Tarina nimimerkkisi takana

  • 113 661
  • 778

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jackie Milburn, Newcastlen kaikkien aikojen paras hyökkääjä. Alan pääsee kyllä lähelle, muttei ihan...kummatkin muuten ovat numero ysejä. Anyway, Wor Jackie on edelleen eniten maaleja Newcastlelle tehnyt pelaaja. Taitaa olla aika kummallinen tarina, tosin niinhän olen minäkin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Sistis
Kyseessä on lempinimeni, joka on muotoutunut sukunimestäni.

Sama ongelma mulla... Korkiksi on sanottu herraties miten kauan ...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Eikö tuo ole aika selvä? Ei vai?

Mission 16W oli Ray Bourquen projekti. 16 voittoa mestaruuteen. Turha tuon kummemmaksi oli hommaa vääntää - voitat 16 peliä niin millään muulla ei ole väliä.

Aah, vieläkin tulee tippa linssiin kun muistelen Rayta kannun kanssa. Kauan se kesti, mutta vihdoin hän sai palkintonsa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti sulovilen
Eipä omani kai esittelyjä kaipaa. Kolmostien varren huoltoasemanpitäjä Ylöjärveltä lienee tuttu aikaas monelle....

Kai sait nimesi halvalla?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Streight viittaa seksuaaliseen suuntautuneisuuteen, ja hyökkääjä olisin, jos olisin joskus liigatasolle yltänyt. Itse asiassa unelmat liigaurasta kariutuivat siinä vaiheessa, kun en koskaan saanut aikaiseksi mennä Tapparan (enkä edes ilveksen) kaupunginosajoukkueeseen mukaan :D
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Johanneshov = Tukholman vanha jäähalli ja ifk kun pelaa stadissa myös vanhassa hallissa, niin jostain miettiessäni nimimerkkiä tämä tuli mieleeni. En ymmärrä miksi. Meinasin ottaa nimen Johannes von Nordenskiöld, mutta olisihan se vähän pitkä nimi.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Calvin tulee yllättäen eräästä sarjakuvassa seikkailevasta pojannaskalista, jonka elämänfilosofia muistuttaa hämmästyttävästi omaani...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Selailin winampin playlistiani, ja sieltä sitten osui silmään kappale The Offspring - Hypodermic, ja siitähän tämä tulee... Käytän ircissä, peleissä, erilaisilla nettipalstoilla kuten tämä...
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Noloa. Joskus teininä kävin katsomassa Top Gunin, hävittäjähullu kun olen.... Val Kilmerin esittämä Iceman oli tyylikäs hahmo, siitähän se jäi, ei ole ollut viitseliäisyyttä keksiä uutta ja hieman omaperäisempää. :o
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkkini on tottakai peräisin loistavalta humoristi-kolmikolta Frangén, Heikura, Liikka. Eli ryhmältä joka tunnetaan parhaiten Radiomafian hupailuista ja sketsi-kirjoistaan. Siis kopla on tietysti Alivaltiosihteeri. AVS:n yksi hahmo on valtakunnantoimittaja Eino-Mies Porkkakoski joka puhelimitse raportoi ajankohtaisista tapahtumista...täältä tähän!
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Ensimmäinen asiallinen pelaaja joka tuli mieleen kirjautumisvaiheessa, sellainen jota kukaan ei siis ollut varannut. Varsinainen mielikuvituksen riemuvoitto:D
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Asterixistahan tuo :)
 

Aksu

Jäsen
TV-sarjasta Vuoroin vieraissa. Aksu oli Sari Mällisen roolihahmon pikkupoika. Jäi Mällisen takia mieleen elävästi. Huikea sarja johdattelee elämääni...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän täytyy vastata kuten J.Karjalainen, kun häneltä kysyttiin, miten hänen laulunsa syntyvät. Mies tokaisi: "Mä keksin ne". Samoilla linjoilla..tai ehkä olen oikeasti Mauri...tai ehkä en...Helkkarin vaikea kysymys.
 

Pioneer

Jäsen
Jatkoaikaan nimimerkkiä valitessani pähkäilin hetken ja rupesin vilkuilemaan ympärilleni. Ensimmäisenä sattui silmään vanhojen stereoideni merkki, joten se siitä luovuudesta.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Viestin lähetti Oloneuvos
Taitaa olla jossain tekemisissä tämän hetkisen elämäntilanteen kanssa.

...mulla menee tuo valinta vähän samaa rataa! :D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olisiko parempi, jos nämä kommentit olisivat saman, jo aikaisemmin aloitetun, ketjun alla? :)
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Ismo Alanko

Maailman parhaan muusikon eräästä, valitettavasti haudatusta proggiksestahan tämä tulee. Näin Neljä Baritonia Ruisrääkkärokissa kesällä 98, eikä ihmiskunta ole koskaan missään milloinkaan nähnyt parempaa keikkaa.

Nimimerkki liittyy myös siihen, että olen patologinen jokapaikanlaulaja (joskin itse asiassa alempi basso), mistä mm. baarihenkkilökuntta on useassakin paikassa joutunut tiukkasanaisesti huomauttamaan.

Mietin sopivaa nimimerkkiä melkoisen pitkään. Baritoni taisi olla ensimmäinen, joka tuli mieleen, ja lopulta lopullinen valinta.

B
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kesäisenä aamuna 6.6.1944 alkoi Normandian maihinnousu. Omaha oli Saksan raskaimmin puolustettu kohde ja se oli vaikea valloittaa korkeuserojen vuoksi. Taistelu oli yksi sodan verisimmistä ja takuulla yksi ratkaisevimmista...

Menneisyydestä on otettava opiksi!
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä kai "uskon" asioihin edes hiukan perehtyneet tietävät,mitä tuo meikäläisen nimimerkki tarkottaa.En minä silti mikään satanisti ole,kuulostaa vaan niin hienolta,eikä se entombedin levykään mikään huono ole,jos ei loistavakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös