotsi on raiskaustilastoissa top 2 maailmassa.
Oletko itse idiootti? No pieleen meni anyway.
Ruotsi on raiskaustilastoissa top 2 maailmassa.
Tasa-arvon pitäisi kyllä ulottua myös tähän sikäli että jos naiset sukupuolen vuoksi suljettaisiin jostain työstä kokonaan pois niin kova haloo siiitä nousisi. Voisihan tämän toteuttaa siten että tiloja siivoavat olisivat aina samaa sukupuolta kuin siivottavien pesutilojen asiakkaat. Voisin kuvitella että silloin osa miehistä piipittäisi homokammoisena..
Saattaa siinä tosiaankin käydä niin, vaikka homokammoinen pärjää vielä vaatteita vaihtavien, sekä munasilaan suihkussa ja saunassa käyvien saman sukupuolen edustajien kanssa, niin sietokynnys voi ylittyä siinä vaiheessa, kun sekaan tulee pyörimään joku epäilyttävä täysissä pukineissa oleva mukasiivooja - näinkö ajatuksesi kulki, vai menikö arvaukseni ihan metsään?
Saattaa siinä tosiaankin käydä niin, vaikka homokammoinen pärjää vielä vaatteita vaihtavien, sekä munasilaan suihkussa ja saunassa käyvien saman sukupuolen edustajien kanssa, niin sietokynnys voi ylittyä siinä vaiheessa, kun sekaan tulee pyörimään joku epäilyttävä täysissä pukineissa oleva mukasiivooja - näinkö ajatuksesi kulki, vai menikö arvaukseni ihan metsään?
Tätä hain. Unohtui tarkentaa juurikin tuo siivoajan vaatetus.
Ihmetyttää miksi kukaan homo hakeutuisi siivoojaksi täysissä pukeissa uimahalliin ihan tsekkaakseen samaa sukupuolta ilman niitä vaatteita. Kyllä me pääsemme sinne ihan muutenkin. Ja kun jollakin kuitenkin käy mielessä; mä tulen sinne ihan uimaan. Ja oletan, että useimmat muutkin (poikkeuksia toki löytyy, niinkuin aina).
En suinkaan tarkoittanut sitä että asian laita olisi näin. Fobiat eivät kuitenkaan ole perustu tietoon ja ymmärrykseen vaan päinvastoin.
Fobiat eivät kuitenkaan ole perustu tietoon ja ymmärrykseen vaan päinvastoin.
Näinhän se on. Pykälää pahempia tapauksia ovat kuitenkin foobikkofobiasta kärsivät. Heidän oireilullaan ei ole mitään tekemistä tiedon ja ymmärryksen, tai niiden puutteen kanssa, vaan vaiva perustuu puhtaasti aatteellisuuteen.