Jos miesten pelejä pelaa, niin silloin pitäisi olla miesten peleihin valmis.
Aivan, Pakarisen olisi varmasti paras siirtyä takaisin A-junnuihin. Ei edes hattutemppua tehnyt, vain kaksi maalia. Tappelustakaan ei tullut tyrmäysvoittoa vaan taisi päättyä tasapeliin tahi häviöön tuomariäänin.
HIFKin leirissä se junnu taitaa olla, jonka olisi parempi pysytellä poissa miesten peleistä, jos pitää nelosketjun rotan käydä kuittaamassa kun pikku-Mikkeä taklataan. Taklataan puhtaasti, kuten moni HIFK-kannattajakin on kertonut.
Ihmettelen, miksi Granlundin taklaamisesta puhtaasti pitää jonkun ajokoiran käydä noutamassa taklaaja? Jotenkin vielä ymmärtäisin tuon "suojelun", jos Granlund olisi joku aatuhämäläisen tyylinen kontakteja välttelevä hiiri. Granlund ei kuitenkaan ole vaan pelaa yllättävänkin fyysistä peliä, taklaa paljon ja kovaa. Granlund pystyy ja selkeästi myös haluaa itsekin ajella vastustajia. Mikä ihmeen koodisto se sellainen on, että MG saa taklata mutta MG:tä ei saa taklata? Törkeistä taklauksista kuittaamisen ymmärrän, mutta en puhtaista. Luulisi Granlundia itseäänkin harmittavan, kun joukkuekaverit eivät luota siihen että Pikku-Mikke pystyy itse kuittaamaan vastustajille puhtaat taklaukset? Ei mahdu minun kallooni, jos itse jakelee pommeja niin kyllä niitä pitää silloin myös ottaa vastaan, ilman että heti on ajokoirat taklaajan perässä. Onko tuo sitten sitä kuuluisaa präntiä? Paljon on aina puhetta siitä, miten SM-liigassa ei taklata tarpeeksi. Sitten kun joku taklaa kunnolla puhtaasti niin sekään ei ole sallittua kun kohteena olikin joku koskemattomuutta nauttiva juniori.
Niin ja kyllä minäkin haluaisin, että jos joku Kapasen/Kiiskisen/Anderssonin tms. sääntöjen vastaisesti teloo selviten ilman rangaistusta tai kakkosella niin joku kävisi niistämässä. Puhtaista niiteistä siihen ei kuitenkaan ole tarvetta, ne kuuluvat jääkiekkoon.