Jos arvoisa nimimerkki on ymmärtänyt minun _ylistävän_ esimerkiksi hampaiden pois keihästämistä niin erehdyt. Jos arvoisa nimimerkki kuvittelee, että pidän puukottamista hienona niin erehdyt.
Ja..."kopiointi/kääntäminen" on tällä kertaa totta vain Dean Ewen tarinassa. En tiedä mistä olet saanut mielikuvan että kopioisin tekstini ja kääntäisin ne? Jokaisen jutun lopussa kiitän niitä ihmisiä joilta olen saanut apua joko kontaktin luomisessa tai sitten he ovat _auttaneet_ saamaan tarinaan sisältöä kertomalla tapahtumista joita ovat nähneet. Siinä ei pitäisi olla mitään väärää, tiedottamistahan tämä tavallaan on, vai?
Ja se, että pelaajat ovat tehneet tarinoissani jotain, sanotaanko, mieletöntä tai suoraansanoen typerää niin se että kirjoitan siitä ei todellakaan tarkoita sitä että itse hyväksyisin kaiken sen mitä he ovat tehneet. Kuitenkin, ihmiset ovat ne jotka lukevat näitä juttuja ja ihmisiä kiehtoo kaikenlainen älyttömyys tai teot jotka rikkovat "normeja", hyvässä tai pahassa, ja sen moralisoiminen ei ole minun asiani siinä vaiheessa kun kirjoitan juttuja. Ehkä se kertoo jotain ihmisistä sitten, että juttuni ovat Jatkoajan luetuinta tavaraa ja voin sanoa että kyllä se tekee itsetunnolle hyvää, turha sitä on nöyristellä liikaa.
Valitettavasti P-Amerikassa "apinoidaan" eurooppaa siinä mielessä että mailat heilumaan ja paikat murskaksi ja siitä ei joudu edes minkäänlaiseen vastuuseen, kuin ehkä parin ottelun pelikieltoon ja silloinkin TODELLA harvoin.
Ja tuon puukotusasian otin sitten henkilökohtaisesti ja ihmettelen kyllä miten edes oikeasti sinulla on pokkaa kirjoittaa tavallaan tuollainen suora syytös minulle ja vieläpä minusta. Jos kuvittelet että jääkiekkotappeluista kirjoittaminen on ainoa asia mun elämässä tai että se heijastaa persoonallisuuttani, niin sinulla on elämässä paljon opittavaa, muunmuassa se että silmät auki ja katse omaa nenää pidemmälle.
:mad:
EDIT: yhden kappaleen lisäys