Tarmo Reunanen

  • 385 504
  • 2 282

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos.

Tähän vielä tägit @benicio ja @Tarmo Torjuja

En edes tiedä mistä repisit tämän loukkaantumistoivekortin, kun aikaisemmin olen todennut Tarmon olleen ihan normaalisti joukkueen mukana harjoituksissa.
Repäisin sen sinun viestistäsi. Se kun on ainoa keino, jolla Tare pysyy pois Lukon pelaavasta kokoonpanosta. Hänhän oli loukatessaankin kentällä loppuhetkillä, pelattuaan ensin päin persettä.

Itse toivoisin että Tarmo pelaa ja pelaa hyvin. Varsinkin jos Abt loukkasi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Repäisin sen sinun viestistäsi. Se kun on ainoa keino, jolla Tare pysyy pois Lukon pelaavasta kokoonpanosta.
Varmaan sitten täytyy sen verran painottaa, etten toivo omille taikka vastustajille mitään terveydellisiä esteitä pelata. Joskin tämä nyt tuntuu hölmöltä erikseen mainita, mutten nyt sentään ihan niin kusipää ihminen ole.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varmaan sitten täytyy sen verran painottaa, etten toivo omille taikka vastustajille mitään terveydellisiä esteitä pelata. Joskin tämä nyt tuntuu hölmöltä erikseen mainita, mutten nyt sentään ihan niin kusipää ihminen ole.
Hyvä. Kirjoitit viestin, jossa toivoit että loukkaantumisen takia kokoonpanosta pois ollut pelaaja ei palaisi kokoonpanoon enää tällä kaudella ja siitä sitten huomautettiin että olipa oudosti kirjoitettu. Sikäli minusta turhaa marttyrointia, josko itsellänikin turhan kärkästä väärinymmärrystä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjoitit viestin, jossa toivoit että loukkaantumisen takia kokoonpanosta pois ollut pelaaja ei palaisi kokoonpanoon enää tällä kaudella ja siitä sitten huomautettiin että olipa oudosti kirjoitettu.
Siis onko Reunanen loukkaantunut vai ei? Minä olen ollut siinä uskossa kokoajan että istuu viltissä ja kuten perjantaina kirjoitin, niin ei ollut vempparyhmän mukana jäällä vaan normaalisti joukkueharjoituksissa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis onko Reunanen loukkaantunut vai ei? Minä olen ollut siinä uskossa kokoajan että istuu viltissä ja kuten perjantaina kirjoitin, niin ei ollut vempparyhmän mukana jäällä vaan normaalisti joukkueharjoituksissa.
Loukkaantuminen voi olla sellainenkin, että voi siitä huolimatta treenata normaalisti.

Mut joo, pelaa sitten Tarmo huomenna tai tällä kaudella Lukossa, paljon parempaa hänen pitää kyllä lyödä pöytään kuin pääasiassa tähän asti tämän vuoden puolella on nähty. Ihan joka suuntaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis onko Reunanen loukkaantunut vai ei? Minä olen ollut siinä uskossa kokoajan että istuu viltissä ja kuten perjantaina kirjoitin, niin ei ollut vempparyhmän mukana jäällä vaan normaalisti joukkueharjoituksissa.
No ei ole ollut viltissä vaan lepuutettu, todennäköisesti pienen loukin takia. Lähde: Yleinen elämänkokemus, Lukko 23-24 peluutus ja SK-LS kommentit.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
No ei ole ollut viltissä vaan lepuutettu, todennäköisesti pienen loukin takia. Lähde: Yleinen elämänkokemus, Lukko 23-24 peluutus ja SK-LS kommentit.
Toivottavasti valmennus tulee sitten järkiinsä ja penkittää Tarmon ihan peliesitysten perusteella. Nyt ei tarvita yhtään pelaajaa kentällä joka leikkii voiton kanssa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos valita saisin, mieluummin ottaisin pakin jonka suoritustasosta voisi olla varmempi. Vaikka sitten olisikin parhaimmillaan vähemmän säkenöivä. Nyt saa jännittää ennen jokaista peliä, että onko tänään täysi turisti vai saadaanko nähdä ilotulitus.

Tämä viesti on tammikuulta. Olen edelleen samaa mieltä, mutta mielipiteeni on vain vankistunut koska Reunanen ei ole tehnyt tämän viestin julkaisemisen ja nykyhetken välillä mitään sellaista, joka muuttaisi mielipiteeni.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Toivottavasti valmennus tulee sitten järkiinsä ja penkittää Tarmon ihan peliesitysten perusteella. Nyt ei tarvita yhtään pelaajaa kentällä joka leikkii voiton kanssa.
Otetaas tähän ymmärrän tahallaan väärin tyyppinen lähestyminen.

Mitä vikaa on Voiton kanssa leikkimisessä?

Itse olen ainakin luullut että tare on penkillä, johtuen huonoista peliesityksistä. Varmaan aika moni muukin kun kuitenkin ollut joukkueen mukana jäällä, "normaalisti".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: carr

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Otetaas tähän ymmärrän tahallaan väärin tyyppinen lähestyminen.

Mitä vikaa on Voiton kanssa leikkimisessä?

Itse olen ainakin luullut että tare on penkillä, johtuen huonoista peliesityksistä. Varmaan aika moni muukin kun kuitenkin ollut joukkueen mukana jäällä, "normaalisti".
Voitto on muuten mukava, mutta huono leikkikaveri.

Alimpana miehenä kikkailu joka johtaa kiekon menetykseen. Sen jälkeen ei kiinnosta edes lähteä polkemaan perään ja puolustetaan näennäisesti mailaa heiluttamalla. Tilanne johtaa maaliin ja ottelu hävitään.

Mitähän muut pelaajat ajattelee tilanteesta? Kuinka paljon mahtaa vituttaa? Tuskin nostattaa fiiliksiä ja joukkuehenkeä. Illasta toiseen saa silti pakeista eniten peliaikaa. Pienemmästäkin on muita laitettu penkin päähän. Onko hän pelannut jatkosopimuksen arvoisesti?
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitähän muut pelaajat ajattelee tilanteesta? Kuinka paljon mahtaa vituttaa? Tuskin nostattaa fiiliksiä ja joukkuehenkeä. Illasta toiseen saa silti pakeista eniten peliaikaa. Pienemmästäkin on muita laitettu penkin päähän. Onko hän pelannut jatkosopimuksen arvoisesti?

Ei joukkueessa juuri kellään ole varaa sanoa yhtikäs mitään peliesityksistä, kun joukkueessa useampi pelaaja on alisuorittanut odotuksiin nähden. Onneksi näitä jatkosopimuksia tehdään katsoen isoa kokonaiskuvaa, kuin vain yhden kauden peliesityksiin pohjautuen.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei joukkueessa juuri kellään ole varaa sanoa yhtikäs mitään peliesityksistä, kun joukkueessa useampi pelaaja on alisuorittanut odotuksiin nähden. Onneksi näitä jatkosopimuksia tehdään katsoen isoa kokonaiskuvaa, kuin vain yhden kauden peliesityksiin pohjautuen.
Totta, joukkueessa on useita alisuorittajia. Muut yrittää sentään paikata tilannetta oman kämminsä jälkeen eikä suorista selkää.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Tarmo tarvitsisi jonkin Pekka Virran tms. valmennukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös