EmZ kirjoitti:Siis jos sulle tulee joku vitun vaahtosammutin ronkkimaan niin tottakai sä näytät sille missä kaappi on. Eikai se ole Lostedtin tai Schnabelin vika että Ujcik oli idiootti ja rottamainen tökkijä tässä?
Tarkoitin sitä, että Heleniuksen olisi syytä katsoa, kenen kanssa alkaa totaalimyllyyn, eli hankkia valssikavereikseen samanarvoisia, -kokoisia -ja hierarkiaan laatikoituja nyrkkisankareita. Tottakai, silloin jos kaveri kerjäämällä kerjää myllyn vaihtoa, niin siinä tapauksessa tilanne on sallittu. Mutta selittäkääpä vielä puoluettomasti tämän homman kulku. Oliko Heleniuksen pakko vastata Ujcikin vittuiluun näinkin raakasti - ilman hanskoja?julijussi kirjoitti:Kerrataan vielä; Uki taklaa selkään, mutta hänelle kuuluvan kuitin saa Schnabel, koska Uki itse ei ole gooni eikä Kärpissä moista ole? Selevä...
Mainitakseni esimerkkeinä Lostedt tai Schnabel. Löytyyhän noita jotain muitakin "gooneja", mutta pääasiassa minun mielestäni homma menee niin, että otetaan rehellisiä matseja gooni-gooni -periaatteella.matti&teppo kirjoitti:On oltava aika mieletön järjenjuoksu että saa HIFK:n jätkät tähän nujakkaan mukaan.
Routainen Sydän kirjoitti:Oliko Heleniuksen pakko vastata Ujcikin vittuiluun näinkin raakasti - ilman hanskoja?
Routainen Sydän kirjoitti:Time out, pojat.Tarkoitin sitä, että Heleniuksen olisi syytä katsoa, kenen kanssa alkaa totaalimyllyyn, eli hankkia valssikavereikseen samanarvoisia, -kokoisia -ja hierarkiaan laatikoituja nyrkkisankareita. Tottakai, silloin jos kaveri kerjäämällä kerjää myllyn vaihtoa, niin siinä tapauksessa tilanne on sallittu. Mutta selittäkääpä vielä puoluettomasti tämän homman kulku. Oliko Heleniuksen pakko vastata Ujcikin vittuiluun näinkin raakasti - ilman hanskoja?Mainitakseni esimerkkeinä Lostedt tai Schnabel. Löytyyhän noita jotain muitakin "gooneja", mutta pääasiassa minun mielestäni homma menee niin, että otetaan rehellisiä matseja gooni-gooni -periaatteella.
Jos pointti ei tullut selväksi, yritän sitä edelleen. Mieletön järjenjuoksu kun sivuunkirjoittaneella on...
tilliliha kirjoitti:Eli pointti on se, että vaikka olisi kuinka taitopelaaja ja maalintekijä niin sikailut maksetaan kaukalossa takaisin. Se, että Helge sattuu olemaan isompi kuin Ujcik ei ole mikään syy olla antamatta sille opetusta. Ja varmasti Helge ei lähde pienempiään haastamaan aiheetta. Kyllä se on sen verran ammattilainen tossa hommassa. Todennäköisesti Helgelle jäi tilanteesta enemmän hampaankoloon kuin Ujcikille. Pitää vähän kattoa mitä kaukalossa tekee, ettei tarvii maksaa hintaa.
matti&teppo kirjoitti:On oltava aika mieletön järjenjuoksu että saa HIFK:n jätkät tähän nujakkaan mukaan.
Ymmärrän R.S.:n "gooni vs. gooni" periaatteen, mutta en pysty vajavaisella käsityskyvylläni vieläkään hahmottamaan, miksi Helgen pitäisi Ujcikin sikailun takia haastaa Lostedt tai Schnabel. :DRoutainen Sydän kirjoitti:Mainitakseni esimerkkeinä Lostedt tai Schnabel. Löytyyhän noita jotain muitakin "gooneja", mutta pääasiassa minun mielestäni homma menee niin, että otetaan rehellisiä matseja gooni-gooni -periaatteella.
BigRedBob kirjoitti:Sitäpaitsi kuitti annetaan sille, kelle kuitti kuuluu. Oli sitten kuinka pieni rotanrääpäle tahansa, sen verran pitää olla vehjettä ottaa vastuu teoistaan.
L4E kirjoitti:Juuri näin, jos kerran "rottailee", niin vastuu pitää myös itse kantaa. En ainakaan itse näe mitää järkeä siinä että esim. viime kauden ipan matseissa Hyvösen "temput" olisi pitänyt kuitata vetämällä heleä kuonoon(tai siis yrittää sitä). Vaikeaahan tuo tietysti on, jos kaveri on sorttia että pyrkii vaihtoaitioon luikkimaan pakoon, mutta aina sekään ei onnistu kuten Hanneksellekin viimein kävi.
Myle#50 kirjoitti:Veikkaan että Helge ei lähde yhtä hanakasti uudelleen tanssiin tähtihyökkääjän kanssa. Varmasti Samillakin on pientä pelkoa puserossa, että entäpä jos saan ensi kerralla pahasti nenääni. Alkoi Hele väärälle miehelle nyt haastamaan ja varmasti muistaa tämän koko kauden. Jatkoajan asinatuntijoiden kirjoituksien perusteella veikkaan, että kaudella tulee sattumaan todella paljon myllyjä. Jos "goonilla" on oikeus piestä tähtipelaaja hänen sikailujen takia, niin voi pojat!! Jukolauta että tulee nyrkki heilumaan! ;P
Myle#50 kirjoitti:Jos "goonilla" on oikeus piestä tähtipelaaja hänen sikailujen takia, niin voi pojat!! Jukolauta että tulee nyrkki heilumaan! ;P
Myle#50 kirjoitti:Asia oli näköjään uusi minulle, koska en ole ainakaan koskaan nähnyt minkään liigan matsissa, kun gooni hakkaa kunnolla tähtipelaajan.
bay22 kirjoitti:Kannattaa eräiden (nimimerkit jätän mainitsematta) muistaa, että Sami Helenius on kuitenkin monessa liemessä keitetty ammattilais-jääkiekkoilija. Ei hän todellakaan ole mikään mielipuoli, joka on pelkästään raahattu mukaan "tappaan" vastustajan tähdet kauden alla.
Daespoo kirjoitti:Ujcik on tyypillinen tsekki eli mailalla tökitään ja pelataan pikkusikaa mutta kun tulee tosipaikka niin sitten ollaan kusi sukassa.
Filyo kirjoitti:Olisi tosiaan mukava tietää miksi Ujcik kuuluu tuohon kategoriaan. Siksikö että jäi tökkimään Heleniusta ja jäi vastaamaan taklauksestaan eikä luikkinut vaihtoaitioon.
Myle#50 kirjoitti:Olisiko jokerifanin mielestä ok, että Helenius antaisi rehellisen turpasaunan vaikka Samuli Jalkaselle, jos tämä olisi antanut Helgelle liian kovaa mailasta pohkeille?
Myle#50 kirjoitti:Olisiko jokerifanin mielestä ok, että Helenius antaisi rehellisen turpasaunan vaikka Samuli Jalkaselle, jos tämä olisi antanut Helgelle liian kovaa mailasta pohkeille? Ehkäpä siihen riittäisi pienempikin huomautus alkuun?