Tappelut kaudella 2004-05

  • 127 776
  • 581

Animal

Jäsen
Viestin lähetti Razzle
Meillä on varmaan sitten eri käsitykset sanalle fakta.


Ok. Myönnetään, että fakta on huono termi tässä. JUTTU tai LAINAUS olisi ollut varmasti parempi sana. Eiköhän pointti kuitenkin tullut selville.

No johan nyt.. koskas ennen tätä kautta on JYPillä ollut vastaavia pelaajia kuin Shelley ja Westcott? Mikä muuttuisi erilaiseksi mitä se on viime kausina ollut?

Niin. Tai oletko tullut ajatelleeksi, että tilanne haluttaisiin pitää mahdollisimman lähellä sitä, mitä se on juuri nyt?

Monesta suusta olen kuullut, että Jypin peli on muuttunut aktiivisemmaksi, iloisemmaksi ja agressiivisemmaksi Shelleyn tulon jälkeen. Eilinen peli oli kyllä melko paska, mutta mielestäni "kahva-Jyp" ruhjoi ja taklasi siinä missä IFK, jota pidetään fyysisen pelin joukkueena.

Jyväskylän ylpeys otti selkävaivaisen Shelleyn istumaan vaihtoaitioon. Minkäköhän vuoksi?----> Sitten helvetin pitkä aasinsilta:

Huhut kertovat, että Pena Matikaisen ollessa HIFKin valmentajana, mies olisi laittanut aivotärähdys päällä olevan Nielikäisen alkulämmittelyyn pelottelemaan vastustajia (Blues?) ja vielä ottelun ajaksi penkille istumaan.

Nielikäinen ei ole yhtä kova kuin Shelley, mutta SM-Liigan mittapuulla pelote ja miehellä on SM-Liigassa tietty maine, joten mies sinällänsä olisi voinut olla varsin hyvä stuntti Jodylle. Westcottin korvaaminen fyysisen osaston miehenä on helpompaa, sillä ei hänellä mitään järisyttävän kovaa mainetta ollut ennen tuloa SM-Liigaan. Taitopuolen korvaaminen onkin sitten eri juttu.
 

macena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Pasi

Huomaan että keskustelu Pasista alkaa löytää oikeita uria. Tätä miestä pidetään aina niin kovana kuin hänen edellinen tappelunsa on ollut, johtuneeko esille pyrkivästä persoonasta en tiedä. Kova jätkä se on ja luulen että järkkää tässä vielä tanssin jossa onnistuu pistämään jonkun kovemman kaverin jäähän. Sellainen kutina minulla on tästä kaverista.

Helge on ammattilainen, ammattilaisena kypsempi kuin Shelley. Kovuudesta näiden kaverien suhteen en osaa sanoa koska mielestäni NHL-poliiisien joukossa on tasainen kärkikasti jossa voimasuhteet kallistelevat aina tilanteen mukaan eli ketä tahansa voi voittaa kenet tahansa näiden ukkojen kesken. Sitten tulee terävin kärki jossa ei minun mielestäni ole kuin Georges Laraque. Ainoa huippujääkiekkoilija ketä näyttää superraskaan bodarilta.

Jos kaksi seuraavaa SM-Liiga pelannutta pelaajaa eivät olisi luonteeltaan lempeitä niin he olisivat olleet aikamoisia pahapyllyjä: Otakar Janecky ja Sergei Butko. Butkon nimessäkin on oma brutaaliutensa ja olisin mielelläni nähnyt tämän 95 kiloisen 10% rasvaprosenttia kantavan härän tositoimissa, mutta sitä ei koskaan tapahtunut. Tiedän että database väittää miehen painavan 168 älbeeässää mutta totuus on toinen. Aivan tajuton lihasäkki, opettaa liikuntaa Moskovassa nykyään.

Butko oli sinä kesänä Ässien punttiope kuten Janecky on ollut koko uransa ajan Jokereissa. Tajuttoman vahvoja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Re: The Pasi

Viestin lähetti macena
.
Helge on ammattilainen, ammattilaisena kypsempi kuin Shelley. Kovuudesta näiden kaverien suhteen en osaa sanoa koska mielestäni NHL-poliiisien joukossa on tasainen kärkikasti jossa voimasuhteet kallistelevat aina tilanteen mukaan eli ketä tahansa voi voittaa kenet tahansa näiden ukkojen kesken. Sitten tulee terävin kärki jossa ei minun mielestäni ole kuin Georges Laraque. Ainoa huippujääkiekkoilija ketä näyttää superraskaan bodarilta.
Voisitko hieman täsmentää millä perusteella Helge on ammattimaisempi, kuin Shelley ???

Näistä NHL tappelijoista sen verran, että olen saannut sellaisen käsityksen Laraquesta, että hän ei ainakaan viime kaudella hirveän innokkaasti lähtenyt tanssiin, tyytyi katselemaan vierestä kun omia ajeltiin levyksi. Itse pidän kuitenkin NHL.n kovimpana jätkänä Eric Cairnsia, joka ei kyllä hirveän monessa tappelussa ole nekkuunsa ottanut, toisaalta nämä kärkitappelijoiden paremmus on aika mielipidekysymys.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Re: Re: The Pasi

Viestin lähetti Frankie
Itse pidän kuitenkin NHL.n kovimpana jätkänä Eric Cairnsia, joka ei kyllä hirveän monessa tappelussa ole nekkuunsa ottanut, toisaalta nämä kärkitappelijoiden paremmus on aika mielipidekysymys.

Kovimman kärjen osalta tilanne saattaa vaihdella päivittäin.

Sm-liigassa kovimpana pidän yhä Shelleytä , Helenius ja Vopat tulevat seuraavina.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Re: Re: Re: The Pasi

Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Kovimman kärjen osalta tilanne saattaa vaihdella päivittäin.

Sm-liigassa kovimpana pidän yhä Shelleytä , Helenius ja Vopat tulevat seuraavina.

Vopat tulee loppukauden 2004-2005 kaukana SM-liigan kärjestä, mm. Marco Tuokon takana, kainalosauvoilla.
 
Liigassa tapeltiin taas - soittakaa kulttuuriministerille!

Täällä vain puhutaan Laraquesta, Shelleystä ja Cairnsista, eikä kukaan huomioinut, että viimeisin SM-liigan tappelu nähtiin Lappeenrannassa, jossa ottivat yhteen SaiPan Jussi Timonen (184 cm / 92 kg) ja HPK:n Jyrki Louhi (181 cm / 88 kg).

Fight report tuosta kohtaamisesta. Erityisesti kakkoskohdan ensimmäinen lause kannattaa lukea tarkasti ja miettiä voiko lauseen ensimmäinen kohta toteutua ilman jälkimmäistä..
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Liigassa tapeltiin taas - soittakaa kulttuuriministerille!

Viestin lähetti iiron_troikka

Fight report tuosta kohtaamisesta. Erityisesti kakkoskohdan ensimmäinen lause kannattaa lukea tarkasti ja miettiä voiko lauseen ensimmäinen kohta toteutua ilman jälkimmäistä..

Ei tarvitse katsoa pidemmälle kuin Louhen edelliseen tappeluun tällä kaudella.

Hyvä linja mielestäni, ettei näistä tappeluista ole lähdetty langettamaan pidempiä pelikieltoja, vaikka kyseessä olisi "rikoksen uusinta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös