Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Animal kirjoitti:Harjoituskauden sato:
Antti Pihlström vs. Timo Hirvonen
Ettei se vaan ollut joku muu Hirvonen kun Timo?
Antti Pihlström vs. Timo Hirvonen
Animal kirjoitti:Antti Pihlström vs. Timo Hirvonen
Redcoat kirjoitti:Tuosta Animalin tappelulistasta puuttuu myös Marko Toivonen vs Marko Anttila. Joku kyseisen matsin nähnyt saa kertoa, oliko se varsinaiseksi tappeluksi kutsumisen arvoinen. Mutta olihan tuo Laine vs Jalkanenkin listalla, vaikkei siitäkään jaettu edes pelirangaistuksia.
Petri Varis vs. Miroslav Horava
Ikijokeri kirjoitti:Mitä, mitä, mitä?! Tämä on meikäläiselle aivan uutta tietoa. Onko kellaan näköhavaintoa tästä tappelusta? Ei ole aivan tavatonta, että Pete lähtee valssaamaan, mutta kyllä ne kerrat voidaan laskea yhden käden sormilla.
Animal kirjoitti:Samassa pelissä oli Ruotsin turneella ollut tämä tilanne:
Markus Kankaanperä vs. Johan Dahlfors
Kankaanperä oli saanut tilanteesta miehekkään 5+5+20+20 rangaistuksen.
lähde: www.jokerit.com
En kyllä tiedä mitä siellä oli sitten riehuttu...
Tenkanen kirjoitti:Kyllä se niin on että jos kärppäpelaajan kanssa tappelee tai ei tappele niin on moraalisesti väärässä. Se pitäisi koko Suomessa nyt vihdoinkin ymmärtää.
Eli jos esimerkiksi joku Sami Helenius ei tappele kärppäpelaajan kanssa niin hän on raukka koska ei uskalla ja jos hän taas tappelee kärppäpelaajan kanssa niin hän on raukka koska on rikkonut kirjoittamattomia sääntöjä. Jos kärppäpelaaja hakee oikein hakemalla tappelua niin Heleniuksen ei pitäisi vastata kutsuun, vaikka hänen tietysti pitäisi vastata kutsuun ellei olisi raukkamainen pelaaja.
Jos kärppäpelaaja on hoitanut itsensä tilanteeseen jossa on joutunut tappeluun jonkun kanssa eikä omin avuin pärjää niin on ihan oikein että toinen pelaaja tulee auttamaan. Tosin jos toisen joukkueen pelaaja tekee samoin niin se on kyllä tosi raukkamaista kun ei itse pärjää tai osaa vastata teoistaan.
Ja vaikka Kärppäpelaajat eivät ole osallisina moraalisesti vääränlaisissa tilanteissa, niin kuitenkin JOS he ovat niin he alistavat vastustajansa, usein esim. kaatamalla tämän jäähän voitokkaasti.
nakkisormi kirjoitti:Kankaanperälle pistevoitto, osumat Kankaanperälle ehkä 4-2.
Totenkopf 14/88 kirjoitti:Mielestäni meni kyllä pisteet Schnabelille(jos jommallekummalle pitäs antaa).Schnabel sai alussa enemmän tykkejä sisään mutta Kankaanperä sai kyllä hyvän loppukirin mutta ei kyllä riitä millään voittoon.Tasuri sanon mä!
Juu niin muuten osui. Ei tainnut montakaan osua sinne minne pitäisi. Oli kyllä Kangellakin osumatarkkuudessa toivomisen varaa. Tasapeli kuulostaisi minustakin hyvältä. Taikka lievä voitto Kangen suuntaan juurikin tuon Schnabelin huonon osumisen takia.nakkisormi kirjoitti:Suurin osa Snappin läppäsyistä osui olkapään lähettyville. =)
cobol kirjoitti:Palataan vielä Schnabel / Kanki tangoon, joka nyt on tullut katsottua kymmenisen kertaa:
...
Itse olen päässyt vasta kolmeen katselukertaan
Huuru_Sauhunen kirjoitti:Kertokaapas jotta mistä te tuota uudelleen ja uudelleen kelailette, olisi mukava itsekin nähdä. Joten linkkiä kehiin mikäli mahdollista!
cobol kirjoitti:Itse olen päässyt vasta kolmeen katselukertaan, mutta Cairnsin kanssa pitkälti samaa mieltä. Ainoastaan tuon Schnabelin tyrmäyksen Kankin toimesta, jos maalikehys ei olisi tullut tielle, näen nyt pikkaisen epätodennäköisempänä. Schnabel horjuu ja osin putoaa nimenomaan maalikehyksen vuoksi, ei Kankin sinänsä muutaman näppärän osuman ansiosta.
vlad kirjoitti:Täytyy kuitenkin todeta, että videon perusteella Kankaanperä tappeli ennakkoluulottomasti
Panzerfaust kirjoitti:Ennakkoluulottomasti nimenomaan. Sama juttu Vopatsaunassa, vaikka turpaan tulikin niin, että tukka lähti päänahkaa myöten. Asennetta osoitti myös voitokas mylly sitä 2½ metristä ryssää vastaan Toronto näytösmatsissa. Kanki ei ole mikään gooni, mutta ehdottoman kova jätkä. Lisää tälläisiä maalaisia Stadiin, kiitos.