Tarja Halonen

  • 327 429
  • 2 274

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ei tuo muuta Halosen hölmöilyä muuksi itse asian suhteen. Appelsinin nosto keskittyi aivan olennaiseen. Halonen ei edes pyri kantamaan vastuuta sanoistaan, länkyttää vain omiaan.
Halonen ei tule tunnustamaan virheitään, koska hän on ilmeisen varma, ettei ole koskaan sellaisia tehnyt.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei tuo muuta Halosen hölmöilyä muuksi itse asian suhteen. Appelsinin nosto keskittyi aivan olennaiseen. Halonen ei edes pyri kantamaan vastuuta sanoistaan, länkyttää vain omiaan.
Appelsin keskittyi luomaansa olkiukkoon (vai -akkaan?) ja sitä kautta koko Suomen uhriuttamiseen. Konservatiiveja nuoleskeleva pelleilijä ison lehden pääpaimenena.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Appelsin keskittyi luomaansa olkiukkoon (vai -akkaan?) ja sitä kautta koko Suomen uhriuttamiseen. Konservatiiveja nuoleskeleva pelleilijä ison lehden pääpaimenena.
Yleensä oikeassa olevan Appelsinin huomio on kuitenkin ehdottomasti oikea, vaikka sinua jostakin syystä vituttaa. Naiskortin esille ottaminen on sumutusta ja irrelevanttia, kun pääministeri pelaa kuitenkin mestaruussarjassa ilman tasoituksia. Halosella oli itsellään sama juttu. Ei voi perseillä ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa kahtatoista vuotta sen varjolla, että on maan eka naispresidentti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Yleensä oikeassa olevan Appelsinin huomio on kuitenkin ehdottomasti oikea, vaikka sinua jostakin syystä vituttaa. Naiskortin esille ottaminen on sumutusta ja irrelevanttia, kun pääministeri pelaa kuitenkin mestaruussarjassa ilman tasoituksia. Halosella oli itsellään sama juttu. Ei voi perseillä ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa kahtatoista vuotta sen varjolla, että on maan eka naispresidentti.
Sisälukutaito. NYT:n jutussa käsitellään mm. Marinin asemaa nuorena naisena. Myös muut kuin Halonen ottavat tähän kantaa, jopa jyrkemmin. Ovathan kaikki kommentoijat lukeneet tuon NYT:n jutun? Te vauhkoonnutte IS:n uutisen huijaamana ja Halos-vihassa näkemään tuon lausunnon jonain muuna kuin mitä se on. No, kukin tavallaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämähän oli oikein tietyntyyppisten mediatoimijoiden ja lehtien joukkouhriiutuminen.

"Certain type of elderly man"

Matias Turkkila: "haukkua suomalaiset miehet"





Verkkouutiset: "miehet pelkäävät Suomen naisjohtoista hallitusta"


Klikkiotsikoiden uhreja kyllä riittää noita harhaanjohtavia otsikoita, twiittejä ja alustuksia lukeneissa.

---> Seuraavaksi: "Osmo Rapeli väitti kaikkia suomalaisia lukutaidottomiksi"
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Luin parturissa seiskaa, Tarja halusi toimittajan oikaisevan, että hän on saanut kissansa Medvediviltä eikä Putinilta, lisäten että ”Eihän Putinilla mitään kissoja ole” - hieno juttu, heti tuli parempi kissa ja Medvedevistä parempi mieli…

Ihan kiva tyyppi, kun kissoja on, mitä nyt ydinaseilla uhkailee.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luin parturissa seiskaa, Tarja halusi toimittajan oikaisevan, että hän on saanut kissansa Medvediviltä eikä Putinilta, lisäten että ”Eihän Putinilla mitään kissoja ole” - hieno juttu, heti tuli parempi kissa.
Tarja Halonen on niin arvostettu ex-presidentti, että hänen asioitaan käsitellään nykyään Seiskassa ja nekin ovat näitä iänikuisia kissajuttuja Venäjä-twistillä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Olihan tuo vaivaannuttavaa katseltavaa; minä olin, itse olin, minä, minä, minä.

Ja vielä kun Halonen oli avainroolissa masinoimassa Ahtisaaren jatkoa vastaan - Ahtisaari ei nähnyt 1:1 AY liikkeen kanssa ja kannatti avoimesti NATO jäsenyyttä - Tarja taas…
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olihan tuo vaivaannuttavaa katseltavaa; minä olin, itse olin, minä, minä, minä.
Tuohan oli kustannustehokas esiintyminen. Samaa tallennetta voi käyttää myös tulevaisuudessa, kun Tarja Halonen muistelee A-studiossa edesmennyttä Tarja Halosta.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olihan tuo vaivaannuttavaa katseltavaa; minä olin, itse olin, minä, minä, minä.
Kun kukaan ei keskustele Tarja Halosesta niin Tarja Halosen on keskusteltava Tarja Halosesta.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ja vielä kun Halonen oli avainroolissa masinoimassa Ahtisaaren jatkoa vastaan - Ahtisaari ei nähnyt 1:1 AY liikkeen kanssa ja kannatti avoimesti NATO jäsenyyttä - Tarja taas…
Mitähän mahdat tarkoittaa termillä masinointi.? Halonen asettui itse ehdolle demareiden esivaaliin, mitä on mielestäni outona kutsua masinoinniksi, vaan ihan ihan rehellisenä demokratiaan kuuluvana toimena eikä minään likaisena kulissipelinä.

Edit: Enemmän Ahtisaari ilmeisesti olisi halunnut demareiden ehdokkaan vuoden 2000 vaaliin ratkaistavan kulissipelillä eikä avoimella esivaalilla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itselle pisti korvaan Halosen piikki Naton suuntaan, kun puhuivat tuosta Kosovon rauhanneuvotteluista ja saavutetusta rauhasta. Mielestäni hieman väärä paikka myös tuolle heitolle.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Olihan tuo vaivaannuttavaa katseltavaa; minä olin, itse olin, minä, minä, minä.

Meinaatko että Halosen olisi pitänyt puhua itsestään kolmannessa persoonassa kertoessaan, kuinka edustustehtävissään sai henkilökohtaisesti todistaa Ahtisaaren nauttimaa arvostusta eri kansainvälisissä instituutioissa?

Ei toki yllätä ihmisten kuuntelu- ja sisälukutaidon puute kun on tilaisuus päästä paheksumaan vihaamaansa poliitikkoa. Lähinnä huvittaa miten tästä saatiin "uutinen" iltapaskaan asti.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Meinaatko että Halosen olisi pitänyt puhua itsestään kolmannessa persoonassa kertoessaan, kuinka edustustehtävissään sai henkilökohtaisesti todistaa Ahtisaaren nauttimaa arvostusta eri kansainvälisissä instituutioissa?
Se tuli selväksi että Halonen oli 1960-luvulla Suomen ylioppilaskuntien liiton sihteerinä ja 1990-luvulla Euroopan neuvostossa ja Etyjissä. Se puolestaan jäi hieman epäselväksi, miten Martti Ahtisaaren kansainvälinen arvostus ilmeni Halosen toimiessa näissä tehtävissä.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Se tuli selväksi että Halonen oli 1960-luvulla Suomen ylioppilaskuntien liiton sihteerinä ja 1990-luvulla Euroopan neuvostossa ja Etyjissä. Se puolestaan jäi hieman epäselväksi, miten Martti Ahtisaaren kansainvälinen arvostus ilmeni Halosen toimiessa näissä tehtävissä.

Ensimmäinen kohta selitti Halosen yhteyden Namibiaan, mikä oli yhteinen tekijä hänen ja Ahtisaaren välillä ja liittyi siihen kuinka Halonen itse todisti Ahtisaaren nauttiman arvostuksen kyseisessä maassa. Toinen kohta liittyi siihen, miten Halosen kokemuksen mukaan kv-tehtäviä arvostettiin ennen ja jälkeen Ahtisaaren presidenttiyden. Antaa henkilöstä "hiukan" pakkomielteisen kuvan, jos keskittyy laserintarkasti tuollaisiin lyhyisiin kontekstia luoviin lauseisiin ja oikein laskee kuinka monta kertaa joku kehtaa sanoa "minä".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aika vaisusti ja niukanpuoleisesti ovat Jatkoajan demarit ja vasemmistolaiset muistelleet Martti Ahtisaaren elämäntyötä eilen ja tänään. Siihen on syynsä. Mutta annapa olla, jos Tarja Halosen (käv. katastr., emer. surk.) edesottamuksia kritisoidaan. Jo vipattaa työväentalon ikkunassa verho.

Martti Ahtisaari ei presidenttikautensa jälkeen ajatellut demareista ja etenkään vasemmistodemareista lämmöllä, mutta ei pelkästään Ahtisaaren sivuuttamisesta vuoden 2000 presidentinvaaleissa (siitähän tuossa oli käytännössä kyse, vaikka joku vasemmistospede koettaa joskus toisin selitellä). Ahtisaari ihmetteli demareita ääneen, tyyliin kuinka joku voi tuollaisia äänestää, liittyen demarien talouspoliittiseen ”linjaan”, joka on ollut vuosikaudet pelkkää höpöheikkien runonlaulantaa asian vierestä. Jälkimmäinen on oma ilmaisuni, saa sanoa myös rumemmin jos ilkenee, tuskin menee pieleen.

Mutta nähtävästi Martti Ahtisaarta voi vasemmistossa muistella parhaiten muistelemalla itseään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös