Toivottavasti ei tule pelikieltoja.
Neidille ja kaikille muillekin tiedoksi, että 1ügalla on selvä ja hyvä linjaus - spontaaneista tappeluista ei tule Ottelurangaistuksia.
Toivottavasti ei tule pelikieltoja.
Eilen siis nähtiin Isomäessäkin pitkästä aikaa pienimuotoinen nyhjäys:
SM-liiga: Isomt - SM-liiga - uutiset, tulokset ja videot - Ilta-Sanomat
Tänään nähtiin ihan hyvä matsi Kuopiossa, kun kotijoukkueen Jeff Foss otti mittaa vierasjoukkueen Semir Ben-Amorista. Itse kallostuisin sille kannalle, että Foss tämän myllyn vei, vaikka Ben-Amor sai aikaan pahempaa jälkeä.
Kirjaudu sisään | Ruutu
Itse kallostuisin sille kannalle, että Foss tämän myllyn vei, vaikka Ben-Amor sai aikaan pahempaa jälkeä.
Tuolla risuaitamaailmassa Foss kertoikin, että visiiristä tuo haava tuli.Pistevoiton iskisin Fossille tästä, vaikka Semir sai pari painavaa pommia sisään. Haavan syystä en tiedä, mutta visiiri lienee todennäköisin vaihtoehto. Tasainen vääntö silti ja molemmat olivat aktiivisesti mukana.
Ei siinä, piristävä matsi tosiaan. Kaksi isoa kaveria ottivat rehdisti matsia ja molemmat olivat täysillä mukana. Loppuun vielä huulilta luettuna positiiviset sanat osumista huolimatta ja that's it. Vähän tulee mieleen Liigan hyvät ajat, jolloin nyrkki heilui muutenkin kuin oman tyhmyyden tai koutsin käskytyksen takia, mutta silti ajateltiin myös vastustajaa.
Häh, mikä vitun pistevoitto? Kuka niitä pisteitä antaa ja mihin ne tilastoidaan?Pistevoiton iskisin Fossille tästä, vaikka Semir sai pari painavaa pommia sisään.
Häh, mikä vitun pistevoitto? Kuka niitä pisteitä antaa ja mihin ne tilastoidaan?
Oma villi veikkaus on, että Foss on kysynyt SBAltä lähdetäänkö jonkin SBAn pikkusikailun /jatkuvan pikkusikailun/ muun ärsytyksen johdosta.
Ässät-SaiPa pelin loppuhulinoissa Huhtanen ja Glenn pikkupainit -> molemmat ulos 5+20min. Huhtasen nenävarsi aukesi samassa tilanteessa.
Huhtasen nenävarsi aukesi koska Glenn löi sitä kerran naamaan. Koko tappelu olikin sitten siinä.
Minä olin paikalla, ja noin siinä kävi. Yksi lyönti ja Hupi tippui polvilleen nokka veressä.Ok, ei näkynyt telkusta joten olit varmaan paikanpäällä tätä todistamassa.
Ok, ei näkynyt telkusta joten olit varmaan paikanpäällä tätä todistamassa.
Ei tuota oikeen tappeluksi kai voi sanoa kun ei ehtinyt siihen pisteeseen saakka, johtuen siitä, että Glenn koulutti Huhtasta niin nopeasti, että toinen oli jo tyrmätty heti alkuun.
Aika vitun härskisti ajo Huhtanen selkään, ihan oikein että sai turpaansa!
Pitää paikkansa, pelin tai parin panna saattaa napsua Huhtaselle. Davis ronkki ja tökki pitkin peliä ja Huhtanen katsoi kostolle paikan pelin jo ratkettua. Kypärä tömähti laitaan aika rajusti. Näitä temppuja me emme kaipaa. Glenn pisteli täysin aiheesta Huhtasta nokkaan 6-0.