Henry Blavatsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, All Blacks
Tarina nimimerkkini takaa löytyy YUP:n Toppatakkeja ja Toledon Terästä -pitkäsoitolla seikkailevasta salapoliisista. Nimimerkin kirjoitusasuun eksyi tosin pienoinen virhe.
Minulle tuosta sinun nimimerkistä tulee heti mieleen takavuosien menestyksekäs helsinkiläinen pesäpalloseura Puna-Mustat, PuMu, joka oli seuran edeltäjän, Viipurin Pallonlyöjien lempinimi. Arvatenkin seuran edustusasun värit olivat/ovat punainen ja musta.Koska olen Ässien kannattaja, niin halusin keksiä nimimerkin, joka liittyy jotenkin Ässiin. Lopulta valitsin nimimerkikseni Punamustan, koska punainen ja musta ovat Ässien värit.
Nautin jääkiekkourani alkuvaiheessa lempinimestä sämpylä pelityylini perusteella. Numero 89 oli ensimmäinen pelinumeroni. Simple as that.
Nautin jääkiekkourani alkuvaiheessa lempinimestä sämpylä pelityylini perusteella. Numero 89 oli ensimmäinen pelinumeroni. Simple as that.
Moni on myös luullut, että pitäisin erityisen paljon sämpylöistä. Nämä oletukset ovat kuitenkin virheellisiä.No jopas. Olen aina olettanut tämän tulleen sämpylöitä jakaneista ultrista.
Simppeliä sinänsä, sillä vauhtia ajatuksissa on joskus enemmän kuin järkeä, kuten esimerkiksi nimimerkin lopullisella luomishetkellä. Nimimerkki kalkkifredi lienee jossain parantolassa nykyään, mutta käyttämänsä "jumalanpiri" oli häneltä hyvä oivallus. Toki tiedän sanan alkuperäisenkin merkityksen.
Iisoppi kasvista en ole ikinä kuullut, mutta Nokialla on Iisoppi yökerho jossa olen käynyt useamman kerran. Luulin nimesi tulevan sieltä.Olen ennenkin käyttänyt kasveihin liittyviä nimimerkkejä
Yökerhosta en tiennyt mitään silloin kun nimimerkin keksin. Täällä palstalla olen siitä saanut kuulla muutaman kerran. Ja olihan yksi televisiossa esiintynyt pari tavannut Iisoppissa.Iisoppi kasvista en ole ikinä kuullut, mutta Nokialla on Iisoppi yökerho jossa olen käynyt useamman kerran. Luulin nimesi tulevan sieltä.
Isäni on kuningas. Ei kylläkään @FASlapsi eli isäni ei ole maailman kuningas kolmatta vuotta putkeen. Eli minä en näin ollen ole FASlapsenlapsi. Niin, vaikka isäni ei ole maailman kuningas kolmatta vuotta putkeen, on hän kuningas. Tämä tekee minusta aatelisen. Meidän kuninkaallinen korkeutemme olisi vähän jäykkä palstakäyttöön. Siitä johtuen alkuun kasuaali ”Sir”. Markku taas on yksi juoppo. ”Markku vaan”.