Tarina nimimerkkisi takana

  • 121 484
  • 835

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Hain kirjoitusoikeuksia vuonna 2003 minun silloisella nimimerkillä ja en päässyt sisään. Jonkin ajan kuluttua hain kirjoitusoikeuksia tällä nimimerkillä joka on väännös nimestäni ja päälle syntymävuoteni. Sitten tärppäsi ja aloin käyttämään tätä nimimerkkiä muuallakin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PE eli polyeteenimuovi ja meitsi on naisten kanssa vähän poly, kolme teetä on vähän kuin KKK, mutta jääkiekossa kolme maalia on hattutemppu ja 90-luvulla oli artisti MC Nikke T ja ER eli Teho-osasto tv-sarja.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
"hoocee" on ollut mukana internetissä jossain muodossa melkein aina ja bruins tuli lisäksi, koska Cam Neely oli ylivoimaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ann Arbor, tuo vibrantti yliopistokaupunki lähellä Detroitia. Tovin mietin ennen palstalle rekisteröitymistä, mutta huomioiden Red Wingsin olevan allekirjoittaneen suosikki NHL-seura ja Michiganiin olevan perhesiteitä, valinta oli selvä. Muita harkitsemiani nimimerkkejä taisi olla Lärvi Dingo ja Colette Valois.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kyllähän se on yksi lempipelaajista.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Koska Lukon kannattaminen on ollut yhtä Via Dolorosaa, eikä mestaruuden uusimista ollut havaittavissa. Se 58 vuotta oli aika pitkä aika, joskin en nyt sentään itse joutunut kuin sen vajaat 30 vuotta odottamaan.

Luonnollisesti sitten napsahti tämän jälkeen heti mestaruus, kun nimimerkiksi vaihdoin nykyisen.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Liitteet

  • 20240904_100520 (1).png
    20240904_100520 (1).png
    75,1 KB · kertaa luettu: 42

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen näköjään kerran vastannut, mutta kertaan itsellenikin. Nimestäni on aivan mahdoton väännellä mitään ilman, että sen tunnistaa edes jotenkin. Moneen olen tuota toki kokeillut. Esim. X:ssa on helppo pitää turhempaa tiliä toisella nimellä.

Mutta biisit oli jostain syystä sitten oiva vaihtoehto liialle miettimiselle ja nokkeluudelle. Viikatteen Unen Nukkuja osui ja upposi, vaikken aina kovin uninen ole. Jossain ketjussa totesin, että CMX:lla olisi hienoja nimiä, mutten kyseistä bändiä fanita mitenkään niin, että tällaisen arvon antaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös