Ainahan nuo huitovat vielä siinä vaiheessa, kun linjurit uivat liiveihin. Ei siinä mitään koodinvastaista ollut.
Pitkämäen imuroinnista ja kenttäpelaajien saamattomuudesta. Eli HIFKin tuska kolmannessa erässä oli lähes käsinkosketelvan konkreettista katsomoon asti. Ei ollut siis varsinaista pelitilannetta, mitä oltaisiin poikapainin merkeissä selvitelty. Ellei sitten jotain kevyttä sananvaihtoa tilanteiden välissä, mitä tuskin saamme koskaan tietää.
Tässä tämänhetkisen sarjajohtajan valmentajan mietteitä hanskaamisesta. Aika osuvaa tekstiä
http://www.ksml.fi/kiekko/uutiset/dufva-jyp-keskittyy-voittamiseen-ei-tappelemiseen/306018
Nössö mikä nössö, mutta ottaisi nyt edes faktoista selvää: " Katsotaan suuria pelejä: arvokisoja, NHL:ää tai SM-liigan finaaleja, niin milloin siellä painitaan tai lyödään miestä? Ei milloinkaan."Tässä tämänhetkisen sarjajohtajan valmentajan mietteitä hanskaamisesta. Aika osuvaa tekstiä
http://www.ksml.fi/kiekko/uutiset/dufva-jyp-keskittyy-voittamiseen-ei-tappelemiseen/306018
Menenkin tästä heti katselemaan 1996 World Cupia ja 2004 Stanley Cupin finaaleja. Oliko se joskus 90-luvun lopulla kun Kanadalaiset hakkasivat Ruotsalaisilta sisun kaulaan ja vievät MM-kullan. Kaksiosaiset finaalit silloin pelattiin, joten joskus tuolloin se oli.
No miksei sitten käyttäneet samaa taktiikkaa 2008 finaalissa Venäjää vastaan? Tai vaihtoehtoisesti maailman taitokiekon kehtoa, Tshekkiä, vastaan 2005?
Hyvä episodi, joka sai alkunsa Liivikin niitistä Mäkelään toisessa päässä kenttää.
Nössö mikä nössö, mutta ottaisi nyt edes faktoista selvää: " Katsotaan suuria pelejä: arvokisoja, NHL:ää tai SM-liigan finaaleja, niin milloin siellä painitaan tai lyödään miestä? Ei milloinkaan."
Menenkin tästä heti katselemaan 1996 World Cupia ja 2004 Stanley Cupin finaaleja. Oliko se joskus 90-luvun lopulla kun Kanadalaiset hakkasivat Ruotsalaisilta sisun kaulaan ja vievät MM-kullan. Kaksiosaiset finaalit silloin pelattiin, joten joskus tuolloin se oli.
Miliisiltä hyvä niitti aivan normitilanteessa, väärin lyöty?
Niin, siinähän meni mailakin Mäkelältä poikki, joten olihan se hieno. Miliisi oli myös todella vakuuttava ja Kolehmainen & koko HPK odottaa varmasti jo seuraavaa ottelua ihan kauhuissaan. Lennun hurjasta riepotus-showsta en edes uskalla sanoa mitään.Oli hieno pommi ja siitä ilmeisesti ei Tukka-Jukan jengi tykännyt. Aina kun HIFK tappelee, se tappelee joidenkin mielestä väärin. Minkäs sille voi. Miliisiltä hyvä niitti aivan normitilanteessa, väärin lyöty?
Voi jestas, tällä on puolitoista sivua pauhattu "Tappeluketjussa" kahdesta hässäkästä, joissa ei mun näkemykseni mukaan kummassakaan tapeltu ollenkaan... Turhautuneiden pelaajien purkaus, that's it! Next...
Miten vitussa se tähän liittyy ja mistä helvetistä minä sen tietäisin? Minä vain kiistatta osoitin, että Dufva ei joko tiedä mistä puhuu tai sitten puhuu tarkoituksella paskaa ja sitä tuo ei miksikään muuta.No miksei sitten käyttäneet samaa taktiikkaa 2008 finaalissa Venäjää vastaan? Tai vaihtoehtoisesti maailman taitokiekon kehtoa, Tshekkiä, vastaan 2005?
No miksei sitten käyttäneet samaa taktiikkaa 2008 finaalissa Venäjää vastaan? Tai vaihtoehtoisesti maailman taitokiekon kehtoa, Tshekkiä, vastaan 2005?
Hetkinen. Onko NHL:ssä tällä kaudella tappelut lisääntyneet noin paljon. Siis viisi-kuusi matsia per peli? Minä kun luulin (yhden pelin olen tällä kaudella nähnyt), että keskiarvo olisi jossain yhden tappelun/peli -huitteilla? Niin ja noista MM-kisoista, haluaisin listan Ruudun veljesten tappeluista.Hyvä duvvvan sanoa NHL:stä yhtään mitään, siellä joka pelissä on melkein parikin hanskausta aina. Ja MM-kisoissakin välillä muuan Ruudut käyvät vähän näyttämässä, että keitä he ovat.
Tuon Petrell-Vihko episodin näin kerran nykivällä nettikuvalla, lyötiinkö siinä ilman hanskoja kertaakaan? Näytti aika puhtaalta painilta. Ihmeellistä lyödä OR:ää tuosta.
Nyt sitten oli spontaani mylly, jollaisia täällä ollaan huudelta show-painien sijaan. En ymmärrä valitusta aiheesta.
Hä? Mitä sä sekoilet? Pitäskö sun lukea uudestaan se kokalolun viesti ennenkuin alat vastaamaan?Hetkinen. Onko NHL:ssä tällä kaudella tappelut lisääntyneet noin paljon. Siis viisi-kuusi matsia per peli? Minä kun luulin (yhden pelin olen tällä kaudella nähnyt), että keskiarvo olisi jossain yhden tappelun/peli -huitteilla? Niin ja noista MM-kisoista, haluaisin listan Ruudun veljesten tappeluista.
Juu näköjään, luin erässä, kun se olikin pelissä. Se jälkimmäinen lause taisi mennä oikein. Kiitos toki vahvasta panoksestasi.Hä? Mitä sä sekoilet? Pitäskö sun lukea uudestaan se kokalolun viesti ennenkuin alat vastaamaan?