Q kirjoitti:HIFK:n A:n legendaariselle kovanaamalle Samuli Kaikkoselle.
HABS #11 kirjoitti:Radiosta nähtynä espoossa koulutettu epäjääkiekkoilijaa. Odotellaan paikallaolijoiden raporttia.
Pojilla ollut vaan omat tanssit kun tähdillä on omansa. Todennäköisesti Lostedt ollut kuvioissaan pihalla ja Helenius on vienyt.Brett kirjoitti:Onko siis Helenius vai Lostedt hakattu ? Nämähän ovat ainoat tuossa pelissä pelaavat ei-jääkiekkoilijat
Oho, onko Aarnio ostanut itselleen postimyynnistä munat?GT kirjoitti:Kahden vuoden hiljaiselo päättynyt. Ja vielä itse aloitettu tappelu. Vitun hienoa Aarnio! Propsit.
TBK kirjoitti:Oho, onko Aarnio ostanut itselleen postimyynnistä munat?
GT kirjoitti:Nyt se tulee! ONNENPISSI \o/
Kahden vuoden hiljaiselo päättynyt. Ja vielä itse aloitettu tappelu. Vitun hienoa Aarnio! Propsit.
A.P.Weinrich kirjoitti:Kyllä se täälläkin taitaa lirahtaa, eri syystä tosin. Toivottavasti Pulkki on laittanut "jääkiekkoilija" Aarnion tilille selkäänajosta tmv. hänelle niin tyypillisestä tempustaan. Mahtaakohan näin ollen kyse ollakaan itse aloitetusta tappelusta, epäilen että kyseessä on itse aiheutettu tappelu.
Lager Lager kirjoitti:Toivotaan vain, että politiikoilla on vaalikiireitä, etteivät iltapuluissa taas jauha skeidaa jota eivät haista.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:Propsit molemmille, että tässä tanjasaareloiden ja eeroheinäluomien maassa vielä uskalsivat. Ihailtavaa kansalaistottelemattomuutta.
nakke89 kirjoitti:Helenius sai kyl aika mukavii iskui Lostedtiin mut aika lyhyeks jäi ku lostedt kompuroi.
Niin kun rotta Aarnio ajaa selkää niin voidaan kysyä mitä olisi pitänyt tehdä.Blackie kirjoitti:Aarniolle todella isot propsit tämänpäiväisestä toiminnasta. Ei voida herrasta enää puhua samassa lauseessa jonkun Marco Tuokon kanssa. Sitä videota tapahtumasta tietenkin odotellaan. Mikäli Aarnio on tuon tappelun vieläpä voittanut - tai edes vääntänyt tasurin - niin voidaan lopullisesti todeta kuplan nimeltä Simo Pulkki puhjenneen. Miehillä pituuseroa yli 20 senttiä.
Lostedtille ja Helgelle myöskin iso peukku täältä.