Tappelutarinat

  • 3 076
  • 42

Mikä näistä on ollut paras stoori

  • Jacques Mailhot tarinat

    Ääniä: 20 15,6%
  • Matthew Barnaby tarina + Q&A:t

    Ääniä: 14 10,9%
  • Al Secord tarina

    Ääniä: 14 10,9%
  • Doug Smith tarina + Q&A:t

    Ääniä: 21 16,4%
  • John Kordic tarina

    Ääniä: 17 13,3%
  • Dean Ewen haastattelu (tosin vain käännös)

    Ääniä: 12 9,4%
  • Roman Vopat tarina (ei puhdasverinen tappelija missään nimessä)

    Ääniä: 20 15,6%
  • Brad Brown tarina

    Ääniä: 8 6,3%
  • Link Gaetzin kootut sekoilut

    Ääniä: 42 32,8%
  • Paul Stewart tarina

    Ääniä: 9 7,0%
  • MITÄ SÄ LÄSSYTÄT? Tappelut ei kuulu kiekkoon ja sun tarinat on p*rseestä!!!

    Ääniä: 45 35,2%

  • Äänestäjiä
    128

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Keijo
Ehkä silloin saamme lukea lehdestä kun B-junioreissa on ensimmäinen pelaaja puukotettu pelin aikana. Ehkä silloinkin saamme lukea Cairnsin ylistystarinan siitäkin puukottajasta ja kuinka hän on aikansa legendoja.
Kyllä täytyy sanoa, että jollain liikkuu harvinaisen vähän päässä, ja jos jotain liikkuu niin se on korkeintaan loistehoa.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Voisin melkein luulla että joidenkin mielestä olisi parempi että en kirjoittaisi näitä juttuja, vain sen takia että niissä on tappeluita tai liittyvät tappelijoihin.

Toki näin voisi käydäkin, ja samalla vietäisiin pois monelta lukijalta hauskuus, en usko että vahingossa nämä tarinat ovat varsin suosittuja. On aika suuri ero joidenkin tappelujuttujeni lukukertojen ja esim. Jani-Matti Loikalan haastattelun välillä, tosin kaikki kunnia JML:lle että on liigassa. *nöyrä*

Täähän on jo hauskaa, hey, lisää vaan :D
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
lähinnä säälittävää tuo keijon leimaava ruikutus. kyllähän tappeluiden vastustajia on täälläkin muita, mutta heidän kommenttinsa ei ole noin ala-arvoisia ja täysin leimaavia kuin sinun ruikutuksesi. et, keijo, tehnyt mitään muuta kuin leimasit, syyttelit tappelufaneja/tappelijoita puukottajiksi , murhamiehiksi ja ties miksi. Miksi sinä kannatat ifk:ta, tuota puukkojunkkareiden ja väkivaltaisten mielipuolten seuraa jotka primitiivisellä apinantasollaan pitäisi sulkea mielisairaalaan?. tappeluita saa vastustaa tai puolustaa, mutta olisi kiva lukea pätevämpiäkin argumentteja , kuin pelkkää leimaamista ja omia ahdasmielisiä ennakkoluuloja ja syyttelyä puukotuksista.
pitäisikö minunkin alkaa leimaamaan taitokiekkoilijoita/taitokiekkofaneja? pavel burellahan on ollut kuulöeman mukaan jotain mafiayhtteyksiä. eikös kaikki neitikiekkofanitkin ole sitten jollain tavalla yhteydessä mafiaan ja sen kriminaaliin toimintaan,mm huumekaupassa. rehdit ja reilut mies miestä vastaan , omasta halusta tappelut nyt on pieni paha noiden taitokiekkoilijoiden mafia yhteyksien rinnalla. eikö niin ? ;)
Jääkiekko on fyysinen laji , johon olennaisena osana kuuluvat kovat taklaukset ja silloin tällöin tappelut. ei minua haittaa taitokiekkokaan tai sen ystävät, mutta miksi taitokiekko fanit eivät anna fyysisen pelin ystävien nauttia taklauksista tai tappeluista? tapoja pelata kiekkoa on monia, ja eri ihmiset pitävät eri tyylisestä kiekosta, joten mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?
 

odgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
On se vaan kumma kun jokaiseen tappelu-aiheiseen ketjuun pitää aina saada vähintään yksi henkilö ruikuttamaan... Siinä olisikin jo yksi syy lisää Cairnsille kirjoittaa yhä enemmän ja enemmän tarinoita taistelijoista, jos ei kenenkään iloksi niin ainakin joidenkin riesaksi! ;)

Niin ja Doug Smithin tarina lämmitti mieltäni eniten.
 

Keijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkue, San Jose Sharks sekä Kölner Haie
Muut kommentit voinen jättää omaan arvoonsa, mutta tähän viimeiseen on pakko ottaa syyttelyn kannalta kiinni. Et Breakin saa mistään kohdasta mun tekstiä kiinni siitä, että syyttelisin jotain tai leimaisin tappelun kannattajia. Luulen hallitsevani äidinkieleni, sekä luulen tietäväni koulutukseni perusteella sen, mitä on syyttäminen. Jos jotain tekstissäni olisin syyttänyt, olisi Cairns lähimpänä sen kohdetta, mutta en edes häntä. En edes ole syyttänyt ketään "puukkojunkkariksi". Ehkäpä Breakin sun pitäisi ottaa selvää mitä on syyttäminen ja myös luetun ymmärtäminen voisi auttaa..

Missään vaiheessa en ole tuominnut tai vastustanut kovaa fyysistä peliä, vaan en pysty ymmärtämään, missä piilee hienous esim. Oliwan harrastamassa pelissä. Toki taklaukset, ehkä jopa tappelut kuuluvat kiekkoon, mutta siinä vaiheessa kun lyödään mailalla päähän tai metsästetään toisen hampaita, ollaan jo kaukana siitä fyysisestäkin pelistä.

Olin myös näkemässä paikanpäällä ns. tapaus Lähteenmäen ja Levokarin ja voinen yleisellä hyväksynnällä todeta etteivät kumpikaan tapaus ole lähelläkään edes sitä mainittua fyysistä peliä.
 

breakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
[
Kysymys kuuluukin kuinka läheisesti näiden tarinoissa esiintyvien ihmisapinoiden tappeluilla on tekemistä itse jääkiekon kanssa? Mielestäni jääkiekko pitäisi myös farmisarjoissa ottaa jääkiekkona eikä nyrkkeilyn irvikuvana josta primitiivisimmät kiekkofanit löytävät jotain hienouksia.

etkös juuri leimaa tässä tappelijat/fyysisen kiekon ystävät ihmisapinoiksi? se on kyllä jo lähellä halventavaa syyttelyä. syytellä toista apinaksi, primitiiviseksi ihmiseksi lähinnä sen takia, että hän pitää fyysisestä pelistä. minäkin kärjistin omaa kirjoitusta, niinkuin sinäkin teit varmaan omalla kirjoituksellasi( vai?) .

Ei ihme että jääkiekosta on nykyään tullut Suomessakin sitä millaista se on jo vuosia ollut Pohjois-Amerikassa. Tällaisia apinoita ihaillaan täälläkin ja ehkä piakkoin saamme lukea lehdessä kun pohjalainen typeryys on yhdistetty amerikkalaiseen typeryyteen. Ehkä silloin saamme lukea lehdestä kun B-junioreissa on ensimmäinen pelaaja puukotettu pelin aikana. Ehkä silloinkin saamme lukea Cairnsin ylistystarinan siitäkin puukottajasta ja kuinka hän on aikansa legendoja.

taas kirjoitat apinoista. sitten keksit järjettömän esimerkin jonkun puukotuksen yhdistämisestä reiluihin mies miestä vastaan tappeluun. mikä idea siinä on. kukaan tappelufanista ei varmasti hyväksy puukotuksia,tms. oikeassa elämässä tapahtuvaa väkivaltaa. se että minä pidän taklauksista ja tappeluista ei saa minua pitämään jostain mainitsemistasi älyttömistä asiayhteyksiin liittymättömistä puukotuksista. ja oliwa on kiekkoilija, ihan ok sellainen, mutta idolisi (?) mertaranta antoi hänestä ehkä hieman väärän kuvan. ja mitä tulee levokariin ja lähteenmäkeen. levokarin tilanne oli lähinnä vahinko , jonka seuraukset olivat ikäviä, kun taas lähteenmäen tapaus oli taas typerää, ja kovan tuomion allu siitä saikin. kun sinullakin on sitä mainitsemaasi koulutusta, niin koeta käyttää sitä älyäsi ja olla leimaamatta ihmisiä apinoiksi vain sen perusteella minkätyylisestä pelistä he pitävät. minulle on ihan sama, jos satut pitämään taitkiekosta, ei sinnä mitään, mutta antakaa fyysisen kiekon fanien nauttia myös fyysisestä kiekosta.
muuten et vielä kommentoinut niitä väitettyjä taitokiekon ja mafian yhteyksiä ;)

Pidetään jääkiekko jääkiekkona ja jätetään harrastelijanyrkkeilijöille muut paikat toteuttaa itseään. [/B][/QUOTE] jääkiekkoa ja tapoja pelata sitä on erilaisia. toiset tykkää taitokiekosta ja toiset fyysisestä, ihmisten pitäisi oppia hyväksymään se ja antaa digata kunkin mistä itse haluaa. apinoiksi ja puukojunkkareiksi ei aina tarvitse syytellä aiheetta.
 
Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hey, Keke, my man, take it easy baby and everything is going to be allright!!!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Niille jotka tosimielessä äänestivät viimeistä vaihtoehtoa eli että noi jutut on perseestä.Haluaisin kuulla että miksi? Siksikö että ne ovat tappelijoista? Kirjoitustapa on huono?

Kertokaa! P*rkele, kritiikkiä otetaan aina vastaan kunhan se kirjoitetaan ja ilmaistaan asiallisesti ja mahdollisesti jopa rakentavasti.

Ja toivon että ne jotka vikaa vaihtoehtoa äänestivät, ovat myös lukeneet jutut läpi.

T: Puukko-Mack
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Tuskin saat järkeviä vastauksia Cairns, kaikki vastaajat ovat näitä suppean maailmankuvan omaavia jeesustelijoita jotka eivät kerta kaikkiaan ymmärrä että joitain kiinnostaa KAIKKI lätkän osa-alueet, tappelut mukaanlukien.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Cairns
On aika suuri ero joidenkin tappelujuttujeni lukukertojen ja esim. Jani-Matti Loikalan haastattelun välillä, tosin kaikki kunnia JML:lle että on liigassa. *nöyrä*
Kaivaessasi juoksuhautoja Keijoa vastaan, kuovit samalla hiekkaa minun varpailleni dissaamalla Jani-Matti Loikalaa. Päätit sitten valita yleisessä mielipiteessä tylsimmän joukkueen ja keksit sieltä jonkun pelaajan nimen. Pirun hyvä vertailukohde ja kaiken lisäksi JML:ää ei koskaan ole JA:n haastatellussa ollut.

Eli tämä mielessä kävin äänestämässä viimeistä vaihtoehtoa.Meille ei lentosuukkoja lähetetellä. Kuitti tulee samantien.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Jep. Mä oon paska jätkä ja tolleen....

"I will set up an example..."

Jatketaan...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Voisko sun stooreis olla enemmän juttuu vaik pelaajien vaimoista, lemmikeistä ja niitten autoista! Ei ketään oikeesti hei kiinnosta mitkää tappelustoorit ku niis ei oo mitää jääkiekkoo!!! Olisko vähä hyvä jos sais jotain tarinaa vaik Maxims Anifinovegnovista se on mun SUUUURIN IDOLI! Mua kiinnostais kans kauheesti minkä niminen koira sillon ja paljo sen auto kuluttaa satasella! Ja sit mä tykkäisin kans VIGTOR KOZLOVISTA jos tekis juttua! Se on niinkun yks parhaista! Varmasti olis paljo hauskempia ja mielenkiintosenpia juttui kun noi tylsät tappelijajutut kun niissei oo silleen mitään mielenkiintosta ne on aika tylsii! VAI MITÄ MIELTÄ OOTTE OTTAKAA KANTAA!!!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Äänikasauma tuohon viimeisiin kohtaan selittyy sillä, että siihen on yhdistetty kaksi asiaa: tappelut eivät kuulu kiekkoon ja jutut ovat pers**stä. Varmaankin tuohon kohtaan rastittaneet ovat äänestäneet nimenomaan tappeluja vastaan ilman että ovat edes lukeneet niitä. Ei noita juttuja sisällöltään kukaan voi huonoiksi haukkua. Asiasisältö on paljon ja se on laadukasta.

Ja onhan ymmärtääkseni monista historian julmimmista tyypeistäkin tehty jopa palkittuja dokumentaarisia teoksia. Tappelijat ovat todellisuutta siinä missä muutkin ja kyllä pkele niitäkin pitää analysoida jne.
 

JanJ

Jäsen
Niin, jutut ovat tosiaankin ihan mukavasti tehtyjä eli hyviä. Kirjoitusasu on lukemiseen sopivaa, ja on aina todella mielenkiintoista lukea muidenkin kuin pistepörssin kärkinimien ympäripyöreitä hajuttomia ja mauttomia poliittisesti korrekteja pseudolausuntoja.
Yleensä nämä lihaosaston miehet sanovat asiat niinkuin ne ovat, mitään kaunistelematta ja poisjättämättä. Siksi tappelujen vastustajien kannattaisi lukea nuo jutut, koska se voisi syventää heidänkin näkemystään lajiin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
jep, enhän minäkään vastusta maalien tekemistä ;) etenkään kun itse en ole saanut kiekkoa kuin prkl tolppiin omissa peleissä ;)

Juttujen tarkoitus ei ole, ja toivon että kukaan ei ole niin sitä ymmärtänyt, "käännyttää" ketään uskomaan/luulemaan että "vain" lätkätappelut ja niiden hyväksyminen ovat "oikein". Sitä en yritä saada aikaan mitenkään, koska tiedän että se olisi ajan hukkaanheittämistä sekä ei siitä kukaan mitään hyötyisi. On loistavaa joskus käydä kunnollista keskustelua joko tappeluiden hyväksyjien / vastustajien kanssa, kunhan molemmat osapuolet, minä ja se toinen, yritämme ymmärtää / nähdä asian myös toiselta kantilta. Mihin elämässä pääsee, jos juurtuu tiettyihin mielipiteisiin liian tiukasti kiinni? Ei mihinkään.

Jos joku jo pahoitti mielensä Dean Ewen osa 1:stä, niin on parempi jättää osa 2 sitten lukematta kun sen ensi viikolla(?) laitan sivuille.

Ainakin nämä jutut aiheuttavat keskustelua ja ehkä jonkinlaista aivotoimintaa myös ihmisillä, eli ihan turhaan en ole kirjoitellut ;)
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Myös minä äänestin Doug Smith- tarinaa. Tosin olen lukenut ketjun jutuista vain muutaman, elikä 4 juttua.

BTW Dean Ewenin juttu ei jäänyt kauas. Ja hemmetin hyvin kirjoitettuja juttuja, arvon Cairns! Lisää tollaisia, pyydän. Jään odottamaan innolla mahdollisesti ensi viikolla ilmestyvää Dean Ewenin tarinan toista osaa.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kaikki olen lukenut, mutta en nyt muista mikä niistä olisi ollut paras. Siksipä äänestin, että ne on perseestä :D
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Stu Grimsonista olisi joskus hyvä kirjoittaa tarina...Siinä on sellanen pelaaja että esimerkkiä voisi ottaa kuka tahansa, esimerkillinen pelaaja joka suhteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös