Tarina nimimerkkisi takana

  • 113 670
  • 778

Wolves

Jäsen
Viime kauden alussa aloitin webbisivuston rakentamisen. Jonkilainen nimi piti keksiä ja SaiPan lisäksi ajattelin laittaa aloituskauden nimenperään. Siitä SaiPa2000.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Moto
Kiekkopesässä käyttämäni \"Motown Junk\

Hop hei!! Mä muistan sut! Sä olit paljon kivempi ennen... Mä olin Kiekkopesässä nimellä snoopdogg :D
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mikä on ozo??

Ozo on Sandis Ozolinshin nicki ja Sandis sattuu olemaan mun idoli, samoin koko Carolinan joukkue!!!
 

Milo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maple Leafs, DIF, Liverpool
Nikki!

Tää Milo tulee siitä ku nikkejä on ollu vaikka kuinka eri puolella nettiä ja aina on törmänny sit samaan jossain niin aloin käyttää Decendentin levyn nimeä "Milo goes to collage". Sitä nikkiä en ole kellään muulla nähnyttkään, mutta se oli niin pitkä niin lyhensin pelkäksi Miloksi!

Siinä mun stoori! :p
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Black Adder

Nämä foorumit lähinnä naurattivat silloin joskus. Päätinpä sitten eräänä päivänä kirjoittaa erääseen juttuun oikein nasevan kommentin. Mietin, että kyllähän minä taas olen melkoinen pelle ja isken jonkun heikkoon paikkaan (jutussa) kuin käärme, he-heh! Eli ihan vitsillä heitin nimmariksi Black Adder, musta kyy. Kyseisen TV-sarjan päähenkilö, Musta Kyy, on suuren luokan tunari. Häneen sopii juuri se lausahdus "Joka toiselle kuoppaa kaivaa...".
 

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
1970-luvulla...

... Philadelphia Flyers (Broad Street Bullies) oli niin v-mäinen joukkue, että vastustajille ilmaantui kaikenlaisia "loukkaantumisia" ennen matsia. Vitsinä heitettiin, että "kaverilla on Philadelphia flu". Se on liian pitkä nicki, joten siitä Phillyflu.
 

Luiro

Jäsen
Eero Salisma

Kyseessähän on yksi kolmesta kovasta hämeenlinnalaiskiekkoilijasta (ne kaksi muuta ovat Hannu Savolainen ja Marko Palo). Tarkoitan siis HPK-kiekkoilijoita. Eero Salismahan oli Suomen kovin jääkiekkoilija 1950-luvulla ja sai finaaleissa 1952 aikaan erikoisen säännön ajeltuaan Aarne Honkavaaran kylmäksi. Jos Luiro ottaa seuraavassa pelissä jäähyn, niin hän lentää ulos pelistä. Tietenkin jäähy tuli jo ottelun alkuvaiheessa ja Kerhon ensimmäinen jääkiekkomestaruus antaa odottaa itseään yhä. Silloin suurimmat kurinpitäjät tulivat Tampereelta eli katkeruuteen hämeenlinnalaisilla oli aihetta jo tuolloin. Onhan meillä se vuoden 1936 pesäpallon Suomen mestaruus ja vuosien 1951, 1952 ja 1954 maahockeymestaruus. Ja Luiro oli voittamassa vuoden 1936 mestaruutta HPK:n lukkarina. Miehellä taitaa olla pari muutakin mestaruutta, kymmenisen itä-länsi -ottelua ja kaksi jääkiekon Suomen mestaruutta. Jos nyt tulisi ihan uusia legendoja HPK:sta, jotka voittaisivat HPK:n kautta aikojen ensimmäisen jääkiekkoilun Suomen mestaruuden. Tai jos pääsisivät edes finaaliin saakka.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Golfissa yksi alle reiän ihannetuloksen on birdie eli puhekielessä birkku. Ja koska meikäläinen on varsinainen birkkutehdas(heh heh) otin tuonkäyttäjätunnukseksi
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Pro Hockey 2/98

Buffalo Sabresilla on yksi koko NHL:n hauskimmista TV-kommentaattoreista. Rick Jeannaret on mies kuuluisien "La-La-La-LaFontaine" ja Mayday!Mayday!" huutojen takana, jotka hän omisti Pat LaFontainelle ja Brad Maylle. Hän on myös Bob Boughnerin lempinimen keksijä. "Boogeyman" syntyi Bobin tapellessa ensi kertaa Eric Lindrosia vastaan. -En oikein pärjännyt hänelle tuolla kerralla, Boughner kertoo. -Mutta Eric on niin iso ja pelottava että kaikkien mielestä oli hienoa että uskalsin tapella häntä vastaan. Juuri tuolloin Jeannaret keksi "Boogeymanin".
 

colpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Haka
Golf ja italian kieli

Molemmat lähellä sydäntä. colpo tulee golfista ja tarkoittaa reikää (=hole,väylä).
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Tunkki on tunteita ja huomiota herättävä - ja erittäin käytännöllinen - sana, johon useimmat törmäävät keväisin ja syksyisin sekä klassikko-Kummeleissa.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Nimimerkkini taustat?

Nimimerkkini juontaa tietysti Jimmy Purseyn 70 -luvun lopussa johtama legendaarinen punkbändi Sham69.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jorailusta se lähti

Ac/Dc musiikki on ollut lähellä sydäntäni jo varhaisesta teini-iästä lähtien.
Kaverini antoi eräiden kotibileiden jälkimainingeissa(maksettiin pitkä penni sekoilusta) minulle lempinimen angnus,ja nimen omaan niin kuin se lausutaan,oli hänen kommenttinsa.
Siitä sitten tulikin hokema,"angnus niinkuin se lausutaan" man.Jota kaveripiirissä sitten pidettiin niin hauskana,ettää...

Pari vuotta sitten kiekkopesään rekisteröityessäni,päätin herättää henkiin tämän pitkän aikaa piilossa olleen sisäpiiri tsoukin,jolla toki kunnioitan suuresti arvostamaani kitaristiakin.

Eli pari tyyppiä on minulle vittuillut,että en tiedä miten Angus kirjoitetaan,joten tässä selvitystä asiaan.
(Bändissähän soitti praiani ja malkkolmikin)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
What a secret...

eli Cairns tulee NY Islandersin puolustajasta Eric Cairnsista. Aiemmin olen eri foorumeissa käyttäny ties mitä nikkejä, mutta tämä tuli kun harrastukseni eli aitojen pelipaitojen keräily lähti kunnolla alkuun ja Cairnsin NY Rangers paita oli ensimmäinen NHL game-worn paitani...
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Stone Cold tulee Rainbowin saman nimisestä biisistä, mikä löytyy loistavalta Straight Between The Eyes -albumilta.
 

Vasen Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös se vasen pakki ole se puolustavampi puolustaja?

Kuvaa meikäläistä luistimilla ... hidas mutta kankea :D
 

Blueshit

Jäsen
Yhtään omaa kekseliäisyyttäni kehumatta, on todettava että nimimerkkini on lähes loistava. Ja sen tekee sen monivivahteisuus ja arvaamattomuus. Itelle tulee äkäseen ainakin neljä asiaa mieleen mitä se voisi tarkoittaa. Sén ansiosta sitä voisi takinkääntö mielessä käyttää aivan loistavasti, mutta sellaiseen me espoolaiset emme sorru, emmehän?;)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No se on aika lähellä tota lempinimeä. Siitä mä ton keksin.
 

Michelle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen monta vuotta tykännyt tästä nimestä! Täällä Suomenmaassa Michelle saattaa kuulostaa aika eksoottiselta, joten ei ehkä tulisi mieleen ottaa tätä vakituiseksi lempinimeksi... Voisi herättää hieman huomiota, kun jossain paikallisessa Valintatalossa kaverit alkaisi huutaa Michelleä ja hyllyjen takaa ilmestyisikin upean jenkkinäyttelijän sijasta kaltaiseni harmaavarpunen..! :)
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmisen elämän tarkoitus on lisääntyminen. Aikojen alussa urosihmisen miehuuden mitta tätä tehtävää täytettäessä oli saada siemensyöksy naarasihmisen läsnäollessa mahdollisimman monta kertaa mahdollisimman lyhyessä ajassa vihulaisen yllätyshyökkäyksen mahdollisuuden minimoimiseksi. Nimimerkilläni ei ole kuitenkaan juurikaan tekemistä asian kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös