Saul Goodman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekka Virta
Se toki on sanottava Tarmosen puolustukseksi että pakkipari nyt ei ainakaan kauheasti pelaamista helpota tällä hetkellä...
Ei voi myöskään olla niin, että Tare saa neppailla kiekolla miten tahtoo ja kiekottomana vain katsella, kun Piipponen painii ympäri puolustusaluetta.Se toki on sanottava Tarmosen puolustukseksi että pakkipari nyt ei ainakaan kauheasti pelaamista helpota tällä hetkellä...
No ei varmaa päätä mut kyllä siinä joku juju on että pelaa noin päin vittua ja silti saa eniten peliaikaaEn minä sitä usko että Sahlstedt Taren peliajan määrää.
Olen.Ihanko oikeesti olet sitä mieltä että Tarmon suorittaminen on hyvällä tai edes kokoonpanoon oikeuttavalla tasolla?
Hyvällä tasolla.Ok. Kumpi noista?
Ei näköjään paljon löydy arvostusta pelaajalle joka pakkiparinsa kanssa pelaa isoimmat minuutit Liigan parhaassa alivoimassa.Oikeesti. Onko tämä ylimielinen tuhnu pelannut 4 peliä NHL ssä? On todella huono. Pilasi juuri kikkailuillaan edes mahdollisuuden ylivoimamaaliin.
Oli kyllä suuret odotukset Tarmon suhteen. Nyt lähinnä ärsyttää jos se saa kiekon kun aina seuraa jokin huono ratkaisu. Toivottavasti nyt parantas kevättä kohti. Peli yksinkertaiseksi ja sitä kautta parempaa fiilistä.
Ei näköjään paljon löydy arvostusta pelaajalle joka pakkiparinsa kanssa pelaa isoimmat minuutit Liigan parhaassa alivoimassa.
Onneks Virtaselta löytyy.
Missä Veltsu sanoi Reunasen leikkivän voitolla tai mistä tiedät mihin Veltsu viittasi?En puhunut arvostuksesta mitään. Puhuin siitä, että jätkä leikkii voitolla joka ottelussa ja siihenhän Veltsukin viittasi, kun sanoi puolustuspelistä käyvänsä asioita läpi tauolla.
Missä Veltsu sanoi Reunasen leikkivän voitolla tai mistä tiedät mihin Veltsu viittasi?
No minäpä mietin.Mieti sinä sitä.
No minäpä mietin.
Mahtoi muuten vituttaa kun Reunanen muutaman sekunnin ennen pelin loppua leikki taas voitolla ja tuhnautti kiekon tsadilaisten börsään:)
En ole käsittääkseni missään vaiheessa kiistänyt oikeuttasi mielipiteisiin,ihmetyttää vaan tollaiset solvaukset kohtuullisesti suorittaneeseen oman joukkueen pelaajaan.Ketä se mahtoi vituttaa? Ei mua ainakaan. Onneksi onnistui, muutomassa edellisessä ottelussa on maalin johdossa yrittänyt samaa ja tehnyt pitkän. Se on vituttanut, koska se on voitolla leikkimistä. Lueppa nyt tuolta ylempää. Mä tiedän, että Tare osaa pelata jääkiekkoa, mutta jostain syystä se on ylimielinen paska suurimman osan tämänkauden otteluissa. Tämä on mun mielipide ja mulla on siihen oikeus ilman sun saivartelujakaan. Mentäskö eteenpäin?
On ihan jees, että tyhjää maalia yritetään pitkänkiekon uhalla runkosarjapelissä viimeisen puolen minuutin aikana, KUN johdetaan ENEMMÄN kuin YHDEN maalin erolla. Silloin riski on melko pieni, että peli muuttuisi vielä tasoihin. Tänäänhän oli juuri tämä tilanne Reunasen rystypurussa.No minäpä mietin.
Mahtoi muuten vituttaa kun Reunanen muutaman sekunnin ennen pelin loppua leikki taas voitolla ja tuhnautti kiekon tsadilaisten börsään:)
Pakko tunnustaa, etten niin tarkkaan ole Lukon pelien loppuja katsellut, että muistaisin tarkkaan, että milloin ja missä tilanteessa Reunanen on kokeillut tyhjään osumista.Yhden maalin johdossa pitäisi sitten olla enemmän nöyrä ja riskitön, kun pääsee purkamaan omista, jottei tulisi niitä turhia oman pään aloituksia. Tämän nyt tietysti luulisi jokaisen pelaajan käsittävän.
Nimenomaan luistelu EI riitä. Tuntuu kuin olisi jotain saatanan tervaa jäässä, mutta ihan järjettömän hidas ja liuku on suosikkiliike. Hitain pelaaja varmaan koko liigassa.Luulen, että eniten Reunasessa monia ketuttaa se, että tuntuu siltä että mies ei tunnu käyttävän täyttä potentiaaliaan. Fyysiset ominaisuudet - luistelu jne - ja pelitaidot riittäisivät ties mihin, mutta tekee välillä sellaisia hassunhauskoja peliliikkeitä, jotka eivät hyödytä omaa joukkuetta eikä Reunasta itseäkään. Yhtenä esimerkkinä välillä ihmeelliset yksinkuljetukset, jossa ketjukaverit eivät synkassa.