Paikanpäällä kun tuli tilanne todistettua, vaikka Ilveksen fani olenkin, niin pakko sanoa että Pauli ihan hyvin osasi takaperin luistella. Kovin se lähti peruuttelemaan sen näköisesti että linjatuomari ehtisivät väliin, ja heti sen jälkeen suoraan jäähyboxiin ihmettelään ja näyttämään kansainvälisiä sormimerkkejä. Varsinanen tosimies siis. Anttila oli alusta asti sen näköinen että olisi ollut valmis lähtemään tanssiin, mutta kun ei Levokari jäänyt paikalle niin vaikea se on yksin tapella? Kyllä vieressä istunut kaverinikin, joka on SaiPan fanittaja, yhtälailla ihmetteli peruuttelupaulin toimintaa.
Mielellään olisin nähnyt isojen kavereiden myllyn, aivan sama miten siinä olisi käynyt. Ei tällä kertaa sitten, ehkä ensi kerralla. Ellei toi peruutusvaihde ole jäänyt jumiin...
Edit: Sitä mitä vielä tohon jäähyaition juttuun tulee, niin tuskinpa Levokari mitään muuta kuin tuollaista alkaisi selittämään? Vai mitä itse sanoisitte? "joo kyllä mä olen ihan pehmeä kaveri eikä pystynyt hanskata, turpaanhan siinä olisi tullut, täytyy myöntää että näin on."
Eli eipä tuo mikään kauhean puolueeton avautuminen kyseisestä "tappelusta" ollut. Olisihan se tietysti hyvä otsikko "Levokari nauraa itselleen"