Tarmo Reunanen

  • 384 423
  • 2 282

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Se toki on sanottava Tarmosen puolustukseksi että pakkipari nyt ei ainakaan kauheasti pelaamista helpota tällä hetkellä...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En minä sitä usko että Sahlstedt Taren peliajan määrää.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Se toki on sanottava Tarmosen puolustukseksi että pakkipari nyt ei ainakaan kauheasti pelaamista helpota tällä hetkellä...
Ei voi myöskään olla niin, että Tare saa neppailla kiekolla miten tahtoo ja kiekottomana vain katsella, kun Piipponen painii ympäri puolustusaluetta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oikeesti. Onko tämä ylimielinen tuhnu pelannut 4 peliä NHL ssä? On todella huono. Pilasi juuri kikkailuillaan edes mahdollisuuden ylivoimamaaliin.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli kyllä suuret odotukset Tarmon suhteen. Nyt lähinnä ärsyttää jos se saa kiekon kun aina seuraa jokin huono ratkaisu. Toivottavasti nyt parantas kevättä kohti. Peli yksinkertaiseksi ja sitä kautta parempaa fiilistä.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oli kyllä suuret odotukset Tarmon suhteen. Nyt lähinnä ärsyttää jos se saa kiekon kun aina seuraa jokin huono ratkaisu. Toivottavasti nyt parantas kevättä kohti. Peli yksinkertaiseksi ja sitä kautta parempaa fiilistä.

Tämä sama. Tiedossa on, että Tare osaa pelata jääkiekkoa, mutta vituttaa nuo ylimieliset tanssit viivalla. Kestner heittäytyi IFK pakin vedon eteen, vaikka häntä moititaan tuloksen teosta, työn teosta ei voisikaan moittia. Toivottavasti valmennus palaveeraa Taren kanssa tauolla ja tekee selväksi miksitätä hommaa tehdään, Reunaselle, vaiko Lukolle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei näköjään paljon löydy arvostusta pelaajalle joka pakkiparinsa kanssa pelaa isoimmat minuutit Liigan parhaassa alivoimassa.
Onneks Virtaselta löytyy.

En puhunut arvostuksesta mitään. Puhuin siitä, että jätkä leikkii voitolla joka ottelussa ja siihenhän Veltsukin viittasi, kun sanoi puolustuspelistä käyvänsä asioita läpi tauolla.
 

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En puhunut arvostuksesta mitään. Puhuin siitä, että jätkä leikkii voitolla joka ottelussa ja siihenhän Veltsukin viittasi, kun sanoi puolustuspelistä käyvänsä asioita läpi tauolla.
Missä Veltsu sanoi Reunasen leikkivän voitolla tai mistä tiedät mihin Veltsu viittasi?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No minäpä mietin.
Mahtoi muuten vituttaa kun Reunanen muutaman sekunnin ennen pelin loppua leikki taas voitolla ja tuhnautti kiekon tsadilaisten börsään:)

Ketä se mahtoi vituttaa? Ei mua ainakaan. Onneksi onnistui, muutomassa edellisessä ottelussa on maalin johdossa yrittänyt samaa ja tehnyt pitkän. Se on vituttanut, koska se on voitolla leikkimistä. Lueppa nyt tuolta ylempää. Mä tiedän, että Tare osaa pelata jääkiekkoa, mutta jostain syystä se on ylimielinen paska suurimman osan tämänkauden otteluissa. Tämä on mun mielipide ja mulla on siihen oikeus ilman sun saivartelujakaan. Mentäskö eteenpäin?
 

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketä se mahtoi vituttaa? Ei mua ainakaan. Onneksi onnistui, muutomassa edellisessä ottelussa on maalin johdossa yrittänyt samaa ja tehnyt pitkän. Se on vituttanut, koska se on voitolla leikkimistä. Lueppa nyt tuolta ylempää. Mä tiedän, että Tare osaa pelata jääkiekkoa, mutta jostain syystä se on ylimielinen paska suurimman osan tämänkauden otteluissa. Tämä on mun mielipide ja mulla on siihen oikeus ilman sun saivartelujakaan. Mentäskö eteenpäin?
En ole käsittääkseni missään vaiheessa kiistänyt oikeuttasi mielipiteisiin,ihmetyttää vaan tollaiset solvaukset kohtuullisesti suorittaneeseen oman joukkueen pelaajaan.
Mut nukutaan ja mennään eteenpäin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta saa maalin tilastoihin, kun osuu tyhjiin omasta päästä. Totta kai Tare haluaa nakuttaa kovat tehopisteet, se näkyy palkassa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No minäpä mietin.
Mahtoi muuten vituttaa kun Reunanen muutaman sekunnin ennen pelin loppua leikki taas voitolla ja tuhnautti kiekon tsadilaisten börsään:)
On ihan jees, että tyhjää maalia yritetään pitkänkiekon uhalla runkosarjapelissä viimeisen puolen minuutin aikana, KUN johdetaan ENEMMÄN kuin YHDEN maalin erolla. Silloin riski on melko pieni, että peli muuttuisi vielä tasoihin. Tänäänhän oli juuri tämä tilanne Reunasen rystypurussa.

Yhden maalin johdossa pitäisi sitten olla enemmän nöyrä ja riskitön, kun pääsee purkamaan omista, jottei tulisi niitä turhia oman pään aloituksia. Tämän nyt tietysti luulisi jokaisen pelaajan käsittävän.
 

Kepakko

Jäsen
Luulen, että eniten Reunasessa monia ketuttaa se, että tuntuu siltä että mies ei tunnu käyttävän täyttä potentiaaliaan. Fyysiset ominaisuudet - luistelu jne - ja pelitaidot riittäisivät ties mihin, mutta tekee välillä sellaisia hassunhauskoja peliliikkeitä, jotka eivät hyödytä omaa joukkuetta eikä Reunasta itseäkään. Yhtenä esimerkkinä välillä ihmeelliset yksinkuljetukset, jossa ketjukaverit eivät synkassa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yhden maalin johdossa pitäisi sitten olla enemmän nöyrä ja riskitön, kun pääsee purkamaan omista, jottei tulisi niitä turhia oman pään aloituksia. Tämän nyt tietysti luulisi jokaisen pelaajan käsittävän.
Pakko tunnustaa, etten niin tarkkaan ole Lukon pelien loppuja katsellut, että muistaisin tarkkaan, että milloin ja missä tilanteessa Reunanen on kokeillut tyhjään osumista.

Mutta yleisesti ottaen todella vähän arvostetaan tyhjän maalin hakemista/tekemistä, vaikka se on lopulta melko high reward suhteessa riskiin. Ja nimenomaan sitä tyhjää on kannattavampi hakea niin aikaisessa vaiheessa kuin mahdollista. Monesti se tappaa pelin siihen ja voiton todennäköisyyttä saadaan nopeasti paljon ylös. Tätä harrastavat tietyt joukkueet pääsääntöisesti ja varmasti datahenkilöiden laskelmien perusteella.

Lopussa sitten esim. 20s ennen loppua ei enää ole riskillä järkeä hakea tyhjää (maalin johdossa), koska kevyt purku ratkaisee taas voiton todennäköisemmin niin, kuin että antaisi vastustajalle mahdollisesti vielä yhden sauman. (jos on näitä Reunanen tehnyt, niin sitten ymmärrän kritiikin)

Yleisesti ottaen Reunanen on ollut mielestäni ihan hyvä ja hänen peliinsä nyt vaan kuuluu ajoittaiset riskialttiit kiekonkäsittelyt. Toki aina varmasti kehitettävää löytyy. Av:n luottopelaaja.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tiedän uivani tässä vastavirtaan mutta en anna sen haitata.

Monia tuntuu täällä häiritsevän Tarmon kiemurat, yllättävät syötöt, yms tavallisesta kiekkoilijasta poikkeavat pelilliset ratkaisut.

Liiga huutaa persoonia ja ainakin itse näen Reunasessa juuri sellaisen. Hän tekee erityisesti kiekolla erilaisia ratkaisuja mitä lähes kaikki muut kiekkoilijat ja välillä nämä yllättävät ratkaisut kantavat hedelmää, välillä ei.

Henkilökohtaisesti tykkään katsoa näitä valtavirrasta poikkeavia kiekkoilijoita, voisi sanoa jopa taiteilijoita, ennemmin kuin suurinta osaa näitä samaan muottiin puristettuja kiekkoilijoita joilta luovuus kaukalossa on isosti kuohittu pois.

Tässä mielessä laskisin Reunasen vähän samaan sarjaan esim Pospisilin kanssa.

Tykkään katsoa ja seurata siitäkin huolimatta että välillä se aiheuttaa harmaita hiuksia oman joukkueenkin kannalta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Luulen, että eniten Reunasessa monia ketuttaa se, että tuntuu siltä että mies ei tunnu käyttävän täyttä potentiaaliaan. Fyysiset ominaisuudet - luistelu jne - ja pelitaidot riittäisivät ties mihin, mutta tekee välillä sellaisia hassunhauskoja peliliikkeitä, jotka eivät hyödytä omaa joukkuetta eikä Reunasta itseäkään. Yhtenä esimerkkinä välillä ihmeelliset yksinkuljetukset, jossa ketjukaverit eivät synkassa.
Nimenomaan luistelu EI riitä. Tuntuu kuin olisi jotain saatanan tervaa jäässä, mutta ihan järjettömän hidas ja liuku on suosikkiliike. Hitain pelaaja varmaan koko liigassa.
Mirkulle olis käyttöä Taren parantamisessa. Potentiaalia on, mutta välillä vituttaa, kun kiekko ei irtoa lavasta vaikka laiturit menee täysin vapaana.
Eilen osui tyhjiin, mutta varmaan kymmenen kertaa on vastaavissa tilanteissa aiheuttanut oman pään aloituksia. Sooloilija, egoisti, jolta puuttuu nöyryys. Paljon olisi annettavaa, mutta ei kiinnosta.
Ja kyllä olen nähnyt jokaisen pelin. Ja kyllä, suosittelen ottamaan Reunasen erityistarkkailuun, koska joka pelissä "osaa luistaa" velvollisuuksistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös