Magnitogorskin riveistä ainostaan Bulin, Buljin tai Boulin (ainakin näitä on käytetty) astuu nimenä jotenkin esiin ja olisi hän suhteellisen kova kaveri tähänkin liigaan, vaikka ei nyt mitään tappelijan leimaa minun silmissäni otsassaan kanna. Pohjois-Amerikassa vaisua, sen jälkeen vähän näkyvämpää roolin ottoa. Venäjällä pidetään yhtenä sarjan kovimmista ja siellä esim. Yudin löytyy kortista, joka on kenelle tahansa kova nimi. Tasoltaan kyseinen sarja oli mielestäni viime kaudella hivenen kovempi kuin SM-liiga, mutta ei nämä muut Magnitogorskin jätkät sen kummempia tekijöitä tällä osastolla ole.
Tästä voi hakea pohjaa täällä käytyyn keskusteluun pelaajien kovuudesta ja itse korostaisin enemmän pelaajien luonnetta kuin kovuutta tai kokoa. Se halu joko kaverilla on tai sitten ei. Edelleenkin pelkistäisin asian myös niin, että kaukalossa tappelija tappelee ja enemmän kuin kovuutta se siis mielestäni kysyy luonnetta. Periaattessa tilanteen pitäisi olla niin, että tietyt kaveri hoitavat ne "pakolliset" tappelut joukkueissaan ja näin ovat pelipaikkansa arvoisia ja myös tärkeitä kavereita joukkueissaan. Tässä korostuu myös sitoutuminen omaan rooliin, mutta täällähän tästä roolituksesta ei vielä näin voi puhua.
Ei kiekoilijan myöskään tarvitse olla mitään ilman pelipaitaa ja luistimia, mutta niiden kanssa asia onkin toisin ja onneksi monenlaisia jätkiä pelin parista löytyy. Luonnetta ja röyhkeyttä lisää näihinkin kaukaloihin ja pelin viihdearvokin kasvaa. Ei yleisöä kuitenkaan pidä vakuuttaa vaan valmentaja sekä muut oman joukkueen jätkät sillä työllään joukkueen eteen. Mielenkiintoista tietysti on tähän esimerkkiin nojaten, jos pelaaja kuin Vorobiev näyttäytyy näinkin kovana paljon isompaa kaveri vastaan ja ei joudu edes seisomaan tuon haastamisensa takana, jos oikein olen tilanteen ymmärtänyt.