Tämä on kyllä taivahan tosi.Olen vahvasti eri mieltä. Niin paljon, kun koko joukkue tekee virheitä, niin Reunasen virheet eivät ole sen kummempia, ne tuntuvat nyt vain osuvan porukan silmiin erityisen hyvin. Mm. Press teki melko karmivia virheitä kolmannessa erässä. Ongelmana eivät nyt ole nämä yksittäiset pelaajat.
Teki Tarmo kyllä virheitä monen muun tapaan mutta jatkoajalla ihan pro pelaaja. Jokohan alkais kulkemaan ?Olen vahvasti eri mieltä. Niin paljon, kun koko joukkue tekee virheitä, niin Reunasen virheet eivät ole sen kummempia, ne tuntuvat nyt vain osuvan porukan silmiin erityisen hyvin. Mm. Press teki melko karmivia virheitä kolmannessa erässä. Ongelmana eivät nyt ole nämä yksittäiset pelaajat.
Esimerkkinä.
Jos olisin itse Tare ja lukisin tuon uutisen Iltalehdestä, niin kyllä mulle tulisi olo että perkele, jatkossa mä näytän miten hyvin osaan pelata/puolustaa eikä kenenkään tarvitse sen jälkeä enää puhua tommosia asioita minusta.
Tare varmasti itsekin tietää, että se syyllinen löytyy peilistä eikä Pekka Virrasta. Kyllä Tarellakin alkaa varmaan herätyskellot nyt soimaan.
Tarmo on pelannut hyvin sen häpeällisen julkinolaamisen jälkeen.
Riippuu tietysti mihin verrataan, tuskin Tarmo itse on tuohon peliinsä tyytyväinen. Tehot puuttuvat ja samoin loistokkuus kiekollisessa pelissä. Eli ne Tarmon avut, millä hän nousi Änärin porteille puuttuvat.
Tarmo pelaa nyt yksinkertaista ja nöyrää lätkää ilman riskejä.
Kyllä ne tehot siitä vielä tulevat. Nimimerkillä pallolajeista tietämystä, että pelin yksinkertaistaminen voi tuottaa tehoja.
Nyt kysyn teiltä, jotka Virran ulostuloa puolustivat ja pitivät hyvänä, perustaen mielipiteensä "nuori-suomi, metoo ja pullamössösukupolveen". Oliko seuraukset positiiviset?
Minä häpeän sinua Pekka Virta ja häpeän myös teitä, joiden mielestä Virran ulostulo Reunasesta oli hyvä sekä puolustettava asia.
Tarmo on silminnähden ruvennut yksinkertaistamaan peliä, eli pleksit sekä pitkät ovat kavereita tarpeen tullen. Ei kuningaspasseja, eikä turhaa hautomista omissa. Tästäkin kuuluu kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.
Hieman lyhensin tuota lainausta, mutta vastauksena kysymykseen: näyttäisi olleen.
Kuten varmaan huomaatkin, niin kirjoitin "kiitos Virralle, että nyt puolustajien peliä on yksinkertaistettu, joka positiivisimmin näkyy Taren PAPPissa.", eli siellä on selvästi keskusteltu joukkueelle, ei yksilölle. Tai mistä minä sitä tietäisin, mutta tältä se minun silmääni näytti puolustajien peliä seuratessa.
Mitä tulee tähän viestini nostoon, niin kyllä olen vieläkin sitä mieltä ettei pelaajien yksittäiset nostot mediaan kuulu mitenkään, eikä ne ole puolustTeltavissa, koska tilanne sillonkin oli, että siellä oli myös monia muita Tarmon lisäksi, jotka pelasivat viisikkopuolustuksen vituilleen. Joukkueurheilussa voitetaan sekä hävitään joukkueena, ei yksilöinä.
Samanlainen virhe kuin Heikkisellä perjantaina eli puhdas vahinko...Tänään yksi kauden parhaista peleistä, turhaa ja tyhmää jäähyä lukuunottamatta. Alkaa näkymään sitä viime kauden lopun tuttua Tarmoa, kova itseluottamus, muttei ylimielinen. Tästä on hyvä jatkaa!
Tyhmä ja turha jäähy se joka tapauksessa oli, aivan kuin Heikkisenkin. Ei se että tekee jotain vahingossa muuta sitä. Ja ehkä tuosta minun viestistäni ei kannata tarttua tuohon jäähyyn.Samanlainen virhe kuin Heikkisellä perjantaina eli puhdas vahinko...