Tapparan valmennus kaudella 08-09

  • 108 871
  • 270

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Päivän netti IS uutisoi, että Tapparan päävalmentaja on sivussa loppukauden terveydellisistä syistä. Kyse on vatsan seudun sairaudesta. Tappara tiedottaa asiasta myöhemmin lisää.

Haiskahtaa noilla sanoilla kirjoitettuna syövältä. Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti Saarinen tervehtyy kunnolla, jotta voi jatkaa valmennustöitä.
 

dwarfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Haiskahtaa noilla sanoilla kirjoitettuna syövältä. Toivottavasti olen väärässä.

Sama kävi valitettavasti mielessä. Sitten pohdin myös (lääketiedettä kun en yhtään tunne), että onko vatsahaavat ja vastaavat sairaudet sellaisia, jotka oikein pahaksi äityessään voivat vaatia leikkaushoitoa? Stressiä kun Saarisella on varmasti ollut läpi kauden.

Paranemisia.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Jääkiekon on tarkoitus olla hauska ja viihdyttävä laji, eikä loppupeleissä sen enempää. Saarisen mahdollinen syöpä asettaa asioita jälleen oikeaan valoon.

Kaikkea hyvää kaikille läheisille.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, jätetään spekulaatiot sairauden laadusta pois. Näyttää kuitenkin siltä, että me ainaisiin salaliittoteorioihin uskovat olemme olleet täysin väärässä.

Kysymys ei ole siis siitä, että Saarinen olisi syrjäytetty tekaistun syyn turvin ulos päävalmentajan pallilta, vaan tällä kertaa on ihan oikeasta sairaudesta kysymys.

Joskus voi käydä näin. Tietysti Tapparan tilanteen huomioon ottaminen vaikutti siihen, että Saarisen poisjääntiä pidettiin yleisön puolelta liian läpinäkyvänä selityksenä.

Itse en ole sanallakaan kommentoinut Saarisen poisjääntiä valmennuksesta, mutta nyt haluaisin sanoa, että hoida sairaus pois kuleksimasta ja palaa ensi kaudella terveenä miehenä takaisin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Todellakin pikaista paranemista Saariselle ja voimia hänelle ja läheisille!

Nyt voisi pojat ottaa pari voittoa ja omistaa ne Saariselle.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Heikosti sujunut kausi on toki vituttanut, mutta tämä uutinen laittaa taas asiat oikeaan perspektiiviin. Nyt on tärkeintä, että nuori mies nimeltä Mikko Saarinen tervehtyisi.

Toivoittaisin sisua ja voimia, jos viestin jotenkin perille saisin.
 

Lupine

Jäsen
Saariselle toivotaan myös täältä suuntaan hyviä vointeja jatkoon. Onneksi joukkue ei ole mukana millään asteella play off taistelussa (jolloin joukkue olisi varmaan reagoinut tilanteeseen eri tavalla). Nyt äijät toivottavasti heräävät taisteluun Saarisen puolesta viimeisiin peleihin.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Haiskahtaa noilla sanoilla kirjoitettuna syövältä. Toivottavasti olen väärässä.
Toivottavasti Saarinen tervehtyy kunnolla, jotta voi jatkaa valmennustöitä.

Toivotaan, että ei ole mainitsemasi. Voihan se olla joku munuaiskivi tms. mikä tuottaa kovaa kipua ja tuskaa.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HTT:n mukaan on kuulemma sappivaivaa!
Pikaista paranemista Mikolle vaan Ilveksen mieheltäkin!
 

kappara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään joukkue otti henkisesti tärkeän voiton Ilveksestä. Tämä antaa myös Mikolle varmasti voimia toipua sairaudestaan. Voimia Mikolle ja Tapparalle!
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
HTT:n mukaan on kuulemma sappivaivaa!

Itse olen kuullut valitettavasti paljon vakavammasta sairaudesta - haimasyöpä. Toivottavasti kuulemani on kuitenkin väärin, joka tapauksessa toivotaan että Saarinen sairautensa voittaa, oli se sitten mikä tahansa.
 

Porttivahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahdit
Itse olen kuullut valitettavasti paljon vakavammasta sairaudesta - haimasyöpä. Toivottavasti kuulemani on kuitenkin väärin, joka tapauksessa toivotaan että Saarinen sairautensa voittaa, oli se sitten mikä tahansa.

Ai saatana, yksi perhetuttu tuohon meni joku aika takaperin. Ei ole nättiä eikä helppoa. Kaikkea hyvää Mikolle myös susirajan (oikean) pohjoispuolelta.

Tämä taas menee ehkä vähän offtopiciksi mutta toisaalta liittyy Saariseen:

"Tilanteen vakavuus selvisi ilmeisesti ennen viimeistä paikallispelikamppailua ja lisäpotkua joukkue sai vielä Ilveksen markkinointiryhmän suosiollisella avustuksella. Se, etteivät pelaajat juhlineet riehakkaasti maalejaan kertoo varmasti kaiken olennaisen tilanteesta."

Ässät-Tappara playout-ennakosta.

Mitä Ilveksen markkinointiryhmä sitten teki tuolloin?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mainosti, että tulkaa katsomaan kun Ilves pelaa tulevaa Mestisjoukkuetta vastaan.

Paranemisia Saariselle.
 

Aatos

Jäsen
Itse olen kuullut valitettavasti paljon vakavammasta sairaudesta - haimasyöpä. Toivottavasti kuulemani on kuitenkin väärin, joka tapauksessa toivotaan että Saarinen sairautensa voittaa, oli se sitten mikä tahansa.

Mikähän mahtaa olla vakavampaa kuin haimasyöpä. Viiden vuoden elossa pysymis ennuste n. 5 prossaa. Äärimmäinen sairaus, jonka hoito on lähes mahdotonta.

Voimia kaikille sitä tarvitseville !
 

Kaivanto

Jäsen
Onkohan Aatos ihan eettistä levitellä potilastietoja netissä? Esim. tämän ja monen muun viestisi ja käyttäjätietojesi perusteella käsitän, että ammentaisit tietosi terveydenhuollon ammattilaisten sisäpiiristä. Jos joku on rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan, eikö olisi parempi jättää se hänen häpeäkseen ja olla itse hiljaa?
 

Aatos

Jäsen
Onkohan Aatos ihan eettistä levitellä potilastietoja netissä? Esim. tämän ja monen muun viestisi ja käyttäjätietojesi perusteella käsitän, että ammentaisit tietosi terveydenhuollon ammattilaisten sisäpiiristä. Jos joku on rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan, eikö olisi parempi jättää se hänen häpeäkseen ja olla itse hiljaa?

Tämä viesti tulea lähipiiristä, itse en Saarista tunne, mutta on ystäviä jotka tuntevat. Vaikka olenkin TEO:n hyväksymä ammattilainen, en potilastietoja työni puolesta lähde levittelemään. Perusasia.
 

Kaivanto

Jäsen
Ok, se muuttaa asiaa, tulkitsin omiani.

Itse jättäisin tiedon alkuperästä riippumatta potilaan omaan harkintaan, mitä terveydentilastaan julkisuuteen kertoo. Kukin toimikoon niin kuin sopivaksi näkee.
 

PJx

Jäsen
Itse jättäisin tiedon alkuperästä riippumatta potilaan omaan harkintaan, mitä terveydentilastaan julkisuuteen kertoo.
Tässä tapauksessa HTT:n uutiset Hakametsästä kertoivat katu-uskottavasti karua karua sanomaa. Kun tieto sairaudesta oli levinnyt laajalle, niin en tiedä, oliko vaihteeksi toiveikas viesti niin kauhean vaarallinen. Nyt voi taas toivoa parasta eikä tätä tilaisuutta ole syytä jättää käyttämättä hyväksi.

Ei muuta kun tsemppiä Saariselle ja Hänen omaisilleen.
 

Lust4life

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikkaus Tapparan ensi kauden valmentajasta, Karri Kivi. Tällaisen huhun kuulin.

Jaha, vai että taas uusi harjoittelija Tapparaan. Kuulostaa täsmälleen Leinosmaiselta peliliikkeeltä, sitten kaveriksi yksi kokenut kirves-jyrä, tässä tapauksessa Sasha.
 
Jaha, vai että taas uusi harjoittelija Tapparaan. Kuulostaa täsmälleen Leinosmaiselta peliliikkeeltä, sitten kaveriksi yksi kokenut kirves-jyrä, tässä tapauksessa Sasha.

Voisiko Karri tulla A-junnujen peräsimeen? Siihen pestiinhän Uramakin aikanaan hommattiin, joten strategiana ilmeisesti on löytää tekijämiehiä myös tuolle tontille. Ja syytä onkin kun tuloksia katselee.

Ja olishan siinä sit varamies lähellä kun vaihdon tarve tulee...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös