Mä luulen että Toivonen jatkossakin keskittyy enemmän siihen jääkiekon pelamiseen. Luulisinpa vielä jopa niin, että tämä on kaikin puolin hyvä ratkaisu. Nyrkkihipassa esim. Heleniuksen kanssa vastakkain olisivat ammattilainen ja amatööri.Viestin lähetti Swift
Ja olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Toivosen Marko, eli HC kunnon nyrkkihipassa.
Viestin lähetti Cairns
Nielikäinen & Helenius kommentoivat itse tappeluaan.
Ja jotta ei kenellekään jää epäselväksi, niin molemmat juttelivat asiasta leppoisasti antaen toisillensa krediittejä.
Viestin lähetti erzo
Just joo, on ne vaan sitten hienoja miehiä! Minä en vaan ymmärrä mitä hienoa tällaisissa sovituissa tappeluissa on. Jos tapellaan niin tapellaan sitten kunnolla ja tunteella, jolloin kättelyt ja toisten kehumiset ei tule kummallekaan edes mieleen!
Siksi, että se ei sovi joidenkin ihmisen ahtaaseen näkemykseen asiasta. Näkemykseen, jota he eivät ymmärrä muuttaa, vaikka kuinka näkevät siihen syytä. Syiden on siis oltava vääriä. Maailmassa on virhe jne.Viestin lähetti Murmeli
Mikseivät siis herrat tappelijat saisi kätellä rehdin matsin jälkeen?
Viestin lähetti Swift
Ja olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Toivosen Marko, eli HC kunnon nyrkkihipassa. Viime kaudella meinasi päästä asiaan niin Drouinin kuin Stapletoninkin kanssa, mutta jäi pääsemättä. Iso kaveri, joka tosin on sanonut ettei ole mikään tappelija, vaan fyysinen pakki.
Viestin lähetti Espoon Siniset
Lisärangaistuksia ei jaettu, joten molemmat ovat pelikiellossa vain huomisen ottelun.
Viestin lähetti Redcoat
Nielikäisellä tuli kymppitili täyteen, joten Pasi missannee myös Ässät-IFK-matsin.
Viestin lähetti Espoon Siniset
Ottelurangaistus ei vaikuta kymppitiliin. Pasilla on edelleen vain yksi kymppi. Kolmesta kympistä tulee pelikielto.
Viestin lähetti Redcoat
Menee osittain off-topiciksi, mutta..
Ilmeisesti minulla on sitten ollut pitkäänkin virheellinen käsitys tästä asiasta. Eli ottelurangaistus, joka on muotoa 25min ei vaikuta kymppitiliin, mutta pelirangaistus, joka on muotoa 5+20 min. vaikuttaa?
Tässähän on se hitusen paradoksaalinen seuraus, että monta kauden aikana otettua pelirangaistusta koituu kohtalokkaammaksi kuin vastaava määrä ottelurangaistuksia, sillä eikös sääntö mene niin, että jokainen kymppitilin täyttyminen saman kauden aikana merkitsee kaksinkertaista pelikieltoa edelliseen verrattuna, tyyliin ekasta kymppitilin täyttymisestä 1 peli, toisesta 2 ja kolmannesta jo 4? Mutta ottelurangaistuksia voi ottaa rajattomasti, ilman vastaavanlaisia lisäsanktioita?
Viestin lähetti #12
Muistaahan redcoat että OR:n kaupantekijäisinä tulee aina automaattinen yhden ottelun pelikielto. Ja kun näitä tuleee useampia samalle sankarille, löytänee kurinpitäjä sopivan kertoimen jolla suviurpot pidetään tyytyväisinä.
Viestin lähetti Redcoat
Onko tästä olemassa kiistattomia ennakkotapauksia? Jos pelaajan aiemmat teot voivat vaikuttaa uuden rikkeen ansaitseman rangaistuksen arviointiin, niin sittenhän päästään näihin rangaistuksien paljonpuhuttuihin "Nielikäislisään", "IFK-lisään" jne. ihan peittelemättömänäkin (vaikkakaan ei varsinaisesti sääntöihin kirjattuna) käytäntönä.
Viestin lähetti kurre
Todella laadukasta viedoa tarjolla Ilveksen kotisivuilla, kiitos siitä.
Viestin lähetti Gagne
Mäkkäri on jo muutamassa pelissä osoittanut vanhoja merkkejä. Nyt se sitten heräsi. Hienoa. En tosin ole varma "kohteen" sopivuudesta näihin hommiin, mutta hei: Täytyyhän sitä verrytellä.
Viestin lähetti tony
Peukalo ylös Schneiderille joka lähti matsiin SM-liigan parhaan hanskaajan kanssa.Mäkkärin taas olen aina halunut luistelevan omassa joukkuessa, mutta......
Lisää tätä.