Boulerice kirjoitti:Ja eikös se Schanebelin tapaus ollu sellanen että nikke mussutti ja snappi pudotti hanskat kun tilanne oli jo ohi....tai ainakin sen käsityksen oon puheista saannu. Ja pelin loppupuolella tais #50 mennä haastamaan snappia tappeluun mut tämä ei lähtenyt....nämä siis kaverin silmillä katsottuna ja puskaradiosta kuultuna. Itse en ollu paikalla joten ois kiva tietää mitä siellä on oikeasti käynny...kaikki sanoo erilailla....itselläni kiinnostus on enemmän tonne änäriin.
Niin, siis asiahan meni niin, että Schnabel tiputti hanskat tuomarin takana, aivan kuin teki Marko Toivonen Nurmea vastaan sillä erotuksella, että Marko paiskoi tuomarit pois ja jatkoi kesken jäänyttä tehtäväänsä. Eipä tuon Schnabelinkaan uroteot ole vakuuttaneet. Tosin nyt pitää mainita, että itse pidän Nickersonia todella kusipäisenä jolta ei juuri kunnioitusta löydy mihinkään suuntaan, paitsi omalle joukkueelle, ja siksi pidän hänestä. Jos palataan vuosia taaksepäin, vaikka 80luvun puolenvälin tienoille ja NHL:ään, niin kyllä sieltä löytyy lukuisia hermanneja joilta ei juuri kunnioitusta tai kirjoittamattomien sääntöjen noudattamista löydy ja onhan niitä vielä nykypäivänäkin ja oman joukkueen fanit pitävät kovasti näistä tyypeistä. Ei Nickerson ole mikään luonnonoikku, vaikkakin hieman värikäs tapaus kotoiseen kukkaliigaamme. Jopa liian värikäs?